Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Fredy: NY en rondreis LV - LA
Reis Fredy: NY en rondreis LV - LA
Graag wil ik jullie tips. Volgende zomer willen we voor de eerste keer naar Amerika. We willen een paar dagen NY en daarna een rondreis in het zuidwesten. Na bestudering van deze website (geweldige bron daarvoor, waarvoor dank aan allen) is mijn voorlopige vakantieplanning het volgende (wel nog afhankelijk van vliegtickets). Vertrek ergens medio augustus, waarschijnlijk donderdag 11 augustus.
dag 1 thuis - New York
dag 2 NY
dag 3 NY
dag 4 NY - Las Vegas
dag 5 LV - Grand Canyon
dag 6 Grand Canyon - Page
dag 7 Page - Monument Valley
dag 8 Monument Valley - Moab
dag 9 Moab
dag 10 Moab - Capitol Reef - Bryce
dag 11 Bryce - Zion
dag 12 Zion
dag 13 Zion - Las Vegas
dag 14 Las Vegas
dag 15 LV - Death Valley - Lone Pine of Mammoth Lakes
dag 16 Mammoth Lakes - Yosemite
dag 17 Yosemite
dag 18 Yosemite - San Francisco
dag 19 SF
dag 20 SF - San Simeon (of daar ergens)
dag 21 San Simeon - Ventura
dag 22 Six Flags Magic Mountain
dag 23 Ventura - Los Angeles
dag 24 LA naar huis
dag 25 aankomst thuis
Het zou fijn zijn als jullie willen schieten op dit voorstel. Ik denk zelf dat het best vol zit, maar aan de andere kant willen we ook veel zien. Ook overnachtingsplaatsen ben ik zeer benieuwd naar. Dus welke plaats is betaalbaar en toch dicht bij het park, en zelfs welk hotel. We reizen met 2 zonen van (tijdens vakantie) 12 en 14 jaar. Vandaar ook dat Six Flags een must is.
dag 1 thuis - New York
dag 2 NY
dag 3 NY
dag 4 NY - Las Vegas
dag 5 LV - Grand Canyon
dag 6 Grand Canyon - Page
dag 7 Page - Monument Valley
dag 8 Monument Valley - Moab
dag 9 Moab
dag 10 Moab - Capitol Reef - Bryce
dag 11 Bryce - Zion
dag 12 Zion
dag 13 Zion - Las Vegas
dag 14 Las Vegas
dag 15 LV - Death Valley - Lone Pine of Mammoth Lakes
dag 16 Mammoth Lakes - Yosemite
dag 17 Yosemite
dag 18 Yosemite - San Francisco
dag 19 SF
dag 20 SF - San Simeon (of daar ergens)
dag 21 San Simeon - Ventura
dag 23 Ventura - Los Angeles
dag 24 LA naar huis
dag 25 aankomst thuis
Het zou fijn zijn als jullie willen schieten op dit voorstel. Ik denk zelf dat het best vol zit, maar aan de andere kant willen we ook veel zien. Ook overnachtingsplaatsen ben ik zeer benieuwd naar. Dus welke plaats is betaalbaar en toch dicht bij het park, en zelfs welk hotel. We reizen met 2 zonen van (tijdens vakantie) 12 en 14 jaar. Vandaar ook dat Six Flags een must is.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: NY en rondreis LV - LA
hallo en welkom op het forum fredy.
In beginsel is je reis te doen. Toch gaat het vooral in het begin erg snel.
Wat wil je onderweg allemaal doen op dag 8 bv. Je kan direct naar Moab, en bv Canyonlands en Dead Horse SP meepakken en de volgende dag Arches NP. Dan zou je tijd genoeg hebben. Maar als je dag 8 via Goosenecks SP, Valley of the gods, Moki Dugway, Muley Point naar Moab rijd (en dan slaan we Natural Bridges en Canyonland het needles deel gewoon al even over) dan kom je bij Moab echt tijd te kort.
Hetzelfde op dag 10. Qua afstand goed te doen, maar amper tijd voor Capitol Reef of Bryce op deze dag. En als je de volgende dag nog heel bryce moet doen verkort dat je tijd in Zion weer. Zion heeft een aantal uitdagende wandelingen die avontuurlijk zijn en misschien dus wel erg leuk voor de kids. Angels Landing, Observation Point of the Narrows. De laatste is deels door het water.
