Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis marrob : Route en evaluatie
Re: Reis marrob : Zuidwest met kids met nog niet ingevulde week
Groetjes,
Daniel
Daniel
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Reis marrob : Route en evaluatie
Leuk om te lezen!
Marianne
Marianne
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Leuk tripreport. Als je er zin in hebt zou ik je ook willen vragen om op de bovenste balk evt per dag een kort reisverslag neer te zetten. Daar lezen nl. ook heel wat mensen mee
-
Hibiscus
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Leuk verslag. Bij Ebenezer's Bar & Grill, zaten jullie toevallig aan de rechterkant, bij de dranken? Met een vrolijk dansende dochter? Zo ja, dan zaten wij aan het tafeltje achter jullie 
-
marrob
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Dat klopt Hibiscus!! Wat ontzettend grappig dat we daar tegelijk hebben gezeten! Ik kan me jullie ook nog wel herinneren. Onze jongste ging inderdaad nogal uit haar dak op de muziek, de oudste was weg van de frisdrankautomaat en heeft ons continu van frisdrank voorzien... We hebben nog zo'n cd gekocht en als we nu op de televisie vakantiefoto's kijken, zetten we deze er bij aan.
Marianne, op jouw advies zijn we naar Columbia geweest. We kenden dit plaatsje helemaal niet, maar we vonden het allemaal ontzettend leuk. Iets soortgelijks hadden we ook niet in onze route zitten. Een goede tip!
PSVwally, we hebben voor de familie een reisblog bijgehouden. Ik zal kijken of ik daar een reisverslag voor op de site van kan maken (verhalen over loszittende melktanden zijn denk ik iets minder interessant). Bij de voorbereiding viel het mij op dat er niet zo veel verslagen zijn van Amerikagangers met iets jongere kinderen. In veel gevallen hebben de kinderen de tienerleeftijd en ik was juist benieuwd naar hoe jongere kinderen zo'n reis hebben ervaren. Ik zal m'n best dus gaan doen.
Marianne, op jouw advies zijn we naar Columbia geweest. We kenden dit plaatsje helemaal niet, maar we vonden het allemaal ontzettend leuk. Iets soortgelijks hadden we ook niet in onze route zitten. Een goede tip!
PSVwally, we hebben voor de familie een reisblog bijgehouden. Ik zal kijken of ik daar een reisverslag voor op de site van kan maken (verhalen over loszittende melktanden zijn denk ik iets minder interessant). Bij de voorbereiding viel het mij op dat er niet zo veel verslagen zijn van Amerikagangers met iets jongere kinderen. In veel gevallen hebben de kinderen de tienerleeftijd en ik was juist benieuwd naar hoe jongere kinderen zo'n reis hebben ervaren. Ik zal m'n best dus gaan doen.
Rondreis Zuidwesten 2002
Rondreis Noordoosten + oosten van Canada 2003
Rondreis Californië 2005
New York en rondreis Zuidwesten 2015
Rondreis Denver 2017
Rondreis Zuidwesten 202...
Rondreis Noordoosten + oosten van Canada 2003
Rondreis Californië 2005
New York en rondreis Zuidwesten 2015
Rondreis Denver 2017
Rondreis Zuidwesten 202...
-
Laura&Edwin
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Bedankt voor je terugkoppeling en leuk te lezen dat je meiden het ook zo naar de zin hebben gehad. Ook leuk om te lezen dat onze roadbooks jullie hebben geholpen.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014
Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 3112 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 18 Reacties