Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis uutje: 4 weken zomer 2016
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: Reis uutje: 4 weken zomer 2016
Een hele dag in Hollywood zal je echt niet nodig hebben, maar er is voldoende te doen. Plan LA vooraf. Doelloos rondrijden daar gaat je nl vee tijd kosten want veel bezienswaardigheden liggen echt stukken uit elkaar. Hollywood - Santa Monica is qua afstand niet veel. Sommige rijden er 25min op, anderen 2uur. LA is bekend/berucht om de files. Mocht je in Hollywood toevallig in de buurt zitten van de rode metrolijn dan is dat ook nog een optie om naar Universal te gaan.
uiteraard gaan we de dag-invulling van te voren (deels) plannen / voorbereiden. Maar dat is nu nog niet aan de orde. We hebben voor LA gekeken of we er 3 volle dagen leuk kunnen invullen en dat moet volgens mij nu wel lukken. Vandaar 4 overnachtingen.
Daarna in een redelijk relaxed tempo in 4 etappes weer terug naar San Franciso. Op die manier hopen we de laatste week 'easy & relaxed' en genietend aan de kust af te kunnen sluiten.
Twijfelpuntje is nog een extra dag in San Franciso op het laatst. Stel dat je de 1e paar dagen in San Francisco toch iets 'gemist' mocht hebben, wat je dan op het eind nog zou kunnen doen. Ik weet natuurlijk ook nog niet op wat voor een tijd een terugvlucht valt (of is dat 'voorspelbaar ? )
Daarna in een redelijk relaxed tempo in 4 etappes weer terug naar San Franciso. Op die manier hopen we de laatste week 'easy & relaxed' en genietend aan de kust af te kunnen sluiten.
Twijfelpuntje is nog een extra dag in San Franciso op het laatst. Stel dat je de 1e paar dagen in San Francisco toch iets 'gemist' mocht hebben, wat je dan op het eind nog zou kunnen doen. Ik weet natuurlijk ook nog niet op wat voor een tijd een terugvlucht valt (of is dat 'voorspelbaar ? )
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Twee volle dagen SF is naar mijn idee wel voldoende. Ik zou niet nog een dag SF op het laatst doen; of juist alle dagen SF op het laatst. Dat is wel zo handig met de hotels; je kunt dan de eerste of laatste dag een hotel bij het vliegveld nemen. En je zou kunnen overwegen om in SF geen auto te nemen. Parkeerkosten zijn hoog. Maar met 4 personen is een auto wel handig.
Kijk eens in ons 20078-verslag voor hotels in en rond LA.
Weet je al wanneer je precies gaat? Zo ja, kijk dan eens naar accommodatie in Yosemite. Het is daar erg snel volgeboekt. Je kunt iets vastleggen en later nog annuleren, dus je zit er nog niet aan vast.
Marianne
Kijk eens in ons 20078-verslag voor hotels in en rond LA.
Weet je al wanneer je precies gaat? Zo ja, kijk dan eens naar accommodatie in Yosemite. Het is daar erg snel volgeboekt. Je kunt iets vastleggen en later nog annuleren, dus je zit er nog niet aan vast.
Marianne
Het enige wat vaststaat is de periode van 6 weken waarin het moet gebeuren maar we hebben nog geen vluchten geboekt. We zijn 2 weken geleden op een lokaal reisbureau geweest en toen konden ze daar nog geen retourvluchten boeken voor die periode. Voor de autohuur deden zij vaak zaken met SunnyCars. Ook wilden ze daar kijken of er evt. wat te combineren was voor een vlucht + de 1e hoteldagen in SF. Maar dat konden ze toen ook nog niet vinden. We hebben toen afgesproken om de 1e week van september weer eens verder te kijken en wij hebben in de tussentijd ons routeschema (met dank aan dit forum o.a. !) verder aangevuld/verbeterd.
Het belangrijkste is nu uiteraard eerst de start- en einddatum, maar daarvoor moeten we dus nog op zoek naar (interessante) vluchten. Vandaar dat ik bij het reisbureau ben langsgelopen. Trouwens, Dusseldorf of Amsterdam maakt voor ons niet veel uit als startpunt.
Ik lees dat veel mensen hier alles zelf boeken (vluchten, auto, hotels). Nu heb ik met online hotels boeken wel wat ervaring dus dat zou ik nog wel aandurven, maar met vluchten en autohuur geen ervaring. Zit een beetje in dubio wat ik zelf ga doen en wat ik het reisbureau laat uitzoeken.
Het belangrijkste is nu uiteraard eerst de start- en einddatum, maar daarvoor moeten we dus nog op zoek naar (interessante) vluchten. Vandaar dat ik bij het reisbureau ben langsgelopen. Trouwens, Dusseldorf of Amsterdam maakt voor ons niet veel uit als startpunt.
Ik lees dat veel mensen hier alles zelf boeken (vluchten, auto, hotels). Nu heb ik met online hotels boeken wel wat ervaring dus dat zou ik nog wel aandurven, maar met vluchten en autohuur geen ervaring. Zit een beetje in dubio wat ik zelf ga doen en wat ik het reisbureau laat uitzoeken.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Eigenlijk werkt het met autohuur en vliegtickets hetzelfde. Alleen heb je vooral voor de autohuur de mogelijkheid bij de meeste verhuurders om tot zo ongeveer op de stoep ter plekke te annuleren en kan dat met vliegtickets niet. Ook als je zelf hotels boekt kun je deze vaak tot 24u vooraf gratis of voor een kleine afkoopsom annuleren mocht je nog iets anders zien of ter plekke bv vanwege het weer wat om willen gooien.maar daarvoor moeten we dus nog op zoek naar (interessante) vluchten. Vandaar dat ik bij het reisbureau ben langsgelopen.....
maar met vluchten en autohuur geen ervaring. Zit een beetje in dubio wat ik zelf ga doen en wat ik het reisbureau laat uitzoeken.
Als je via een reisbureau boekt is dit bijna onmogelijk of tegen redelijke kosten.
In het vervoer forum kun je hier best wat info over vinden. Autohuur is redelijk voorspelbaar. Vliegtickets moet je boeken als jij vind dat je die prijs wilt betalen. En daarna niet meer kijken, want grote kans dat ze altijd nog een keer (iets) goedkoper worden.
Soms hebben reisbureau's leuke prijzen voor fly & drive of iets dergelijks. Het hangt er vaak wel vanaf wat voor auto je wilt hebben. Je gaat natuurlijk wel echt midden in het hoogseizoen, dus dan zullen de prijzen over het algemeen niet mals zijn.
dit zijn de hotels/motels die ik gevonden heb per plaats (gedeeltelijk in volgorde van (prijs)voorkeur.
Zitten er hele slechte tussen of juiste hele goede. Ik heb de meeste wel teruggevonden in een of meerdere reviews hier op het forum.
Voor Kingman/Needles ben ik nog op zoek. Net zoals iets bij de luchthaven van SFO.
----- San Francisco – 3 nachten
TownHouse Motel
Lombard Plaza Motel
Seaside Inn
Wharf Inn
Beck’s Motor Lodge
----- Yosemithe N.P. – 3 nachten
Yosemite Valley – Lodge at the falls
Yosemite Valley – Curry Village
El Portal – Cedar Lodge
El Portal – Yosemite View Lodge
Groveland - Westgate Lodge
----- Yosemithe N.P. Oost – 1 nacht
Mammoth Lakes - Juniper Springs Resort
Mammoth Lakes - The Village Lodge
Mammoth Lakes - Mammoth Mountain Inn
Mammoth Lakes - Sierra Lodge
----- Death Valley N.P. - 1 nacht
The Ranch at Furnace Creek
----- Las Vegas - 2 nachten
Holiday Inn Club Vacations
----- Zion N.P. – Springdale - 2 nachten
Springdale – Quality Inn & Suites Montclair
Springdale – Quality Inn at Zion Park
Springdale – Canyon Ranch Motel
Springdale – Driftwood Lodge
Springdale – Majestic View Lodge
----- Bryce Canyon N.P. – Bryce – 1 nacht
Best Western Ruby’s Inn
Bryce Country Cabins
Best Western Plus Bryce Canyon Grand hotel
----- Lake Powell – Page - 2 nachten
Lake Powell Resort (283)
Best Western View of Lake Powell hotel
----- Monument Valley N.P. – Mexican Hat – 1 nacht
Mexican Hat – San Juan Inn
Mexican Hat – Hat Rock Inn
Mexican Hat – Mexican Hat Lodge
Oljato Monument Valley – Goulding’s Campground
----- Grand Canyon N.P. – Grand Canyon Village / Tusayan – 1 nacht
Grand Canyon Village – Maswik Lodge
Grand Canyon Village – Yavapai Lodge
Grand Canyon Village – Thunderbird Lodge
Grand Canyon village – Kachina Lodge
Tusayan – Red Feather Lodge
----- Kingman / Needles - 1 nacht
… nog niet opgezocht
----- Los Angeles – 4 nachten
Hollywood City Inn
Hollywood Celebrity Hotel
Best Western Hollywood Plaza Inn
Magic Castle Hotel
Best Western Plus Hollywood Hills
Hollywood Orchid Suites
----- Santa Barbara – 1 nacht
Quality Inn
Ramada Limited Santa Barbara
Best Western Plus South Coast Inn
Sandpiper Lodge
----- Pismo Beach – 1 nacht
Arroyo Grande - Best Western Casa Grande Inn
Pismo Beach – Spyglass Inn
Pismo – Seacrest Oceanfront
----- Monterrey – 1 nacht
Mariposa Inn & Suites
Best Western Plus Victorian Inn
Best Western Plus Monterrey Inn
Colton Inn
Hilton Garden Inn
Holiday Inn Express
----- San Francisco – 1 nacht
-- dicht bij luchthaven ?
Zitten er hele slechte tussen of juiste hele goede. Ik heb de meeste wel teruggevonden in een of meerdere reviews hier op het forum.
Voor Kingman/Needles ben ik nog op zoek. Net zoals iets bij de luchthaven van SFO.
----- San Francisco – 3 nachten
TownHouse Motel
Lombard Plaza Motel
Seaside Inn
Wharf Inn
Beck’s Motor Lodge
----- Yosemithe N.P. – 3 nachten
Yosemite Valley – Lodge at the falls
Yosemite Valley – Curry Village
El Portal – Cedar Lodge
El Portal – Yosemite View Lodge
Groveland - Westgate Lodge
----- Yosemithe N.P. Oost – 1 nacht
Mammoth Lakes - Juniper Springs Resort
Mammoth Lakes - The Village Lodge
Mammoth Lakes - Mammoth Mountain Inn
Mammoth Lakes - Sierra Lodge
----- Death Valley N.P. - 1 nacht
The Ranch at Furnace Creek
----- Las Vegas - 2 nachten
Holiday Inn Club Vacations
----- Zion N.P. – Springdale - 2 nachten
Springdale – Quality Inn & Suites Montclair
Springdale – Quality Inn at Zion Park
Springdale – Canyon Ranch Motel
Springdale – Driftwood Lodge
Springdale – Majestic View Lodge
----- Bryce Canyon N.P. – Bryce – 1 nacht
Best Western Ruby’s Inn
Bryce Country Cabins
Best Western Plus Bryce Canyon Grand hotel
----- Lake Powell – Page - 2 nachten
Lake Powell Resort (283)
Best Western View of Lake Powell hotel
----- Monument Valley N.P. – Mexican Hat – 1 nacht
Mexican Hat – San Juan Inn
Mexican Hat – Hat Rock Inn
Mexican Hat – Mexican Hat Lodge
Oljato Monument Valley – Goulding’s Campground
----- Grand Canyon N.P. – Grand Canyon Village / Tusayan – 1 nacht
Grand Canyon Village – Maswik Lodge
Grand Canyon Village – Yavapai Lodge
Grand Canyon Village – Thunderbird Lodge
Grand Canyon village – Kachina Lodge
Tusayan – Red Feather Lodge
----- Kingman / Needles - 1 nacht
… nog niet opgezocht
----- Los Angeles – 4 nachten
Hollywood City Inn
Hollywood Celebrity Hotel
Best Western Hollywood Plaza Inn
Magic Castle Hotel
Best Western Plus Hollywood Hills
Hollywood Orchid Suites
----- Santa Barbara – 1 nacht
Quality Inn
Ramada Limited Santa Barbara
Best Western Plus South Coast Inn
Sandpiper Lodge
----- Pismo Beach – 1 nacht
Arroyo Grande - Best Western Casa Grande Inn
Pismo Beach – Spyglass Inn
Pismo – Seacrest Oceanfront
----- Monterrey – 1 nacht
Mariposa Inn & Suites
Best Western Plus Victorian Inn
Best Western Plus Monterrey Inn
Colton Inn
Hilton Garden Inn
Holiday Inn Express
----- San Francisco – 1 nacht
-- dicht bij luchthaven ?