Als je Death Valley ook een beetje wilt bekijken zou ik stoppen in Lone Pine of Bishop en niet naar Mammoth Lakes rijden.
Wat zijn je plannen op dag 21. Ik zou iig op dag 22 al overnachting in LA of Santa Monica. 1 dag voor LA is erg weinig. Vertrek ook vroeg uit Yosemite dat je iig zeker 1.5e dag voor SF hebt.
Ik denk eerlijk gezegd dat als ik het zo analyseer dat je eigenlijk net wat te vlug gaat. En hoe vet de parken rond Moab ook zijn (m.i. de mooiste parken in het zuidwesten), volgens mij kan je beter de UT95 van Monument Valley naar Capitol Reef pakken en de dag erna naar Bryce, wat al meer rust geeft. En de keuze om 1 dag meer in Las Vegas, San Francisco of LA te blijven of om een dag langer bij Page te blijven aan het meer. Ik neem aan dat het idee om NY uit je hoofd te praten lastig zal worden nl.
In beginsel is je reis te doen. Toch gaat het vooral in het begin erg snel.
Wat wil je onderweg allemaal doen op dag 8 bv. Je kan direct naar Moab, en bv Canyonlands en Dead Horse SP meepakken en de volgende dag Arches NP. Dan zou je tijd genoeg hebben. Maar als je dag 8 via Goosenecks SP, Valley of the gods, Moki Dugway, Muley Point naar Moab rijd (en dan slaan we Natural Bridges en Canyonland het needles deel gewoon al even over) dan kom je bij Moab echt tijd te kort.
Hetzelfde op dag 10. Qua afstand goed te doen, maar amper tijd voor Capitol Reef of Bryce op deze dag. En als je de volgende dag nog heel bryce moet doen verkort dat je tijd in Zion weer. Zion heeft een aantal uitdagende wandelingen die avontuurlijk zijn en misschien dus wel erg leuk voor de kids. Angels Landing, Observation Point of the Narrows. De laatste is deels door het water.
Als je Death Valley ook een beetje wilt bekijken zou ik stoppen in Lone Pine of Bishop en niet naar Mammoth Lakes rijden.
Wat zijn je plannen op dag 21. Ik zou iig op dag 22 al overnachting in LA of Santa Monica. 1 dag voor LA is erg weinig. Vertrek ook vroeg uit Yosemite dat je iig zeker 1.5e dag voor SF hebt.
Ik denk eerlijk gezegd dat als ik het zo analyseer dat je eigenlijk net wat te vlug gaat. En hoe vet de parken rond Moab ook zijn (m.i. de mooiste parken in het zuidwesten), volgens mij kan je beter de UT95 van Monument Valley naar Capitol Reef pakken en de dag erna naar Bryce, wat al meer rust geeft. En de keuze om 1 dag meer in Las Vegas, San Francisco of LA te blijven of om een dag langer bij Page te blijven aan het meer. Ik neem aan dat het idee om NY uit je hoofd te praten lastig zal worden nl.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Eens met Paul, het is allemaal net iets te gehaast. Een keertje een lange rijdag of eens slechts 1 nacht ergens is niet zo erg, maar jullie hebben op té veel plaatsen net de minimale tijd waardoor het in totaal erg vermoeiend zal worden. Voor Moab zou 2 nachten kunnen, maar als je daarna in 1 dag naar Bryce rijdt vind ik 2 nachten te weinig. Met een stop in Capitol Reef heb je meer tijd voor de parken bij Moab en kun je onderweg ook nog iets doen.
Ik zou of NY overslaan (ook daar is 2 dagen net iets te weinig) of Moab overslaan. Onze ervaring met het reizen met kinderen is dat ze het prettig vinden om eens meerdere dagen op dezelfde plek te zitten, en dat een keer een middag bij het zwembad ook erg prettig is. Je kunt dan voor Yosemite meer tijd uittrekken, en misschien ook voor Page nog een extra nacht, bijvoorbeeld om te varen op Lake Powell.
Kijk eens in onze verslagen voor onze reizen met de kinderen. In 2006 en 2008 waren ze ongeveer zo oud als die van jullie nu.
