Tot nu toe vind ik de zaken mooi in beeld gebracht en verwacht ik inderdaad veel van de serie.
De enige afknapper was SBS6. Continue reclame tussendoor en dwars door de serie heen.
Ik heb het al eerder gezegd, maar.... wat een flutzender zeg!
Ja, wat verschrikkelijk hè René, die reclameblokken en dan ook nog zo nu en dan boven in het (film)beeld. Bijzonder ergerlijk!rene.jager schreef:De enige afknapper was SBS6. Continue reclame tussendoor en dwars door de serie heen.
Ik heb het al eerder gezegd, maar.... wat een flutzender zeg!
Ik heb wel een DVD speler maar kan niet opnemen daarmee ..totonka schreef:Sandy ik heb het op de dvd staan misschien kan ik het voor je oven zetten op vidio misschien of je moet wachten tot heel de serie klaar is dan kan ik hem op dvd voor je zetten met hulp van een vriend van mij.
Ik hoor het wel groetjes Ria
Je zult inderdaad wel over een CreditCard moeten beschikken. Misschien een mogelijkheid via je ouders?Fuzzy schreef:Krijg je dan niet weer het probleem dat dit alleen maar te bestellen is als je een Visa hebt?? , want die heb ik namelijk niet.
Ja, je zult wel over een DVD-speler moeten beschikken die ook regiocode 1 aankan. Met de nieuwere DVD-spelers kun je vaak een bepaalde code intoetsen waardoor je DVD-speler regiovrij wordt. Op internet is zoiets wel te vinden. De meeste TV's en DVD-spelers kunnen naast PAL ook NTSC aan. In de handleiding is hier wel informatie over te vinden.markro schreef:Als je in het buitenland besteld, zit je dan weer niet met de regio waar de DVD wel / niet af te spelen is en de PAL en NTSC TV-systemen?