Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis JennyK: LAX- LAS - LAX
Re: Reis JennyK: LAX- LAS - LAX
Als je ook nog naar Arches etc gaat zou ik alleen de rim van Natural Bridges rijden.
- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Forumlid Henriëtte schrijft op http://www.ontdek-amerika.nl/amerika/be ... idges.html
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Ik heb alleen de korte en eenvoudige wandeling naar Owachomo Bridge gedaan en daar heb ik zeker geen spijt van.Ons advies aangaande Natural Bridges National Monument zal na het lezen van het bovenstaande wel duidelijk zijn: vergeet de viewpoints naast de weg, trek je wandelschoenen aan en ga naar beneden. Het heeft ons een ervaring opgeleverd die we zeker niet snel zullen vergeten!
Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
In het Natural Bridges National Monument kan je naar de stenen rotsbogen wandelen en je kan er eventueel een rondwandeling van maken langs alle drie de bogen. Heb je minder tijd, maar wil je toch wandelen en zo'n boog iets beter zien, dan is de derde rotsboog die men tegenkomt via de eenrichtingsweg door het park, de Owachomo Bridge. Dit is de makkelijkst te bereiken boog. Via een vrij makkelijk pad loop je naar beneden en je staat al gauw onder de boog. Dan zie je pas hoe groot en massief deze is. Het is al even geleden, dat ik er was, maar ik schat dat je met een kwartier van de auto tot onder de boog staat.JennyK schreef:Heb je in Natural Bridges National Monument park genoeg aan het zien vd viewpoint of doe je best een paar wandelingen?
Als je goed ter been bent, zou ik zeker deze wandeling maken. Dan beleef je zo'n rotsboog, en dit park, pas goed.
Goed dan houden we het bij het afrijden van de rim en een korte wandeling naar Owachomo Bridge. We gaan Arches NP ook nog bezoeken dus waarschijnlijk nog genoeg bogen te zien daar 

Op de weg van GC naar Page is ons ook aangeraden Little Colorado te doen. Wat moet ik mij hier juist bij voorstellen? Viewpoint of ... ?
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ik vond dat eerlijk gezegd geen bal aan ivm de echte grand canyon....Een viewpoint waar je nou niet echt bepaald veel ziet en waar de indianen hun verkoopwaar in grote getalen aanbieden. Ik heb het dan over het viewpoint met allemaal blauwe afzettingen. Er schijnt er nog 1 te zijn die wij iig niet gedaan hebben.
Wat me wel mooi(er) lijkt zijn de watervallen, maar die liggen hier niet in de buurt.
Wat me wel mooi(er) lijkt zijn de watervallen, maar die liggen hier niet in de buurt.
Kan er iemand nog wat verduidelijking brengen id verschillende tijdszone waar we ons in gaan bevinden. Ik heb op het forum al wat opzoekwerk gedaan, maar raak er niet wijzer uit. We vertrekken nu zaterdag!!! 

Je verliest een uur als je vanuit Arizona de staatsgrens met Utah passeert (dus de klok gaat een uur vooruit). Dit uur win je weer terug als je vanuit Utah de staatsgrens met Nevada passeert (in jullie geval als je vanuit Zion naar Vegas rijdt). Dan kan de klok dus een uur terug.
Groetjes,
Daniel
Daniel
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Technisch gezien is dit met zomertijd ook weer als je voorbij St. George, Arizona binnenrijd. Het is maar 50km voordat je Nevada ingaat, maar tochDit uur win je weer terug als je vanuit Utah de staatsgrens met Nevada passeert (in jullie geval als je vanuit Zion naar Vegas rijdt).

Bedankt! Wordt een top reis mede door jullie hulp!! 

We zijn nu 2 dagen in us en betalen merendeel met de visa. Nu vroegen wij ons af of hier ook iedere keer een fee op zit? Anders kunnen we beter de atm geregeld opzoeken...
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nee, daar zit geen fee op. Geld opnemen bij een ATM kost wel geld. Wil je contant geld, gebruik dan de cash back mogelijkheid in een supermarkt als je pint (debet card).
Marianne
Marianne
Geld opnemen met de credit card kan ook maar is niet aan te raden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 7 Reacties
- 2418 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 11 Reacties