Ik zou je hotels eens opzoeken op Tripadvisor, daar lees je enorm veel reviews inclusief foto's van reizigers.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik mis de bright angel lodge bij de Grand Canyon. Bumbleberry Inn bij Springdale en Bryce View Lodge bij Bryce nog
Je hotel bij Las Vegas snap ik niet. Je hebt daar tientallen bekende tophotels die echt niet allemaal onbetaalbaar zijn en dan lees ik hier Holiday Inn club vacations ???
Kijk eens naar Luxor, Excalibur, Mirage, MGM, New York New York, TI, Circus Circus en Stratosphere. De laaste 2 en excalibur zouden niet mijn 1e keuze hierin zijn, maar die zijn budgettechnisch wel aantrekkelijk.
Je hotel bij Las Vegas snap ik niet. Je hebt daar tientallen bekende tophotels die echt niet allemaal onbetaalbaar zijn en dan lees ik hier Holiday Inn club vacations ???
Kijk eens naar Luxor, Excalibur, Mirage, MGM, New York New York, TI, Circus Circus en Stratosphere. De laaste 2 en excalibur zouden niet mijn 1e keuze hierin zijn, maar die zijn budgettechnisch wel aantrekkelijk.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je neemt nu bij een aantal parken verschillende mogelijkheden, maar vaak heb je geen keuze,.
In Yosemite is de Lodge vrijwel altijd volgeboekt. Als je daar iets kunt vinden en je hebt geen probleem met de prijs, dan is dat een prachtige locatie. Met kinderen vind ik Housekeeping cAmp erg leuk, dan zit je in ene tent aan de Merced River, met ene eigen picknicktafel en fire ring. Maar die is ook heel snel volgeboekt. Ik had het al eerder genoemd, misschien is dat niet iets wat jullie zoeken. Buiten het park is El Portal prima, Groveland vind ik te ver weg.
Voor de GC geldt hetzelfde, hoewel dat iets minder snel vol raakt. Maswik Lodge of Yavapai Lodge liggen niet aan de rim maar wel op loopafstand. Mijn voorkeur zou dan naar de Maswik Lodge gaan vanwege de ligging, maar de yavapai Lodge heeft moiere kamers. De andere lodges liggen aan de rim en zijn allemaal prima. De Bright Angel Lodge heeft denk ik geen kamer voor 4 personen.
Bij Mammoth Lakes is de Motel6 ook een mogelijkheid, wij zijn daar al meerdere keren gewest. Het is eenvoudig maar goed te doen. Je slaapt er alleen maar. Ik zou de keuze daar van de prijs af laten hangen.
