Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickets connection - book & go, big deals

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
daisydpl
Amerikafan

Tickets connection - book & go, big deals

Bericht door daisydpl »

Hallo,

Iemand enig idee wanneer connections de actie "book & pay of big deals (ben niet meer zeker van de naam)" zou doen? Vorig jaar hadden ze toen enorm interessante prijzen alleen herinner ik met niet meer in welke periode dat viel... september, oktober???
Jerre
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Tickets connection - book & go, big deals

Bericht door Jerre »

ik dacht dat connections hun book & pay meen ik dat het het heet, altijd vanaf begin januari doet voor aanstaande zomer?
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
daisydpl
Amerikafan

Bericht door daisydpl »

oei, zou ik dan nog interessante vluchten vinden naar Denver in de maand Juni? Is het dan al niet wat laat om te boeken?
Momenteel is het goedkoopste zo een 750 euro... Ben wat bang dat ik dan niets meer zou vinden aan die prijs of panikeer ik te snel?
Daika
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Daika »

Ik denk dat de book en pay actie van Connection in November of januari is.

Ben ook niet helemaal zeker.
Elmo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Elmo »

Connections heeft acties in November en Januari.
Wij gingen vorig weekend even langs ivm tickets bru-seattle en denver-bru en toen vertelden ze ons dat. Ze konden niet garanderen dat er op alle bestemmingen in de VS in het hoogseizoen (wij gaan in juli of aug owv schoolgaande kinderen) grote kortingen zouden zijn.
Ze zeiden ook dat op dit moment nog niet alle goedkope vliegtuigzitjes zijn vrijgegeven dus ja, er is wel kans op lagere prijzen als je later boekt maar niemand kan dat nu garanderen.
daisydpl
Amerikafan

Bericht door daisydpl »

ik hou wekelijks de vluchten in het oog en de prijzen worden alsmaar duurder :shock:
Goedkope tickets rond de 700 euro zijn dan meestal diegenen met meer dan 6 uur tussenstop... Pffff lang wachten dus. Ik weet wel dat die uren nu nog niet vast staan maar voor hetzelfde geld komen er nog een paar uurkes bij :blink:

Zou graag de big deals afwachten in november van connections maar is het dan al niet erg laat om nog tickets voor de maand juni te vinden? Ik vermoed dat tegen dan al wel een heleboel verkocht zal zijn?

De tickets met "normale" uren kosten al gauw 1000 à 1100 euro per persoon. Lijkt me toch weer veel dus zou dat graag wat goedkoper zien.
Valckske
Amerikafan

Bericht door Valckske »

Elmo schreef:Connections heeft acties in November en Januari.
Wij gingen vorig weekend even langs ivm tickets bru-seattle en denver-bru en toen vertelden ze ons dat. Ze konden niet garanderen dat er op alle bestemmingen in de VS in het hoogseizoen (wij gaan in juli of aug owv schoolgaande kinderen) grote kortingen zouden zijn.
Ze zeiden ook dat op dit moment nog niet alle goedkope vliegtuigzitjes zijn vrijgegeven dus ja, er is wel kans op lagere prijzen als je later boekt maar niemand kan dat nu garanderen.
Ben naar hetzelfde op zoek, maar dan vertrek Denver en terug Seattle. Kom je iets moois tegen? Hou me op de hoogte! :-)
2010: Florida
2013: The West
2016: Northwest & Canada
2017: New York
daisydpl
Amerikafan

Bericht door daisydpl »

ik vond net een vlucht aan 750 euro per persoon :

04/06 Brussel 12h00 - Washington 14h15
04/06 Washington 16h08 - Denver 17h53

24/06 Denver 08h05 - Washington 13H19
24/06 Washington 17H50 - Brussel 07H25

Heen met United Airlines
Terug met SN

Tickets zou ik moeten boeken bij Travelgenio. Nog nooit van gehoord. Iemand enig idee of ik dit kan vertrouwen?

Zou eerlijk gezegd liever wachten om ticket bij bijvoorbeeld connections te kopen maar goed, 750 euro is tot nu toe het goedkoopst dat ik heb gevonden voor zulke mooie vluchturen. Weet natuurlijk wel dat deze niet vast staan en nog kunnen wijzigen maar goed, ik vind het er toch niet slecht uitzien.

