Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reisboeken USA

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
Plaats reactie
Essiej
Amerikafan

Reisboeken USA

Bericht door Essiej »

Ik ben op zoek naar leuke reisboeken (en geen gidsen, maar echt met verhalen) over Amerika :) Ik heb nu al wel zo'n beetje elk bekend boek gelezen. Maar ik dacht ik vraag het hier, misschien komen er nog wat verrassende titels uit ! Mag in het engels :)
Afbeelding

An official Tucsonian, (and now an official Phoenician too)
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Reisboeken USA

Bericht door PSVwally »

Print al die reisverslagen uit die op de site en bij mensen onder hun posts staan, reisverhalen genoeg :wink:

Niet alleen van Amerika, naar die boekjes van Floortje Dessing met korte reisverhalen zijn best leuk om te lezen.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
Dutchess
Amerika-expert

Bericht door Dutchess »

In die eerste link van Marco staat al het boek "Amerikanen fietsen niet" van Gijs van Middelkoop aangegeven, en dat was inderdaad een bijzonder leuk boek. Gijs heeft inmiddels ook een tweede boek over zijn volgende fietsreis geschreven, "Beren op de weg," wat ook echt de moeite waard was. Dat laatste verhaal nam ook nog een hele onverwachte wending. Beide boeken staan omschreven (en zijn te bestellen) op zijn website. Allebei aanraders!
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
catje1977
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door catje1977 »

Heb je de boeken van Bill Bryson al gelezen? Vind ik persoonlijk erg grappige reisverslagen
Jody
Amerikafan

Bericht door Jody »

Charles Groenhuizen heeft ook veel over Amerika en de Amerikanen geschreven. Ze zijn leuk om te lezen.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer