Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waterfilter

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
LittlePhoenix
Amerika-expert

Waterfilter

Bericht door LittlePhoenix »

Het water in onze nieuwe buurt is echt smerig. Tenminste, dat vinden de kinderen en ik, manlief vindt het prima smaken want het doet hem denken aan het water waar hij mee opgegroeid is.
Anyway, ben waterfilters aan het vergelijken. Het is een huurhuis dus zo'n handig groot ding voor het hele huis is uitgesloten, zo'n klein systeem in het keukenkastje kan ook niet, en zelfs het lelijke systeem op het aanrecht via de kraan kan niet vanwege het soort kraan. Dus dan maar zo'n pitcher, lang niet zo handig maar goed.

Iemand ervaring met Brita of Pur of een ander merk?
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Re: Waterfilter

Bericht door kastelke »

Gebruik al jaren Brita, ben er tevreden over. Kan niet vergelijken met iets anders want dat heb ik nooit geprobeerd.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Big_Mo
Amerika-expert

Bericht door Big_Mo »

Wij hebben de Brita moet zeggen ik drink nog steeds kraan water zonder van Brita gebruik te maken. De filters zijn overigens wel een beetje aan de prijzige kant vind ik. Familie van me als ze uit Nederland komen vinden de Brita toch wel beter om te drinken. Trouwens even stomme vraag, heeft jullie koelkast zo'n water dispenser?
Amikix
Amerikakenner

Bericht door Amikix »

Je hebt ook filters die je op de kraan kunt schroeven, met één stand voor gefilterd water en één voor ongefilterd. Dat is misschien handiger dan een pitcher? Al gebruik ik zo'n pitcher filter als ik op reis ben, en dat werkt ook goed. Van beide heb ik Brita gebruikt, en dat werkt prima vind ik. Volgens de gebruiksaanwijzing moet je om een vaste tijd de filters vervangen (= lastig), maar ik doe dat altijd pas als het water naar zwembad begint te smaken. Costco heeft de navulfilters trouwens in grootverpakking.
LittlePhoenix
Amerika-expert

Bericht door LittlePhoenix »

@Big Mo, nee, geen water dispenser in de koelkast. De verhuurder heeft een goedkoop, stokoud minikoelkastje neer gepleurd en onze eigen koelkast staat nog in de opslag. Kan nog een maand of langer duren voor we die spullen hierheen krijgen.

@Amikix, dat past helaas niet op de kraan. We hebben zo'n handige kraan met uittrekding. Handig voor de afwas en het vullen van emmers, maar dus niet voor filters.

Heb een Pur 18 cup ding besteld, maar kan hem pas volgende week vrijdag ophalen. Tja, dat heb je in kleine stadjes in Texas, alles duurt langer :lol:
dutch_in_seattle
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door dutch_in_seattle »

Wij gebruiken zelf al jaren tot volle tevredenheid waterfilters van Aquasana.
Ron (in Seattle, WA)

=======
Don't believe everything you think.
Dulles
Amerikafan

Bericht door Dulles »

Soms zijn er kortingsbonnen in de krant voor waterfilters. In combinatie met een prijskoppeling kan het zo best betaalbaar zijn.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer