Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
vluchten New-York zomer 2016
- kimi 2014
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 4
vluchten New-York zomer 2016
Hallo ,
Wij gaan om de 3 jaar naar N-Y. Volgend jaar is het terug het moment . Tijdens de zomer zijn de tickets altijd duurder dan in een andere periode van het jaar. Daarom zijn we nu al bezig om een goedkoop ticket te zoeken. Daar we iedere keer boeken met Connection zijn we al ten rade geweest maar kunnen maar vanaf 11 maanden op voorhand ons ticket boeken. Gisteren was ik aan het zoeken op het net en we konden gewoon een ticket naar N-Y boeken met een 1 stop op Ijsland (wachtijd 1h.45u ) voor een prijs van 793€. Dus vandaag naar Connection met mijn vraag maar geen antwoord gekregen. Connection ging kijken op site van Icelardair maar kon niets vinden . Dus , hoe legt je dat uit???
Graag jullie mening. De periode is van 26 juli 2016 tot 6 augustus 2016.
mvg
philippe
Wij gaan om de 3 jaar naar N-Y. Volgend jaar is het terug het moment . Tijdens de zomer zijn de tickets altijd duurder dan in een andere periode van het jaar. Daarom zijn we nu al bezig om een goedkoop ticket te zoeken. Daar we iedere keer boeken met Connection zijn we al ten rade geweest maar kunnen maar vanaf 11 maanden op voorhand ons ticket boeken. Gisteren was ik aan het zoeken op het net en we konden gewoon een ticket naar N-Y boeken met een 1 stop op Ijsland (wachtijd 1h.45u ) voor een prijs van 793€. Dus vandaag naar Connection met mijn vraag maar geen antwoord gekregen. Connection ging kijken op site van Icelardair maar kon niets vinden . Dus , hoe legt je dat uit???
Graag jullie mening. De periode is van 26 juli 2016 tot 6 augustus 2016.
mvg
philippe
Re: vluchten New-York zomer 2016
Hoi Philippe,
Waar wil je onze mening over?
Over het feit dat Connection niks kon vinden op de site van Icelandair?
Dat is natuurlijk een beetje moeilijk uit te leggen voor ons. Hebben ze wel op de site gekeken? Wellicht is hun boekingssysteem anders dan als je naar tickets zoekt bijvoorbeeld op de website zelf.
Als je de prijs van Icelandair prima vind kun je zelf toch ook boeken via de website van Icelandair?
En anders de komende weken/maanden de prijzen dagelijks checken.
Waar wil je onze mening over?
Over het feit dat Connection niks kon vinden op de site van Icelandair?
Dat is natuurlijk een beetje moeilijk uit te leggen voor ons. Hebben ze wel op de site gekeken? Wellicht is hun boekingssysteem anders dan als je naar tickets zoekt bijvoorbeeld op de website zelf.
Als je de prijs van Icelandair prima vind kun je zelf toch ook boeken via de website van Icelandair?
En anders de komende weken/maanden de prijzen dagelijks checken.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Het boekingssysteem van een reisbureau is inderdaad anders dan 'even' de site van de vliegmaatschappij erbij pakken. Als zij ook gewoon op die site zouden boeken zou er niets meer op een ticket verdiend worden
Ik vind 793 euro voor een retour naar New York best wel veel. Ik zou gewoon de ticketsites in de gaten houden. En zeker niet focussen op één reisburo.
-
mie
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Vind ik eigenlijk ook wel duur. Zeker omdat je zo ver op voorhand boekt....Wij gingen afgelopen juli vanuit Brussel en betaalden 594 euro. We boekten begin januari met ebookers met tussenstop in Londen van 2 uur. Dat is dus duidelijk te kort.(haalden zelf heel nipt het vliegtuig maar misten wel 2 van de 4 koffers bij aankomst in JFK).
- miccie
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Dat is voor een retourtje best aan de hoge kant. Voorlopig zou ik op de verschillende sites de prijzen in de gaten houden.
Het kan zelfs schelen op welke dag van de week je vliegt.
Vorig jaar had ik voor 14 euro meer er nog een vlucht van New York naar Washington DC bij.
Het kan zelfs schelen op welke dag van de week je vliegt.
Vorig jaar had ik voor 14 euro meer er nog een vlucht van New York naar Washington DC bij.
1988 California | 1997 California | 2009 New York City | 2014 New York City & Washington DC | 2016 New York City | 2018 New York City
-
Gast
Prijzen een jaar van te voren zijn meestal niet het voordeligste, ik zou gewoon een paar maanden wachten.
- kimi 2014
- Amerika-ontdekker
Hallo ,
Dank je wel allemaal , wel in vond 800€ voor juli - augustus niet duur hoor. Maar ik ga nog even afwachten tot in sep- oct . Kwestie van onze overnachting te kunnen boeken .
Ik hou jullie op de hoogte.
mvg
philippe
Dank je wel allemaal , wel in vond 800€ voor juli - augustus niet duur hoor. Maar ik ga nog even afwachten tot in sep- oct . Kwestie van onze overnachting te kunnen boeken .
Ik hou jullie op de hoogte.
mvg
philippe
-
Gast
Je zou ook eens kunnen kijken op een site als http://kayak.com of http://hipmunk.com. Daar type je in waar naartoe en wanneer je wilt reizen, en je meld je aan voor een email update wanneer de prijzen veranderen. Dat is wat makkelijker om in de gaten te houden. Connection ken ik niet, maar dergelijke websites kijken naar (bijna) alle vliegtuigmaatschappijen. Ze hebben ook vaak een app voor smartphones.
Laatst gewijzigd door Gast op 28 aug 2015, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
engeltje126
- Amerika-newbie
Ik ben ook op zoek naar goede ticketprijzen en heb gezien (in het topic wie, waar, wanneer naar USA in 2015) dat er vorig jaar eind september wel wat goede tickets (onder de 500 euro pp) zijn geweest naar NY (voor vertrek in juli en augustus).
Toch nog maar even wachten met boeken denk ik ...
Toch nog maar even wachten met boeken denk ik ...
Klopt, wij hebben vorig jaar eind september geboekt voor Brussel - New York met overstap in Londen. Vertrek eind juli voor € 1853 (3 volw en 1 kind).
Wij hebben geboekt via Gate1 en gevlogen met British Airways. Zou dus ook nog even wachten, gezien de dalende olieprijs verwachten ze ook weer goedkopere vliegtickets.
Wij hebben geboekt via Gate1 en gevlogen met British Airways. Zou dus ook nog even wachten, gezien de dalende olieprijs verwachten ze ook weer goedkopere vliegtickets.
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
ik vind 800 euro voor een retourtje vanuit Belgie ook nogal prijzig ..... dat wordt vast een stuk goedkoper, maar je moet nog even op je gemak blijven kijken ... dat zou mijn advies zijn ...
- kimi 2014
- Amerika-ontdekker
hallo,
Eerste prijs is binnen gekomen nog wachten of boeken?
Vlucht met icelandair ( 1 stop ) van 26 juli 2016 tot 7 augustus 2016
vertrek brussel om 14.00u reykjavik 15.15
vertrek reykjavik om 17.00u n-y =19.00u
terug New-York om 20.40 u - Reykjavik 6.15u (volgende dag )
terug Reykjavik om 7.40u - Brussel om 12.45u
dossiersen vlieggarantie inbegrepen = 810 € / pers
mvg
philippe
Eerste prijs is binnen gekomen nog wachten of boeken?
Vlucht met icelandair ( 1 stop ) van 26 juli 2016 tot 7 augustus 2016
vertrek brussel om 14.00u reykjavik 15.15
vertrek reykjavik om 17.00u n-y =19.00u
terug New-York om 20.40 u - Reykjavik 6.15u (volgende dag )
terug Reykjavik om 7.40u - Brussel om 12.45u
dossiersen vlieggarantie inbegrepen = 810 € / pers
mvg
philippe
- meyem
- Amerika-expert
je geeft dezelfde prijs en verwacht andere antwoorden?
mijn response: VEEL te duur, zeker als je een stop over hebt .... mag niet meer dan 535 kosten, IMHO
mijn response: VEEL te duur, zeker als je een stop over hebt .... mag niet meer dan 535 kosten, IMHO
- meyem
- Amerika-expert
vandaag is de laatste dag van de werelddealweken van KLM, heb je daar al gekeken? ik kon non-stop voor bovengenoemde prijs krijgen. Overigens bleek Lufthansa nog een snufje goedkoper ....
maar goed, ik keek voor december .... de betaalbare tickets voor volgende zomer komen volgens mij meestal nog een stuk later ...
maar goed, ik keek voor december .... de betaalbare tickets voor volgende zomer komen volgens mij meestal nog een stuk later ...
- meyem
- Amerika-expert
ik krijg diezelfde vlucht die jij noemt, hier in NL via WTC voor 683 (voor boekingskosten) aangeboden .....
ik vertrouw je genoeg om voor je te boeken dat je mij dan terugbetaalt, maar nog steeds: ik zou nog even geduld oefenen .....
ik vertrouw je genoeg om voor je te boeken dat je mij dan terugbetaalt, maar nog steeds: ik zou nog even geduld oefenen .....
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Is afwachten of er een aanbieding komt voor juli/augustus.
Wij hebben vorig jaar 23 september geboekt BRU-JFK met BA voor 475 pp via Expedia. Zo laag heb ik ze daarna niet meer gezien.
Wij hebben vorig jaar 23 september geboekt BRU-JFK met BA voor 475 pp via Expedia. Zo laag heb ik ze daarna niet meer gezien.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
- kimi 2014
- Amerika-ontdekker
Hallo ,
Vandaag geboekt voor volgend jaar 13 dagen N-Y City . Ticketje voor 557€ ( rechtstreeks op Newark ) met Jet Airways . Goedkoper zal niet meer lukken dus niet meer getwijfeld .
Vandaag geboekt voor volgend jaar 13 dagen N-Y City . Ticketje voor 557€ ( rechtstreeks op Newark ) met Jet Airways . Goedkoper zal niet meer lukken dus niet meer getwijfeld .
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 13 Reacties
- 4268 Weergaves
-
Laatste bericht door Jostravels
-
- 4 Reacties