Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Mr D'z route 66 Kingman, een aanrader of te mijden ?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
Marcopstal
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 28

Mr D'z route 66 Kingman, een aanrader of te mijden ?

Bericht door Marcopstal »

We zijn tijdens onze voorbije reis een diner bij Mr D'z gaan nuttigen in Kingman nadat we dit als een aanrader op dit forum waren tegengekomen.
Ik moet zeggen dat dit behoudens het decor de grootste tegenvaller is geweest van onze ruim drie weken durende reis.

- Bij binnenkomst werden we eigenlijk vrij onvriendelijk ontvangen. De menu kaarten werden van op een halve meter hoogte op een tafel voor ons gegooid.
- De serveerster stelde zich niet direct zoals gebruikelijk voor. (naam + ik ben uw server voor vanavond).
- Het opnemen van het menu verliep niet direct vlotjes.
- Het eten stond ruim 10 minuten te wachten aan de doorgeef van de keuken, waarbij diversen het voorbij liepen vooraleer onze serveerster het in het oog kreeg en opdiende.
- Ondanks dat er twee keer toe "rice" gevraagd was door mijn echtgenote werden er 'fries' opgediend.
- Niemand kwam zoals gebruikelijk even vragen of "alles in orde was".

Een tafel naast ons had ook prijs. Ze bestelden een ijsje en één werd opgediend zonder lepel, behoorlijk moeilijk dus. De serveerster werd er attent op gemaakt en ging dit brengen. 5 minuten later zat de dame nog te wachten en is ze zelf er om gegaan. De serveerster in kwestie stond op dat moment grapjes te maken en te poseren voor foto's. Een sorry kwam er niet vanaf.

Eigenlijk heb ik iets dergelijks nog amper meegemaakt om niet te zeggen dat dit alle toppen scheerde.

Mijn conclusie: op basis van dit bezoek zou ik zeggen, rijdt er even langs, neem een foto en ga ergens anders eten.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Mr D'z route 66 Kingman, een aanrader of te mijden ?

Bericht door SpaceAce »

Dit restaurant stond op onze oorspronkelijke planning, afgelopen juni. Maar British Airways gooide roet in het eten, waardoor we de eerste overnachting niet in Amerika hadden maar in Londen. Daardoor kwamen we een dag later in de middag aan en in plaats van rustig naar Kingman te rijden, moest dit snel en rechtstreeks (dus niet via Joshua Tree). Oorspronkelijk stond dit restaurant dus gepland na Joshua Tree en een stukje route 66. Maar het werd snel Dennys onderweg en pas laat in de avond kwamen we aan in Kingman.

Maar als ik dit zo lees, mogen we British Airways best dankbaar zijn dus :thumbup:
(zeker omdat we na onze vakantie nog 600 euro per persoon van ze terugkregen ivm de vertraging :mrgreen: )
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Op basis van mijn bezoek zou ik iedereen aanraden hier heen te gaan. Jammer dat het voor jou zo tegenviel (al verbaasd het me dat je er een heel topic over begint, maar dat mag :) ).

Bij ons was alles prima geregeld. Van de service tot de kwaliteit van het eten. En met mij zijn er vele: zie Yelp en zie Tripadvisor. Het gros is er erg tevreden,

Als ik jouw recensie lees heb je gewoon een hele slechte waitress gehad. Wat natuurlijk vervelend is. Maar om toch wat tegengas te geven bij deze de melding dat het ook heel anders kan dus.
Groetjes,
Daniel
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Nu ken ik dit restaurant niet, maar kun je echt vallen over het feit dat een serveerster zich niet voorstelt?
Ik heb restaurants gehad waar dit wel gebeurde en waar het niet gebeurde en ik vind zo'n persoonlijke 'touch' wel wat hebben, maar het zou me verder een worst wezen of dit wel of niet gebeurd.

Verder jammer van de negatieve ervaring natuurlijk. Het lijkt erop dat er bijzaken belangrijker waren dan de klanten.
Marcopstal
Amerika-expert

Paul,

Het gaat niet over dat voorstellen op zich, daar zou je inderdaad niet direct aan tillen, het ging hem eigenlijk om de gehele ervaring die zo slecht was, en dan heb ik het niet over één serveerster, doch over drie verschillende personen. IK reis al 20 jaar naar de VS en dit was bij verre één van de allerslechtste restaurantervaringen die ik had als het over de ontvangst en service gaat.

Waarom start ik hier een topic over, omdat ik zelf op basis van aanraden van deze site er naartoe ben gegaan en ik nu toch even wil peilen of dit een toevalstreffer was of niet.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Denk dat je gewoon pech hebt gehad. We hebben er diverse malen gegeten zonder problemen.
Marcopstal
Amerika-expert

Ik keek ondertussen eens op tripadvisor en las bij de recente reviews twee identieke verhalen als het mijne.
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Division »

Jammer van de tegenvallende serveerster! Voordeel: je hebt de fooi tot een minimum beperkt neem ik aan?
Afbeelding
vinceG
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door vinceG »

Prima beoordeling van het restaurant lijkt me.
Wel jammer dat je zo'n slechte ervaring hebt gehad.

Maar om het nou gelijk af te serveren dat je er vooral niet naartoe moet gaan......

Tripadvisor is een erg waardevolle site (vind ik persoonlijk).
Als ik kijk naar de beoordelingen:
638 beoordelingen
waarvan:
238 uitsteken
258 Heel goed
77 gemiddeld
32 matig
33 vreselijk

Dan ben ik toch bang dat de kans groter is dat je een goede ervaring hebt dan dat je een slechte ervaring hebt en het dus een prima plek is om te gaan eten.
Zeker met het gegeven dat men eerder geneigd is een negatieve beoordeling te geven dan een positieve (deze laat men vaak achterwege).
newbie82
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door newbie82 »

Heb er 2x gegeten en opzicht viel het wel mee, alleen de 2e keer vond ik het eten een beetje tegenvallen. Je moet het gewoon treffen soms met de service. Is tenslotte wie je aan je tafeltje hebt staan om de order op te nemen en of hij/zij wel een goede dag heeft.

De inrichting vind ik zelf wel heel erg leuk en het restaurantje ziet er van buiten ook erg gaaf uit :thumbup:

Bij Denny's bijvoorbeeld werden we soms echt heel erg leuk geholpen, dan weer gewoon normaal en weer een paar keer dat je uiteindelijk maar geen tipje neerlegt :?
2013 = LV @ NV - 2014 = Rondje zuidwesten - 2015 = LA naar SFO via HW1
Anneleen
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Anneleen »

En was het eten er lekker? Dat mis ik in je beoordeling. Wij hechten ook veel waarde aan klantvriendelijkheid, maar de kwaliteit van het eten is toch ook belangrijk.
angeliquem
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door angeliquem »

Ik heb dezelfde ervaring als het gaat om de (on)vriendelijkheid en service. En als het nou erg druk was, maar met ons meegerekend waren er 2 tafeltjes bezet :?
Het eten was overigens wel prima.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer