We kijken ver veruit, heel ver zelfs want onze volgnede trip naar de US zal pas voor 2017 zijn. Periode heb ik nog geen idee van maar ik hoop van half juni, begin juli te kunnen gaan. Lengte van de reis zal deels afhankelijk zijn van de route, en van het verkregen verlof op 't werk. Ik vermoed maximum drie weken tot vier weken te kunnen nemen.
Wat is ons doel deze keer?
Wel, de delen die we gemist hebben vorige reis (Bryce, Yellowstone, Arches, Monument Valley zoals 't hoort bezoeken, Grand Teton, Moki Dugway, indien mogelijk bezoekje aan Rigby Idaho (zit een belangrijke leverancier van me)), en dit te combineren met voor ons minder gekende maar waarschijnlijk even mooie delen in de Rocky Mountains. Minder steden dus dan vorige keer, maar we zouden heel graag eindigen in Vegas. Daarmee rekening houdend zou ik Havasupai durven op de planning gooien.
Ik zou durven beginnen in Denver en dan eerst via de Rocky's naar Yellowstone rijden, Rigby meenemen, zakken via Grand Teton, en dan naar Bryce te mikken. Op dat moment zouden vrienden die in Vegas wonen de aansluiting maken, en zo via Moki Dugway, Monument Valley en de onderkant v.d GC terug naar Vegas te rijden.
Maar kijk, ik ben weeral zelf bezig. Ik lees graag de experts hier hun idee. Kwestie van drukke route, we kunne wel iets verdragen van lange afstanden maar 't moet zeker niet gekker worden als onze reis van afgelopen juni. En enkele rustdagen zouden ook handig zijn, uiteraard liefst op een mooie locatie.
Anyway, nu zwijg ik en laat ik het podium aan de anderen
Grtz, Philip!