Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eerste keer DV lottery

Vragen over de mogelijkheden van emigratie naar de Verenigde Staten horen thuis in dit forum.
Plaats reactie
MrSmid
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Eerste keer DV lottery

Bericht door MrSmid »

Hallo allemaal,

Wij (mijn verloofde en ik) kijken al een tijdje mee op dit forum, vandaag hebben we ons geregistreerd
omdat we ons vandaag ook voor de eerste keer hebben ingeschreven op de DV lottery.

Zelf ben ik 2 keer in West-USA geweest. Dit jaar ben ik voor de derde keer gegaan en mijn verloofde voor
de eerste keer. Wederom was het voor mij weer een prachtige vakantie! Waar je ook komt kom je vriendelijke
mensen tegen. De natuur is prachtig en het gevoel van vrijheid is fantastisch. Mijn verloofde was er ook
helemaal van ondersteboven :-) .

Na lang nadenken, veel lezen (o.a. op dit forum) en veel praten met elkaar hebben we besloten om onze kans
te wagen en mee te doen met de DV lottery 2017. We gaan vanaf nu extra sparen zodat we zoveel mogelijk centjes
hebben om (als we bij de gelukkigen zijn) mee te nemen. Als het niet lukt doen we volgend jaar opnieuw mee en kunnen
we natuurlijk nog meer sparen :-).

Het is erg leuk om de verschillende ervaringen te lezen, het geeft ook een reëel beeld van wat we kunnen verwachten
als het ooit zo ver moest komen.

We hopen dat we volgend jaar positief nieuws krijgen maar zijn er natuurlijk ook van bewust dat we een negatieve
boodschap kunnen krijgen.

In ieder geval, nice to meet you all :-) !

Groetjes,
Tom en Angie van België
Kelly*
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Eerste keer DV lottery

Bericht door Kelly* »

Toevallig uit Genk (of omstreken)? :wink:
MrSmid
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Eerste keer DV lottery