Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis Eelco en Helen: Advies Roadtrip Miami-New York

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Pluisjeshaar
Amerika-newbie

Reis Eelco en Helen: Advies Roadtrip Miami-New York

Bericht door Pluisjeshaar »

Hallo allemaal,

Wij zijn Eelco en Helen en dromen nu al een tijdje over een Roadtrip door Amerika. Wij hebben besloten dat we graag 3 weken op pad te willen en dachten er aan om van uit Miami naar New York te gaan rijden.

De grove lijn hoe we willen rijden

-Miami
-Orlando
-St. Augustine
-Savanna
-Charleston
-Nashville
-New Orleans (hoe we dit in het rijtje kunnen passen zijn we nog niet over uit)
-Washington
-Philidelphia
-New York
-Long Island

Nu is onze vraag of er mensen zijn die deze reis of een deel daarvan al gemaakt hebben..
Want we zouden graag wat advies willen over welke steden we wel of niet moeten zien.
En is dit een haalbaar tijdsbestek? Of zijn we iets te ambitieus :P

De precieze periode wanneer we de reis willen maken zijn we nog niet over uit. Dit kan mei/juni zijn of oktober.

Dus eigenlijk is alle extra input van harte welkom ;)

Liefs, Eelco en Helen
Nella
Amerika-newbie
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Advies Roadtrip Miami-New York

Bericht door Nella »

Wij hebben onlangs een reis gemaakt van New York naar Miami en hebben een deel van de door jullie voorgestelde route gereden. Misschien heb je iets aan ons reisverslag http://www.deleeuwtjesusa2015.blogspot.nl
2013 ZW: http://www.deleeuwtjesgoesusa.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
2015 ZO: http://www.deleeuwtjesusa2015.blogspot.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Pluisjeshaar
Amerika-newbie

Re: Advies Roadtrip Miami-New York

Super dank je wel! We gaan hem zeker door lezen :D
Gast

Re: Reis Eelco en Helen: Advies Roadtrip Miami-New York

Bericht door Gast »

New Orleans en Nashville lijken me allebei erg uit de route liggen. Maar als je ze heel erg graag wil zien zou ik eerst naar NO gaan, dat is wat logischer. Als alternatief zou je wat tijd in de bergen kunnen doorbrengen.
Elmo
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Elmo »

Wij reden vorige zomer van NY naar Miami via New Orleans (Nashville hebben we overgeslagen). Ik wilde daar absoluut eens naartoe en vond het ook absoluut de moeite om die omweg te maken. We hadden in totaal 27 dagen (we reden ook wel langs Toronto en de Niagara Falls).
Onze route vanaf Washington: Shenandoah Ntl. Park - Smokey Mountains Ntl. Park - Atlanta - New Orleans - Pensacola - Orlando - Miami.
Er zaten enkele lange rijdagen tussen maar zoals gezegd hadden we dat ervoor over.

Tijdens de paasvakantie gingen we naar Philadelphia, Lancaster, Princeton, NY en Long Island. Long Island was ook heel erg de moeite. Maar zelfs in april was het best druk op de weg van NY naar Long Island (the Hamptons) en tot het meest oostelijke deel is er maar 1 weg. Ik vermoed dat het er tijdens zomer nog drukker is en je dus heel wat file mag verwachten.
Pluisjeshaar
Amerika-newbie

Dank je voor het advies Elmo! Wij zijn er nog steeds niet helemaal over uit.
hebben jullie de hotels voor vertrek geboekt of zijn jullie op de bonnefooi gegaan?
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Ik zie nu je route pas (na je vraag aan mij elders).
Ik zie dat jullie beide kanten in de route hebben zitten, dus de kust en dan naar New Orleans en Nashville. Wij hebben alleen de kant van Nashville gedaan en omhoog via de Smoky Mountains. Weet je al of je beide kanten erin houdt? Wij hadden wel alle hotels van te voren geboekt (hoogseizoen).
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer