Gebeurd dit bij ander rental car companies niet dan?Wij huren om deze reden nooit meer bij Alamo, dit soort bedrijven willen wij niet steunen.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Geld afgeboekt
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Geld afgeboekt
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Bij Avis en Hertz zijn we inderdaad nog niet opgelicht. 
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Maar het brutaal opdringen van extra's (verzekeringen, Road Side Assistance) kunnen ze bij Avis net zo goed.
Het is al vaak gezegd maar Souraia is het helaas toch overkomen: controleer je huurcontract voordat je wegrijdt. Bij pre-paid moet alles included zijn en het totaal is $0. Het gebeurt toch regelmatig dat de medewerker per ongeluk op het verkeerde knopje drukt (of dat je zelf verkeert kiest door de dubbele ontkenning in de vragen).
Check-check-dubbelcheck.
Souraia, veel success met de reclamatie bij Alamo. Ik vrees echter dat ze hier achteraf weinig mee willen/kunnen doen.
(verzekeringspremie kan je ook niet achteraf terugclaimen als er niets is gebeurd....)
Het is al vaak gezegd maar Souraia is het helaas toch overkomen: controleer je huurcontract voordat je wegrijdt. Bij pre-paid moet alles included zijn en het totaal is $0. Het gebeurt toch regelmatig dat de medewerker per ongeluk op het verkeerde knopje drukt (of dat je zelf verkeert kiest door de dubbele ontkenning in de vragen).
Check-check-dubbelcheck.
Souraia, veel success met de reclamatie bij Alamo. Ik vrees echter dat ze hier achteraf weinig mee willen/kunnen doen.
(verzekeringspremie kan je ook niet achteraf terugclaimen als er niets is gebeurd....)

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
- Souraia
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Update: Mijn man heeft met Alamo gebeld en vroeg naar de manager. Hij gaf aan dat hij dus nooit om extra verzekeringen had gevraagd en aangezien wij altijd bij Alamo huren en dit altijd goed is gegaan ging hij ervan uit dat het ook dit keer goed zou gaan en hem niet onbewust nog een verzekering werd toegekend. De manager was het daar kennelijk mee eens. Zij heeft afgesproken dat het geld word teruggeboekt naar onze creditcard. Pluim voor Alamo in deze.
- Arends1989
- Amerikakenner
Fijn dat het zo is opgelost door Alamo!
- bedeve
- Amerika-expert
He vakantieman; je hebt het goed voor elkaar met je auto's !Arends1989 schreef:Fijn dat het zo is opgelost door Alamo!
Die Explorer is een Standard SUV.
En heb jij met het omruilen je auto op de gewone wijze ingeleverd ?
Dat zou die extra kosten die je weer weggepraat hebt verklaren.
Volgens het systeem ben je dan einde huur en wordt er een eindafrekening opgemaakt.
Als je de auto swapt breng je hem leeg terug en neem je een een frisse auto met volle tank weer mee.
De Explorer blijft mijn favoriet !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Arends1989
- Amerikakenner
Ha Bedeve!
Ah, ik schaalde hem een slag groter doordat ik de Ford Edge als Standard kende. Is de Expedition dan de Full Size?
Ik heb de Explorer ingeleverd via de return aisle. Vandaar idd die rekening. Toen ik hem op het bonnetje kreeg bij het inleveren van de Enclave wist ik ook meteen waar die kosten vandaan kwamen. Stiekem toch weer een tank brandstof bespaard
We vonden het lastig kiezen tussen de Explorer en Enclave. De Explorer het gemak qua ruimte, de Enclave de rij eigenschappen.
De Explorer was overigens begrensd bij 100 mph*, terwijl hij nog genoeg over had. Opvallend!
*disclaimer voor de critici: getest op een mijlenlange lege weg in Death Valley.
Ah, ik schaalde hem een slag groter doordat ik de Ford Edge als Standard kende. Is de Expedition dan de Full Size?
Ik heb de Explorer ingeleverd via de return aisle. Vandaar idd die rekening. Toen ik hem op het bonnetje kreeg bij het inleveren van de Enclave wist ik ook meteen waar die kosten vandaan kwamen. Stiekem toch weer een tank brandstof bespaard
We vonden het lastig kiezen tussen de Explorer en Enclave. De Explorer het gemak qua ruimte, de Enclave de rij eigenschappen.
De Explorer was overigens begrensd bij 100 mph*, terwijl hij nog genoeg over had. Opvallend!
*disclaimer voor de critici: getest op een mijlenlange lege weg in Death Valley.
- bedeve
- Amerika-expert
En daar mag het.Arends1989 schreef: *disclaimer voor de critici: getest op een mijlenlange lege weg in Death Valley.
Nog afgeplakte testauto' s tegengekomen ?
De Kia Sorento die jij hebt laten staan is trouwens ook een fijn rijdende auto.
Ziet er niet uit , maar verder....
Een aantal jaren geleden bij verhuurders geintroduceerd als midsize suv.
Toen ie populair werd bij huurders is ie geupgrade naar standard suv .
En ...Made in USA
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Arends1989
- Amerikakenner
Niet in Death Valley, wel in de richting van op de I-15. Twee Mercedes sedans met een aanhanger 
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 5711 Weergaves
-
Laatste bericht door JeroenB
-
- 6 Reacties