Voor Springdale zou ik vooral naar de prijs kijken hoewel een zwembad dar wel mooi is. Je zit dan het beste bij de Desert Pearl Inn, ook qua kamers is dat schitterend. Zie bijvoorbeeld ons 2004- en 2008-verslag. Dit jaar zaten we in de Canyon Ranch motel; ook prettig met het grasveld met picknicktafels. Handig voor een afhaalpizza of een salade als je eens niet uit eten wilt.
Bij Bryce ligt de Bryce view Lodge ook goed, vlak naast ruby's Inn. Is de goedkoopste mogelijkheid naast het park. Tropic kan ook. Of een cabin op Ruby's campground, maar dan moet je wel slaapzakken meenemen.
Voor LV zou ik iets aan de strip doen. Excalibur kan, maar Flamingo is ook betaalbaar, en heel centraal gelegen.
Marianne
In Yosemite is de Lodge vrijwel altijd volgeboekt. Als je daar iets kunt vinden en je hebt geen probleem met de prijs, dan is dat een prachtige locatie. Met kinderen vind ik Housekeeping cAmp erg leuk, dan zit je in ene tent aan de Merced River, met ene eigen picknicktafel en fire ring. Maar die is ook heel snel volgeboekt. Ik had het al eerder genoemd, misschien is dat niet iets wat jullie zoeken. Buiten het park is El Portal prima, Groveland vind ik te ver weg.
Voor de GC geldt hetzelfde, hoewel dat iets minder snel vol raakt. Maswik Lodge of Yavapai Lodge liggen niet aan de rim maar wel op loopafstand. Mijn voorkeur zou dan naar de Maswik Lodge gaan vanwege de ligging, maar de yavapai Lodge heeft moiere kamers. De andere lodges liggen aan de rim en zijn allemaal prima. De Bright Angel Lodge heeft denk ik geen kamer voor 4 personen.
Bij Mammoth Lakes is de Motel6 ook een mogelijkheid, wij zijn daar al meerdere keren gewest. Het is eenvoudig maar goed te doen. Je slaapt er alleen maar. Ik zou de keuze daar van de prijs af laten hangen.
Voor Springdale zou ik vooral naar de prijs kijken hoewel een zwembad dar wel mooi is. Je zit dan het beste bij de Desert Pearl Inn, ook qua kamers is dat schitterend. Zie bijvoorbeeld ons 2004- en 2008-verslag. Dit jaar zaten we in de Canyon Ranch motel; ook prettig met het grasveld met picknicktafels. Handig voor een afhaalpizza of een salade als je eens niet uit eten wilt.
Bij Bryce ligt de Bryce view Lodge ook goed, vlak naast ruby's Inn. Is de goedkoopste mogelijkheid naast het park. Tropic kan ook. Of een cabin op Ruby's campground, maar dan moet je wel slaapzakken meenemen.
Voor LV zou ik iets aan de strip doen. Excalibur kan, maar Flamingo is ook betaalbaar, en heel centraal gelegen.
Marianne
ik zit toch nog met het volgende dilemma. Het liefst zou ik sommige hotels/motels nu al vastleggen maar we hebben nog geen tickets geboekt....
We zijn er qua hotel/motel keuze wel uit waar we willen overnachten. Echter omdat we nog steeds geen tickets hebben geboekt, weten we dus ook niet precies op welke dagen de overnachtingen plaatsvinden. We hebben qua vertrekdag vanuit NL een voorkeur voor vertrek op zondag 17-07-2016 of 24-07-2016. Als alternatief zou vertrek op zaterdag 16-07-2016 of 23-07-2016 een 3e en 4e keus zijn.
Ik houd nu al een tijdje de tickets AMS-SFO in de gaten maar ik vind geen vluchten onder 1000 of ze zijn enorm lang. Ik ga er toch vanuit dat er toch wel onder de 1000 tickets te vinden moeten zijn voor die periode (17/7 - 12/8).
We zijn er qua hotel/motel keuze wel uit waar we willen overnachten. Echter omdat we nog steeds geen tickets hebben geboekt, weten we dus ook niet precies op welke dagen de overnachtingen plaatsvinden. We hebben qua vertrekdag vanuit NL een voorkeur voor vertrek op zondag 17-07-2016 of 24-07-2016. Als alternatief zou vertrek op zaterdag 16-07-2016 of 23-07-2016 een 3e en 4e keus zijn.
