Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Late show with Stephen Colbert
Late show with Stephen Colbert
De late show met Stephen Colbert gaat vanavond van start.
Weet iemand of de show ook in Nederland wordt uitgezonden? Of is er een andere manier om te kijken?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Late show with Stephen Colbert
Ik denk dat het altijd wel ergens op het internet te vinden gaat zijn.
Ik hoop wel dat het toch anders gaat worden dan de meeste late night talkshows op de Amerikaanse tv. Zijn programma, net als de daily show waren wat dat betreft toch anders (m.i. leuker) in opzet. In vond Letterman al jaren geen goed programma meer maken, maar ik hoop niet dat hij hetzelfde gaat doen in een nieuw decor.
Ik hoop wel dat het toch anders gaat worden dan de meeste late night talkshows op de Amerikaanse tv. Zijn programma, net als de daily show waren wat dat betreft toch anders (m.i. leuker) in opzet. In vond Letterman al jaren geen goed programma meer maken, maar ik hoop niet dat hij hetzelfde gaat doen in een nieuw decor.
Daar ben ik ook een beetje bang voor (dat het minder leuk is dan de Colbert Report) . Aan de andere kant neemt hij wel dezelfde schrijvers en zichzelf mee. Maar om daarover te oordelen moet ik het natuurlijk wel eerst zien. 
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
http://www.cbs.com/shows/the-late-show- ... ert/video/
Je kan hier niet de hele aflevering zien, maar de clips eronder werken wel allemaal.
Verder wordt het ook gewoon op YouTube gezet zie ik
Je kan hier niet de hele aflevering zien, maar de clips eronder werken wel allemaal.
Verder wordt het ook gewoon op YouTube gezet zie ik
-
Amerikanist
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
De eerste aflevering was net zo leuk als de Colbert Report. Ik denk dat CBS echt een jonger publiek probeert aan te spreken.
-
Bennogr
- Amerika-expert
Ouderwets praatprogramma met BA's (Bekende Amerikanen). Enige leuke vond ik de inleidinkjes, maar film- en andere sterren...? Da's zooo 1990.
The Colbert Report it ain't. Nu m aar wachten wat de Daily Show wordt zonder Job Stewart.
The Colbert Report it ain't. Nu m aar wachten wat de Daily Show wordt zonder Job Stewart.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
Ik vond het "best leuk"
. Maar niet meer dan dat. Kan nog komen natuurlijk.
De interviews met Elon Musk en George Clooney vond ik wel echt interessant. En Jon Batiste vind ik sowieso geweldig.
De interviews met Elon Musk en George Clooney vond ik wel echt interessant. En Jon Batiste vind ik sowieso geweldig.
-
Bennogr
- Amerika-expert
Interview met vicepresident Joe Biden was indrukwekkend. Maar daar bleef het wel bij deze week. Ik denk dat ik het in het vervolg maar oversla (en een boek ga lezen). Ik heb weinig belangstelling voor het 'diepe' leven van film- en andere sterren.
Nog 1 keer verhuisd, naar Philadelphia.
-
Gast
Al die late night shows zijn allemaal hetzelfde: monoloog, tafel met stoelen voor de gasten en grote mokken, een band met een wijsneus, sketches, een achtergrondfoto van een grote stad, etc etc.
Ik ga pas kijken als er iemand met iets geheel anders komt.
Ik ga pas kijken als er iemand met iets geheel anders komt.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 6982 Weergaves
-
Laatste bericht door nwolf
-
- 4 Reacties