Marianne
Ik zou of NY overslaan (ook daar is 2 dagen net iets te weinig) of Moab overslaan. Onze ervaring met het reizen met kinderen is dat ze het prettig vinden om eens meerdere dagen op dezelfde plek te zitten, en dat een keer een middag bij het zwembad ook erg prettig is. Je kunt dan voor Yosemite meer tijd uittrekken, en misschien ook voor Page nog een extra nacht, bijvoorbeeld om te varen op Lake Powell.
Kijk eens in onze verslagen voor onze reizen met de kinderen. In 2006 en 2008 waren ze ongeveer zo oud als die van jullie nu.
Marianne
Hoi Marianne en Paul,
Dankjewel voor de feedback. Ik had al getwijfeld of we Moab wel of niet moesten opnemen ivm drukke programma. Maar het ziet er zo gaaf uit dat mijn vrouw het erg jammer vindt. Gezien jullie reactie gaan we die eruit halen. Ik denk dat we dan van GC naar MV gaan. En van MV naar Page. Van Page naar Bryce.
Mijn voorkeur voor de 2 nachten gaat dan 1 naar NY (non negociable met de jongste Paul
) en 1 in Vegas? Goed plan of beter Page ipv LV?
Dag 21 willen we naar een hotel dicht bij Six Flags, dus regio Valencia. Waar we 2 nachten blijven om de laatste dag Hollywood en Beverly Hills te bekijken en te overnachten bij AirPort. We zijn vooral vd natuur en iets minder vd steden. Daarom is 1 dag SF en LA voor ons voldoende. Sfeer proeven, paar dingen zien en verder.
Dankjewel voor de feedback. Ik had al getwijfeld of we Moab wel of niet moesten opnemen ivm drukke programma. Maar het ziet er zo gaaf uit dat mijn vrouw het erg jammer vindt. Gezien jullie reactie gaan we die eruit halen. Ik denk dat we dan van GC naar MV gaan. En van MV naar Page. Van Page naar Bryce.
Mijn voorkeur voor de 2 nachten gaat dan 1 naar NY (non negociable met de jongste Paul

Dag 21 willen we naar een hotel dicht bij Six Flags, dus regio Valencia. Waar we 2 nachten blijven om de laatste dag Hollywood en Beverly Hills te bekijken en te overnachten bij AirPort. We zijn vooral vd natuur en iets minder vd steden. Daarom is 1 dag SF en LA voor ons voldoende. Sfeer proeven, paar dingen zien en verder.
Re: Reis Fredy: NY en rondreis LV - LA
O ja, en Death Valley. Eigenlijk is ons idee om daar doorheen te rijden en vooral de viewpoints te doen. Is het wel te doen om vanaf Lone Pine of Bishop naar Yosemite te gaan of beter toch doorrijden naar Mammoth Lakes ivm de volgende dag?
Zoveel keuzes. Ik twijfel ook over de kuststrook. Zeker mooi maar ivm keuzes maken heb ik ook deze route die zou kunnen. Iets meer rust.
dag 1 thuis - New York
dag 2 NY
dag 3 NY
dag 4 NY
dag 5 NY - SF
dag 6 SF
dag 7 SF - 's middags naar Yosemite
dag 8 Yosemite
dag 9 Yosemite
dag 10 Yosemite - Mammoth Lakes
dag 11 Mammoth Lakes - DV - Zion
dag 12 Zion
dag 13 Zion - 's middags naar Bryce
dag 14 Bryce - 's middags naar Page
dag 15 Page
dag 16 Page - MV
dag 17 MV - GC
dag 18 GC - LV
dag 19 LV
dag 20 LV
dag 21 LV - Valencia (LA)
dag 23 Valencia - Los Angeles
dag 24 LA naar huis
dag 25 aankomst thuis
dag 1 thuis - New York
dag 2 NY
dag 3 NY
dag 4 NY
dag 5 NY - SF
dag 6 SF
dag 8 Yosemite
dag 9 Yosemite
dag 10 Yosemite - Mammoth Lakes
dag 11 Mammoth Lakes - DV - Zion
dag 12 Zion
dag 13 Zion - 's middags naar Bryce
dag 14 Bryce - 's middags naar Page
dag 15 Page
dag 16 Page - MV
dag 17 MV - GC
dag 18 GC - LV
dag 19 LV
dag 20 LV
dag 23 Valencia - Los Angeles
dag 24 LA naar huis
dag 25 aankomst thuis
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Mammoth Lakes - DV - Zion is pure rijtijd al 8u en dan verlies je ook nog eens een uur doordat je door een tijdzone rijd. Dus 9u alleen maar rijden. Die viewpoints in Death Valley moet je voor de mooiste en bekendste voor omrijden. Badwater Basin en terug via Artist Point is zeker een uur (zonder stoptijd om te kijken) en hetzelfde geldt voor Dantes View. Ik zou hier altijd een nacht plannen als tussenstop. Dan maar een dag Vegas eraf. En een nacht in DV is gewoon best speciaal. Die sterrenhemel zie je bijna nergens. Je kan op de dag dat je naar Valencia rijd ook nog makkelijk tot halverwege de middag in Vegas blijven.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind het heel mooi zo, maar een stop in DV is wel aan te raden. Of in Las Vegas, dan kun je van de GC naar LA rijden. Maar dan is een stop in bijvoorbeeld Kingman nodig. Die keuze zou ik laten afhangen van hoe de weekenden vallen.