Ik houd nu al een tijdje de tickets AMS-SFO in de gaten maar ik vind geen vluchten onder 1000 of ze zijn enorm lang. Ik ga er toch vanuit dat er toch wel onder de 1000 tickets te vinden moeten zijn voor die periode (17/7 - 12/8).
-
Koppel!l
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Voor SF kan ik de Seaside Inn aanraden, gratis parking als je maar bij de eerste bent (vol is vol) en vooral mooie, propere kamers. Ontbijt moet je je niet teveel van voorstellen, maar 't is eten. Avondeten ligt perfect binnen 10 minutne wandelen.
In Zion zou ik volgende plaats nog willen aanraden, de Zion Mountain Ranch, zo'n 5 mijl voorbij de oostelijke parkingang. Prachtige omgeving, propere cottages, lekker maar niet goedkoop eten ter plekke in hun restaurant, zalige fire pitt die elke avond wordt aangestoken met stoelen en banken rondom, ideaal om je dag te laken bezinken.
Grtz, Philip!
In Zion zou ik volgende plaats nog willen aanraden, de Zion Mountain Ranch, zo'n 5 mijl voorbij de oostelijke parkingang. Prachtige omgeving, propere cottages, lekker maar niet goedkoop eten ter plekke in hun restaurant, zalige fire pitt die elke avond wordt aangestoken met stoelen en banken rondom, ideaal om je dag te laken bezinken.
Grtz, Philip!
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Kijk voor de tickets eens in het vervoer-forum. Wij zaten in het hoogseizoen toch altijd wel rond de 1000 euro. Je moet geluk hebben, of genoegen nemen met slechtere vluchttijden of een andere vertrekplaats als je goedkoper uit wilt zijn.
Heb je ook naar vluchten naar Las Vegas (niet rechtstreeks) of LA gekeken?
Als ik jullie was zou ik alvast iets vastleggen, uitgaande van jullie voorkeursdatum, en evenuteel een extra nacht in de drukke parken; dan kun je een nacht annuleren als de vluchten vastliggen.
Even ingaan op die Zion Mountain ranch: is misschien wel leuk, maar ik zou toch echt iets in Springdale aanraden. Dan kun je met de shuttle naar het park. Je hoeft dan niet meerdere keren door de tunnel te rijden, en niet te zoeken naar een parkeerplaats,
Marianne
Heb je ook naar vluchten naar Las Vegas (niet rechtstreeks) of LA gekeken?
Als ik jullie was zou ik alvast iets vastleggen, uitgaande van jullie voorkeursdatum, en evenuteel een extra nacht in de drukke parken; dan kun je een nacht annuleren als de vluchten vastliggen.
Even ingaan op die Zion Mountain ranch: is misschien wel leuk, maar ik zou toch echt iets in Springdale aanraden. Dan kun je met de shuttle naar het park. Je hoeft dan niet meerdere keren door de tunnel te rijden, en niet te zoeken naar een parkeerplaats,
Marianne
-
Koppel!l
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Klopt, maar dat doe je toch maar één keer per dag. 's Morgens vroeg is er parking ruimschoots voldoende, en de rit van de Ranch tot aan de parking duurde amper 20min. Ik vond 't net aangenaam om 's avonds uit de drukte van Springdale weg te zijn, de kalmte en rust op de Ranch was zalig na een vermoeiende dag wandelen.
Grtz, Philip!
Grtz, Philip!
is dit een goede deal ?
DUS-LAX (via FRA met 3 uur overstaptijd) A380-800 vliegtuig
LAX-DUS (via FRA met 2 uur overstaptijd) A380-800 vliegtuig
Totale prijs voor 4 personen: 3240,- (19-7-2016 tm 14-8-2016)
Misschien is de route omgooien en niet via SFO vliegen toch een goed (en goedkoper) idee.....
