Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Tickethulp deel 7 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Bericht door Division »

Er gaan gelukkig meer dan genoeg vluchten van LHR naar AMS. :wink:
Afbeelding
M&MgoesUSA
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door M&MgoesUSA »

D.eikelboom schreef:ik moest totaal 887 euro betalen voor 2 retour tickets.

snap dat de kans bestaat dat we de aansluitingsvlucht missen maar dat zien we dan wel weer!
eerlijk liever dat op de terugweg dan op de heenweg.
voor dit bedrag neem ik de gok!
Mijn ervaringen met Britisch AIrways zijn heel goed. Vorig jaar was onze vlucht van AMS naar LHR vertraagd, waardoor we de vlucht naar SFO nooit konden halen. Bij het inchecken ging de baliemedewerker een rondje bellen en al snel konden we een vlucht eerder nemen, die ook vertraagd was maar waardoor we wel onze vlucht konden halen in LHR! Mijn gevoel zegt dat die soort dingen bij United minder goed geregeld zijn, getuige af en toe de klachten. Chapeau voor deze medewerker!

Dus dit jaar wederom BA geboekt! :).

Andere vraag: Ik wil een enkele reis Edmonton > Las Vegas boeken, maar nu vroeg ik mij af of we dan geen problemen krijgen bij de douane? We hebben uiteraard ook tickets Las Vegas > AMS, moeten we die dan laten zien? We vliegen heen op Seattle en retour dus vanaf Las Vegas.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Allereerst krijg je geen problemen bij de douane aangezien de US Immigrations hierover gaan. Nee, je krijgt er normaal gesproken geen problemen mee. Helemaal niet als je desgevraagd een ticket terug naar huis kunt tonen.
repmeer
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door repmeer »

Kan iemand mij vertellen waarom een ticket boeken via tix.nl zoveel goedkoper is dan rechtstreeks boeken bij de luchtvaart maatschappij.
Als ik bijvoorbeeld een ticket wil boeken:
AMS naar LAS 23 mei 2016 DEN naar AMS 12 juni 2016
Ben ik bij tix.nl met United 600,96 kwijt en bij United.com omgereken ongeveer 780 euro.

Als ik via Skyscanner of Kayak.com zoek dan kom ik niet op zulke lage prijzen.

Zit er ergens nog een addertje onder het gras?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Nee hoor, ik boek ook altijd op de site die het goedkoopste is. Je hoeft je geen zorgen te maken over dat prijsverschil.
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Omdat er twee veelgebruikte Vliegtickettopcis door elkaar liepen is er besloten om hier één geheel van te maken. Dit topic wordt dan ook gesloten. Alle vragen met betrekking tot vliegtickets en de prijzen daarvan kunnen voortaan hier gesteld worden.
Groetjes,
Daniel
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer