Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
tickets Alcatraz
tickets Alcatraz
hOi
Is het slim om de tickets voor Alcatraz via een Nedl. reisorganisatie te kopen ('bij boeken' als je bv toch een huurauto en evt hotel boekt) of
via de website van Alcatraz Cruises? In geval van het laatste; klopt
het dat je pas 90 dgn voor je bezoek kaartjes kunt bestellen?
- thanx again -
Is het slim om de tickets voor Alcatraz via een Nedl. reisorganisatie te kopen ('bij boeken' als je bv toch een huurauto en evt hotel boekt) of
via de website van Alcatraz Cruises? In geval van het laatste; klopt
het dat je pas 90 dgn voor je bezoek kaartjes kunt bestellen?
- thanx again -
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: tickets Alcatraz
mrloes schreef:hOi
via de website van Alcatraz Cruises?
Via de NL reisburo's ben je meer kwijt denk ik
In geval van het laatste; klopt het dat je pas 90 dgn voor je bezoek kaartjes kunt bestellen?
Volgens mij klopt dat ja
- thanx again -
Hoi , wij hebben onze kaartjes vorig jaar van tevoren op internet gekocht bij Blue & Gold Fleet. Voor de audio tour betaalden wij toen +/_ 16 dollar p.p. Wij waren erg blij dat we de kaartjes al hadden, want er waren veel mensen aan het wachten, maar de boot bleek vol te zijn. Natuurlijk vertrekt de boot meerdere malen per dag..... maar als je voorkeur hebt voor een tijdstip op een bepaalde dag.... Ik zou ze vooraf bestellen. Wij zijn overigens eind mei daar naartoe geweest.
Groetjes Anneke
Groetjes Anneke
ticket voor Alcatraz
In 2004 heb ik via de site van de blueandgoldfleet tickets besteld voor alcatraz. Super gemakkelijk. De tickets had ik met mijn visa kaart betaald. Bij de pier stond een soort zuil. Hier kon je je visa kaart insteken en meteen herkende het apparaat de bestelling en werden de tickets afgedrukt.
Hierdoor hoefden we niet in een lange rij te staan en konden we meteen aan boord. Kortom vooruit boeken en je hebt het goed geregeld en het is eenvoudig te doen.
Het vreemde is wel dat ik op het ogenblik dat ik deze mail schrijf ik geen toegang krijg tot de site: http://www.blueandgoldfleet.com/Alcatraz.htm
Hierdoor hoefden we niet in een lange rij te staan en konden we meteen aan boord. Kortom vooruit boeken en je hebt het goed geregeld en het is eenvoudig te doen.
Het vreemde is wel dat ik op het ogenblik dat ik deze mail schrijf ik geen toegang krijg tot de site: http://www.blueandgoldfleet.com/Alcatraz.htm
Volgens mij verzorgd Alcatraz Cruises tegenwoordig de overtocht naar Alcatraz.
hOi
De site van Blue&Gold is nog wel te openen maar er is niets meer
te vinden over Alcatraz dus wrschlk is dat over gegaan naar
Alcatraz Cruises ... ???
Ik heb een e-mail gestuurd maar nog geen reactie gehad.
Mijn ervaring tot nu toe is dat hotels ed. bijna een week
nodig hebben om te reageren dus laat ik maar even geduldig
zijn ...
Alcatraz Cruises ... ???
zijn ...
- BaconPopper
- Amerikafan
Ik zou het gewoon een paar weken op voorhand op de site van Alcatraz Cruises boeken. Dan zal je zeker geen problemen hebben...mrloes schreef:hOi
Alcatraz Cruises ... ???
zijn ...
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 9
2 jaar geleden met de Blue & Gold Cruises bezoekje gebracht aan Alcatraz en Angel island (ligt ook in de Bay).
Angel Island was niet echt speciaal, wel als je van een leuke wandeling houd. Je kan tot boven aan de top van de heuvel wandelen, daar heb je een mooi uitzicht op de baai, maar daarvoor is er net te weinig tijd (1,5 uur), boot vertrekt dan naar Alcatraz.
Je kan deze tour ook andersom maken: eerst Alcatraz en dan Angel Island.
Groetjes Tom
Angel Island was niet echt speciaal, wel als je van een leuke wandeling houd. Je kan tot boven aan de top van de heuvel wandelen, daar heb je een mooi uitzicht op de baai, maar daarvoor is er net te weinig tijd (1,5 uur), boot vertrekt dan naar Alcatraz.
Je kan deze tour ook andersom maken: eerst Alcatraz en dan Angel Island.
Groetjes Tom
ter info
Ik heb bericht gehad van 'Alcatraz Cruises' ivm tickets voor juni.
---------------------------------------------------------------
Thank you for contacting Alcatraz Cruises, the official source for your Alcatraz Tickets! We are currently selling tickets only thru March 25th. The new rates and details past March 25th is not yet available. Although, as soon as it is released, the website will automatically be updated.
We are still waiting for the National Park Service to release the new rates for the Alcatraz tickets beginning March 26th. Until then, tickets cannot be booked or purchased for any dates past March 25th.
Please let me know if you have any other questions or concerns. Thank you for your interest in Alcatraz Cruises, and we look forward to welcoming you aboard soon!
Ik heb bericht gehad van 'Alcatraz Cruises' ivm tickets voor juni.
---------------------------------------------------------------
Thank you for contacting Alcatraz Cruises, the official source for your Alcatraz Tickets! We are currently selling tickets only thru March 25th. The new rates and details past March 25th is not yet available. Although, as soon as it is released, the website will automatically be updated.
We are still waiting for the National Park Service to release the new rates for the Alcatraz tickets beginning March 26th. Until then, tickets cannot be booked or purchased for any dates past March 25th.
Please let me know if you have any other questions or concerns. Thank you for your interest in Alcatraz Cruises, and we look forward to welcoming you aboard soon!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 1102 Weergaves
-
Laatste bericht door Fleecedeken
-
- 2 Reacties