DUS-LAX (via FRA met 3 uur overstaptijd) A380-800 vliegtuig
LAX-DUS (via FRA met 2 uur overstaptijd) A380-800 vliegtuig
Totale prijs voor 4 personen: 3240,- (19-7-2016 tm 14-8-2016)
Misschien is de route omgooien en niet via SFO vliegen toch een goed (en goedkoper) idee.....
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Voor die tijd van het jaar geen verkeerde prijs. Maar als je boekt moet je niet meer naar ticketprijzen kijken, want dan komt er altijd nog wel een keer een aanbieding voorbij.
Tsja, hoe reëel is het om te verwachten dat in die periode 4 tickets voor SFO voor minder dan zeg 900 per stuk te krijgen zijn.
Ik heb echt geen flauw idee. Ik wil graag tickets vastleggen zodat ik met de auto en hotels verder kan.......
Ik heb echt geen flauw idee. Ik wil graag tickets vastleggen zodat ik met de auto en hotels verder kan.......
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als jij het een goede prijs vind dan boek je het toch? Nogmaals, het is ook geen verkeerde prijs, alleen als je geboekt hebt moet je ook niet meer naar ticketprijzen kijken.
Overigens zijn er best veel mensen op dit forum die al hotels vastleggen zonder vliegtickets te hebben. Hotels en ook autohuur zijn in de meeste gevallen gratis of tegen kleine kosten te annuleren/wijzigen itt vliegtickets. Zeker als je zelf boekt.
Overigens zijn er best veel mensen op dit forum die al hotels vastleggen zonder vliegtickets te hebben. Hotels en ook autohuur zijn in de meeste gevallen gratis of tegen kleine kosten te annuleren/wijzigen itt vliegtickets. Zeker als je zelf boekt.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik vind het een hele goede prijs; wij zaten in het hoogseizoen altijd op 1000 euro (maar wel altijd alleen maar vanaf AMS gezocht). Ik zou het gewoon doen. Als je wacht op iets beters moet je echt continu alle sites in de gaten blijven houden. En je loopt ook het risico dat je niets beters vindt.
En zoals al eerder gezegd; je kunt al wel iets gaan boeken.
Marianne
En zoals al eerder gezegd; je kunt al wel iets gaan boeken.
Marianne
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Inderdaad geldt sowieso dat je het beste kunt boeken als je tevreden bent met de prijs en daarna niet meer kijken.
€810 p.p. lijkt me geen verkeerde prijs. Mijn inschatting is dat het misschien goedkoper kan worden, maar dat zal waarschijnlijk niet veel zijn. De kans dat je met wachten uiteindelijk een heel stuk hoger, zeg €1000 of meer, uitkomt, lijkt me aanzienlijk groter.
Disclaimer: Prijzen van vliegtickets zij niet met zekerheid te voorspellen, ook niet door mij.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
€810 p.p. lijkt me geen verkeerde prijs. Mijn inschatting is dat het misschien goedkoper kan worden, maar dat zal waarschijnlijk niet veel zijn. De kans dat je met wachten uiteindelijk een heel stuk hoger, zeg €1000 of meer, uitkomt, lijkt me aanzienlijk groter.
Disclaimer: Prijzen van vliegtickets zij niet met zekerheid te voorspellen, ook niet door mij.
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Mooie ticketprijs, ik zou het doen.
Ik ben trouwens bezig met een reis voor vrienden. Hun offerte voor autohuur via het reisbureau bij Sunnycars lag voor 19 dagen Minivan zomaar 300 euro hoger dan de prijs die ik vind bij www.drive-usa.de of www.expedia.nl. Dat zou ik dus ook zelf regelen.
Ik ben trouwens bezig met een reis voor vrienden. Hun offerte voor autohuur via het reisbureau bij Sunnycars lag voor 19 dagen Minivan zomaar 300 euro hoger dan de prijs die ik vind bij www.drive-usa.de of www.expedia.nl. Dat zou ik dus ook zelf regelen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 2131 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 11 Reacties