Misschien niet gek om alvast eens te kijken naar de accommodatie in Yosemite. Onze kinderen vonden Housekeeping Camp erg leuk. Annuleren kan altijd nog. Zie voor HKC ons 2006-verslag. Zie voor de route tussen Las Vegas en Yosemite ons 2004- en 2006-verslag, en ook ons 2013- en 2015-verslag.
Marianne
Misschien niet gek om alvast eens te kijken naar de accommodatie in Yosemite. Onze kinderen vonden Housekeeping Camp erg leuk. Annuleren kan altijd nog. Zie voor HKC ons 2006-verslag. Zie voor de route tussen Las Vegas en Yosemite ons 2004- en 2006-verslag, en ook ons 2013- en 2015-verslag.
Marianne
Laatst gewijzigd door Martin & Marianne op 10 sep 2015, 20:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Oké, dus Mammoth lakes Zion is te ver. Dan gaat die overnachting van Vegas af. Of is het ook een optie om die van Page af te halen? Ik kan me voorstellen dat op het einde van de reis een extra dag Vegas wel relaxed kan zijn. En zeker leuk voor de kinderen.
Jullie hulp is echt super trouwens!
Jullie hulp is echt super trouwens!

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Een dag minder Page zou kunnen, zeker als je niet wilt varen (raften op de Colorado lijkt mij wel erg mooi), en je zou ook Monument Valley over kunnen slaan. Of doe 1 nacht Page en 1 nacht MV; als je pas tegen de avond naar MV rijdt heb je nog bijna een volle dag voor Page.
Marianne
Marianne
Met jullie tips kom ik tot de volgende route.
dag 1 thuis - New York
dag 2 NY
dag 3 NY
dag 4 NY
dag 5 NY - SF
dag 6 SF
dag 8 Yosemite
dag 9 Yosemite
dag 10 Yosemite - Mammoth Lakes (of is Bishop of Lone Pine beter)
dag 11 Mammoth Lakes - DV - Las Vegas
dag 12 Las Vegas - Zion
dag 13 Zion
dag 14 Zion - 's middags naar Bryce
dag 15 Bryce - 's middags naar Page
dag 16 Page - 's middags naar MV
dag 17 MV - GC
dag 18 GC - LV
dag 19 LV
dag 20 LV
dag 23 Valencia - Los Angeles (in de buurt van airport)
dag 24 LA naar huis
dag 25 aankomst thuis
De overnachtingen in Yosemite bij Housekeeping camp zijn al geboekt
, goeie tip Marianne. Leuke reisverslagen ook. Maar ik had er al een paar van gelezen voordat ik dit topic opende.
Zijn er nog meer overnachtingen die we eventueel al ver op voorhand moeten boeken?
Ons gepland vertrek is op donderdag 11 augustus. Dus de tickets kunnen op z'n vroegst pas halverwege oktober geboekt worden. Hotels wil ik eigenlijk pas daarna boeken.
dag 1 thuis - New York
dag 2 NY
dag 3 NY
dag 4 NY
dag 5 NY - SF
dag 6 SF
dag 8 Yosemite
dag 9 Yosemite
dag 10 Yosemite - Mammoth Lakes (of is Bishop of Lone Pine beter)
dag 11 Mammoth Lakes - DV - Las Vegas
dag 12 Las Vegas - Zion
dag 13 Zion
dag 14 Zion - 's middags naar Bryce
dag 15 Bryce - 's middags naar Page
dag 16 Page - 's middags naar MV
dag 17 MV - GC
dag 18 GC - LV
dag 19 LV
dag 20 LV
dag 23 Valencia - Los Angeles (in de buurt van airport)
dag 24 LA naar huis
dag 25 aankomst thuis
De overnachtingen in Yosemite bij Housekeeping camp zijn al geboekt

Zijn er nog meer overnachtingen die we eventueel al ver op voorhand moeten boeken?
Ons gepland vertrek is op donderdag 11 augustus. Dus de tickets kunnen op z'n vroegst pas halverwege oktober geboekt worden. Hotels wil ik eigenlijk pas daarna boeken.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Grand Canyon, als je aan de rim wilt zitten en Monument Valley, als je in The View of Goulding´s Lodge wilt zitten. Page kan ook geen kwaad, denk ik.Fredy schreef: Zijn er nog meer overnachtingen die we eventueel al ver op voorhand moeten boeken?
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zou voor die tijd gewoon alles op voorhand vastleggen. Je zit midden in vakantietijd en het zal overal druk en wrs duur zijn. Ik zou nu al gaan zoeken naar aanbiedingen.
Ik wil ook alle overnachtingen vast zetten maar pas na boeken van de tickets.
Heb vandaag Maswik Lodge geboekt. Is dat wat?
Ik twijfel over overnachting bij MV. Iemand tips? Misschien MV tipi collage. Iemand ervaring mee?
Heb vandaag Maswik Lodge geboekt. Is dat wat?
Ik twijfel over overnachting bij MV. Iemand tips? Misschien MV tipi collage. Iemand ervaring mee?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bij MV zelf heb je alleen Gouldings Lodge en het wat duurdere (maar het uitzicht is geweldig) the view. Anders zou je bv de san juan inn in Mexican hat (of iets anders daar) kunnen kijken.
Maswik Lodge is prima. Je kan ook veel reviews lezen op de balk onder het allesamerika logo bij hotels en campings
Je kan prima alles vastleggen voor je vliegtickets hebt zolang je zorgt dat je alleen hotels boekt die tot een bepaalde periode gratis te annuleren zijn
Maswik Lodge is prima. Je kan ook veel reviews lezen op de balk onder het allesamerika logo bij hotels en campings
Je kan prima alles vastleggen voor je vliegtickets hebt zolang je zorgt dat je alleen hotels boekt die tot een bepaalde periode gratis te annuleren zijn
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
De Maswik Lodge is inderdaad prima, ik heb er in 2011 overnacht. Je zit er op loopafstand van de rim.
Voor MV zou je ook naar de cabins bij Gouldings kunnen kijken, zie daarvoor de campground-reserveringen. Wij zaten daar in 2008. Het is een eenvoudige cabin, maar de ligging is mooi. Een yurt bij de San Juan Inn lijkt me ook wel mooi. Is dat wat je bedoelt met de tipi?
Marianne
Voor MV zou je ook naar de cabins bij Gouldings kunnen kijken, zie daarvoor de campground-reserveringen. Wij zaten daar in 2008. Het is een eenvoudige cabin, maar de ligging is mooi. Een yurt bij de San Juan Inn lijkt me ook wel mooi. Is dat wat je bedoelt met de tipi?
Marianne
Hoi Marianne,
Dit is de website http://www.monumentvalley-tipivillage.com en in de bijlage een foto. Lijkt mij erg leuk dus ik heb er een mail naartoe gestuurd, maar ik ben benieuwd of iemand het kent en hoe de ligging is.
Hoe zit het met ontbijt eigenlijk bij Housecamping in Yosemite en bij Maswik Lodge in GC? Kun je daar gewoon in de winkel brood met beleg kopen of kan je alleen ontbijten in een restaurant. Aangezien ik diabetes heb gaat mijn voorkeur uit naar brood met beleg omdat het waarschijnlijk anders erg zoet wordt (en ik teveel eet natuurlijk
).
Dit is de website http://www.monumentvalley-tipivillage.com en in de bijlage een foto. Lijkt mij erg leuk dus ik heb er een mail naartoe gestuurd, maar ik ben benieuwd of iemand het kent en hoe de ligging is.
Hoe zit het met ontbijt eigenlijk bij Housecamping in Yosemite en bij Maswik Lodge in GC? Kun je daar gewoon in de winkel brood met beleg kopen of kan je alleen ontbijten in een restaurant. Aangezien ik diabetes heb gaat mijn voorkeur uit naar brood met beleg omdat het waarschijnlijk anders erg zoet wordt (en ik teveel eet natuurlijk

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ziet er leuk uit, die tipi's! Ik ken het niet, het lijkt me dat het vrij nieuw is (of in elk geval van na 2008
).
Er zijn in Yosemite meerdere winkels, waaronder een aardig goed gesorteerde winkel in de village, en een bij Curry Village. Housekeeping camp heeft ook een winkel, vergelijkbaar met een kampwinkel op een camping. Omdat je er zelf kunt koken is er ook van alles te krijgen. Je kunt natuurlijk ook buiten het park eten inslaan, je zult toch wel een koelbox aanschaffen aan het begin van je rondreis. Wil je niet zelf je ontbijt klaarmaken dan kun je prima ontbijten bij de Yosemite Lodge, en iets eenvoudiger bij Curry Village. Dat hoeft helemaal niet zoet te zijn, wij ontbijten altijd met eieren, hashbrowns en spek of worstjes. Zie ook hier: http://www.yosemitepark.com/Dining.aspx
Bij de GC heb je ook verschillende mogelijkhedne. Voor een winkel moet je naar de Market Plaza. Bij de Maswik Lodge heb je wel een cafetaria voor het ontbijt en avondeten, maar voor het avondeten is het leuker om aan de rim te eten.
Zie hier voor de mogelijkheden: http://www.grandcanyonlodges.com/dining/
Marianne

Er zijn in Yosemite meerdere winkels, waaronder een aardig goed gesorteerde winkel in de village, en een bij Curry Village. Housekeeping camp heeft ook een winkel, vergelijkbaar met een kampwinkel op een camping. Omdat je er zelf kunt koken is er ook van alles te krijgen. Je kunt natuurlijk ook buiten het park eten inslaan, je zult toch wel een koelbox aanschaffen aan het begin van je rondreis. Wil je niet zelf je ontbijt klaarmaken dan kun je prima ontbijten bij de Yosemite Lodge, en iets eenvoudiger bij Curry Village. Dat hoeft helemaal niet zoet te zijn, wij ontbijten altijd met eieren, hashbrowns en spek of worstjes. Zie ook hier: http://www.yosemitepark.com/Dining.aspx
Bij de GC heb je ook verschillende mogelijkhedne. Voor een winkel moet je naar de Market Plaza. Bij de Maswik Lodge heb je wel een cafetaria voor het ontbijt en avondeten, maar voor het avondeten is het leuker om aan de rim te eten.
Zie hier voor de mogelijkheden: http://www.grandcanyonlodges.com/dining/
Marianne
Monument Valley tipi village is geboekt. En hotel Nesva in Long Island City (NY) ook.
Ik ben nu aan het kijken naar SF. Ik dacht aan een hotel in Millbrae dicht bij de BART omdat we nog geen auto hebben dan. Iemand tips? Ik zie een goeie prijs voor Days inn SF AirPort west maar weet niet of BART goed bereikbaar is. Tips?
Ik ben nu aan het kijken naar SF. Ik dacht aan een hotel in Millbrae dicht bij de BART omdat we nog geen auto hebben dan. Iemand tips? Ik zie een goeie prijs voor Days inn SF AirPort west maar weet niet of BART goed bereikbaar is. Tips?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik zie nu pas dat je in plaats van Mammoth Lakes - DV - Zion nu Mammoth Lakes - DV - Las Vegas hebt opgeschreven. Je blijft dan m.i. voor die dag veel autotijd hebben. Zeker 7 tot 7,5u pure rijtijd als je de highlights van Death Valley ook wilt meepakken.
Als je leest op de site van dat Days Inn hotel in San Bruno zie je dat er een complementary airport shuttle bij zit....Je kan op het vliegveld de BART pakken. Je zou een mail kunnen sturen over hoe vaak die shuttle rijd en tot hoe laat? Lees verder de reviews van bv tripadvisor over het hotel zelf.
Als je leest op de site van dat Days Inn hotel in San Bruno zie je dat er een complementary airport shuttle bij zit....Je kan op het vliegveld de BART pakken. Je zou een mail kunnen sturen over hoe vaak die shuttle rijd en tot hoe laat? Lees verder de reviews van bv tripadvisor over het hotel zelf.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 19 Reacties
- 1966 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 2 Reacties