Ik ben geneigd te wachten om de big deals actie van connections maar langs andere kant weer bang dat tegen dan alle goedkope vluchten verkocht zijn...
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Bericht door kalaman »

Ik heb onze tickets voor het zomerverlof al altijd geboekt in januari. Telkens goede prijzen gehad.
Als we dit jaar tóch opnieuw richting westkust van VS en Canada mochten gaan (ipv het voorzien IJsland), dan zal ik waarschijnlijk opnieuw pas boeken begin januari.
Tickets voor het paasverlof boekte ik ook nog nooit vóór december.
Valckske
Amerikafan

Bericht door Valckske »

daisydpl schreef:ik vond net een vlucht aan 750 euro per persoon :

Heen met United Airlines
Terug met SN

Tickets zou ik moeten boeken bij Travelgenio. Nog nooit van gehoord. Iemand enig idee of ik dit kan vertrouwen?

Zou eerlijk gezegd liever wachten om ticket bij bijvoorbeeld connections te kopen maar goed, 750 euro is tot nu toe het goedkoopst dat ik heb gevonden voor zulke mooie vluchturen. Weet natuurlijk wel dat deze niet vast staan en nog kunnen wijzigen maar goed, ik vind het er toch niet slecht uitzien.

Ik ben geneigd te wachten om de big deals actie van connections maar langs andere kant weer bang dat tegen dan alle goedkope vluchten verkocht zijn...
Stuur deze gegevens door via mail naar Connections en vraag of ze dit voor u kunnen boeken en aan welke prijs.
CyberThijs
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CyberThijs »

daisydpl schreef:ik vond net een vlucht aan 750 euro per persoon :

Heen met United Airlines
Terug met SN

Je kan deze prijzen ook terugvinden op de site van United zelf, merkwaardig genoeg vind je ze niet terug bij de site van Connections. Ik heb zo dit weekend mijn vluchten geboekt (BRU-DEN, SLC-BRU aan 773 eur).

Wat meer info over de promo:
UA PROMOTIONAL FARE FROM BELGIUM
APPLICATION
AREA
THESE FARES APPLY
FROM BELGIUM/LUXEMBOURG TO THE UNITED STATES.

Category 3: Seasonal restrictions

PERMITTED 10OCT 15 THROUGH 31OCT 15 OR 16DEC 15 THROUGH
06JAN 16 OR 01APR 16 THROUGH 24JUN 16 ON THE OUTBOUND
TRANSATLANTIC SECTOR.
Ik zie dat KLM/AF ondertussen met een tegenoffensief is gestart, interessant voor mensen die (net als ik) via SLC vliegen.

Momenteel een mooie prijs van 762 EUR, vertrekkende via Thalys in Antwerpen, via AMS.

De condities zijn daar als volgt:
SHOULDER SEASON SUPER/SPECIAL INSTANT V
PURCHASE FARES
Between EUROPE and THE UNITED STATES APPLIES FOR ROUND TRIP FARES

Category 3: Seasonal restrictions

PERMITTED 10OCT 15 THROUGH 31OCT 15 OR 16DEC 15 THROUGH
06JAN 16 OR 01APR 16 THROUGH 24JUN 16.
Valckske
Amerikafan

Bericht door Valckske »

Ik heb vluchten gezocht op de site van United en doorgestuurd naar Connections met de vraag of ze deze voor mij konden boeken. Was geen enkel probleem. En deze vluchten staan ook niet op de website van Connections. BRU-DEN en SEA-BRU aan 818eur.
Valckske
Amerikafan

Bericht door Valckske »

Juist even langs geweest op hun nieuwe Antwerpse locatie op De Wapper. Big Deals beginnen op 13/11!!!
jess85
Amerikafan

Bericht door jess85 »

:clap: Heb dan net een dagje verlof! Hopelijk zijn er al deals voor september 2016 bij.
Lees en volg onze reisverhalen via
http://www.tj2travel.com
Bekijk onze videoverslagen via
https://www.youtube.com/user/b69051jr/
daisydpl
Amerikafan

Bericht door daisydpl »

hallo iedereen,

wou even melden (voor diegenen die het nog niet weten en het misschien zou kunnen interesseren) dat het vanaf morgen BIG DEALS zijn bij Connections :P :P :P :P
Jumping Jack
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Jumping Jack »

Bedankt voor de tip, maar voor komend hoogseizoen vallen de "big deals" toch tegen.
2016: Zuidwest USA
2017: Noordwest USA incl. Yellowstone
2018: Zuidoost Australië
2019: Thailand
2020: Roadtrip New York-Miami
2023: Java-Bali-Lombok
2025: Roadtrip New York-Miami
Valckske
Amerikafan

Bericht door Valckske »

Autohuur sloeg ook serieus tegen. Kreeg geen korting op de prijzen van hun website, enkel op de prijzen uit "hun systeem". Betaalde dan evenveel als de prijs aangegeven op hun site! :twisted:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer