We zijn in de USA en gaan over een paar dagen richting Yellowstone!
We hebben 2 overnachtingen in Gardiner (betaalbaar) en daarna 3 overnachtingen in West Yellowstone op aanraden van forumleden hier. Nu is in West Yellowstone niets betaalbaars te vinden. Ik heb een hotel geboekt voor 600 euro voor 3 nachten. Ik vind dit eigenlijk enorm duur en wil kijken of ik toch nog iets goedkopers kan vinden.
Zijn er nog andere plaatsen waar ik op kan zoeken? Een half uurtje omrijden o.i.d. vind ik niet erg als de prijzen daarmee naar beneden gaan
Ik zie in je topic toch niet staan dat aangeraden is om iets buiten het park te zoeken. Ik ben altijd een voorstander van iets in het park, want je hoeft daarvoor echt niet duurder uit te zijn. Wij zaten er dit jaar voor gemiddeld 135 dollar per nacht. Het is wel erg laat nu om nog iets in het park te vinden wat betaalbaar is, de goedkoopste opties zijn het eerste weg, maar wellicht zijn er nog annuleringen.
In combinatie met Gardiner zijn Old faithful, Canyon of Lake allemaal goede opties. Als er nog keuze is: bij OF vonden wij de Snow Lodge prima, 108 dollar voor een cabin met badkamer, op loopafstand van de geisers.
Als je aangeeft op welke data je er bent kunnen we even meekijken, want het is lastig zoeken. Of bel eens, dan zal wel zo eenvoudig zijn: Toll Free +1-866-GEYSERLAND (866-439-7375), Or Call Direct to +1-307-344-7311
We hebben een boeking in Gardiner van 9 tot 11 september (North Yellowstone Lodge and Hostel) en in West Yellowstone (Crosswinds Inn) van 11 tot 14 sept. Beiden zijn nog te annuleren. West Yellowstone had ik een hele tijd geleden al geboekt en toen was er al niets anders meer beschikbaar. Ik hoopte dat tegen deze tijd misschien wat andere kamers waren vrijgekomen maar helaas.
Ik moet wel zeggen dat ik voornamelijk via Booking, Priceline en Trivago kijk. De hotels die Old Faithful en jij aangeven zijn alleen telefonisch te boeken dan? Heb ik eigenlijk nog nooit gedaan.
Ik wacht nog even reactie/hulp af en anders ga ik maar eens aan de telefoon hangen dan
Je zou ook het One Horse Motel in West Yellowstone kunnen proberen. Eenvoudig, netjes en zeer betaalbaar. Wij sliepen er in 2011 voor drie nachten.
Heeft ook goede recensies op tripadvisor. Succes!
Wij hadden in Hadleys Motel in West Yellowstone een cabin en die was goed betaalbaar, iets van 90 dollar of zo. http://www.hadleysmotel.com/index.html Heb net online gecheckt en vanaf 9 september zijn er nog mogelijkheden...
Ja, die site werkt niet echt handig, vooral niet op een tablet.
Ik zat overigens in West Yellowstone in de Best Western Desert Inn. Prima hotel. Ik zie daar alleen dat deze en veel duurder is dan toen en niet beschikbaar.
In Gardiner sliep ik in de Yellowstone Gateway inn. Ik had een suite (wat gewoon een compleet huis was) voor $100. Die staat vandaag (ik kijk nu) via booking.com op €207 euro voor jouw nachten in gardiner.
Hadley is ook prima. Daar sliepen we afgelopen juni voor 3 nachten. Schrik niet van de lobby, die ziet er niet echt uit. Inchecken ging via de tablet.
De kamers zijn simpel maar ruim genoeg voor een paar nachten.
Wij zaten in het Dude&Roundup motel in West Yellowstone. Zonder ontbijt, schoon maar eenvoudig. Restaurantjes en supermarkt vlakbij. Iets van $ 180 voor 2 nachten. Vlakbij de weg naar Yellowstone.
Succes en veel plezier.
Ik was vergeten de link te geven, maar het is inderdaad geen handige site. Vandaar ook de telefoonnummers; soms is er op de site niets te vinden maar blijkt er toch wel iets vrij te zijn.
Maar goed, het is niet meer nodig!
Voor volgend jaar heb ik hier iets geboekt. The Madison Hotel (motel). Ik heb zelf gekozen voor deze plek op de dagen dat ik het park niet inga. Maar het ligt nabij de weg naar Yellowstone
oke, ik lees nu nog iets beter alle berichten en zie dat jullie al iets gevonden hebben. Veel plezier!
2004 Los Angeles, Grand Canyon, Las Vegas 2013 Oregon en Mnt St Helens 2014 Florida 2016 GT, Yellowstone, Oregon en Washington State 2019 Alaska & Yukon
ik heb zonet 2 kamer 2 nachten geboekt (in 5.9.2016 uit 7.9.2016) in het Lake Hotel Frontier (type kamers: Cabin 2 Doubles) langs het officiële reservatiesysteem voor een totaal van $ 716,22. Aangezien we met 4 zijn komt dit op $ 179/persoon voor 2 nachten of $ 89 per nacht per persoon.
in hun bevestigingsmail staat ook deposit paid $ 179,05 (2 x want 2 aparte mails gekregen)
betekent dit dat dit bedrag op mijn eerstvolgende visa uitgavestaat reeds in rekening zal gebracht worden of niet?
2 nachten voor $716.22! Ik vind dat voor die houten hutjes echt niet normaal, ook al deel je de prijs door 4-en.
Ik vond het daar echt wel een mooie lokatie. Al waren ze daar toen ik er was in Mei 2013 nog alles aan het opknappen en verven, omdat het pas een week later zou openen voor het seizoen. Ik had toen een frontier cabin bij Old Faithful wat opzich echt wel leuk was, maar die prijs zal ik er iig nooit meer voor spenderen.
Ik begrijp dat je 2 cabins hebt geboekt? Ik zou met 4 personen maar 1 cabin doen, dat hadden wij ook toen wij daar overnachtten. Een double is niet heel breed, maar wel te doen. Zeker als je daar 360 dollar mee kunt besparen!
De eerste nacht wordt inderdaad meteen van je CC afgeschreven. Bij annulering krijg je dat netjes weer terug.
Ik denk wel dat Bart daarvoor kiest, aangezien Xanterra op de gevraagde plaats wel goedkopere mogelijkheden vrij heeft om 4 mensen te slapen te leggen.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.