Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

KLM werelddeal weken

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Richard033
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

KLM werelddeal weken

Bericht door Richard033 »

Hallo,

Volgend jaar willen wij weer naar Florida, vetrekken op vrijdag 8 juli of indien het werk het toelaat de woensdag of donderdag ervoor. Als het goed is zijn volgende maand weer de KLM werelddeal weken, is dat een goed moment om te boeken of wachten tot werelddeal weken van het voorjaar?

Vorig jaar met Arke gevlogen, lekker rechtstreeks maar duur in de schoolvakanties. De voorlopige keuze voor KLM heeft te maken met de package deal (ticket en auto)wat t.o.v. Arke een stuk goedkoper is en we kunnen landen waar we willen met een overstap. Al een hoop leuke huizen gevonden via tips van het forum :thumbup: :thumbup:

Dus boeken bij de wereld weken of afwachten?
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: KLM werelddeal weken

Bericht door Hinko »

je kunt wel wachten maar als je begin juli vertrekt heeft dat weinig zin.
De actieperiode loopt meestal tot half juni.
Gokje?: 12 juni 2016.

Ook op de wdw in begin 2016 hoef je niet te wachten.
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Laura&Edwin »

Ik verwacht geen tickets voor juli bij de komende werelddealweken. Die gaan meestal tot eind mei.
Of er goede tickets richting Florida in de periode dat jullie willen en kunnen aangeboden worden bij de werelddealweken die in januari starten is maar de vraag. Mijn ervaringen tot nu toe zijn dat ik bij de werelddealweken geen tickets kan vinden die ik nodig heb (in het hoogseizoen naar zuidwest Amerika. Ik zou dus zeker verder kijken en je niet teveel blind staren op deze aanbiedingen. En als je een goede prijs vindt, kopen en niet meer omkijken.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Frasi
Amerika-expert
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Frasi »

De WDW zullen voor het hoogseizoen weinig voordeel geven.
Uit eigen ervaringen is het nu nog te vroeg: doorgaans verschijnen vanaf november (t/m januari) betere prijzen.
Dan beginnen de andere airlines ook met hun prijzen te bewegen.
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Richard033
Amerikafan

Ik kijk wel wat er uit de werelddeal weken komt, maar als het inderdaad weinig scheelt is dat wel balen. En wachten tot het najaar vindt ik een beetje tricky. We wilden eigenlijk dit jaar al weer gaan maar ik kon vanaf half december 2014 geen leuke tickets meer vinden. Voordeel van volgend jaar is dat we net voor de schoolvakanties weg kunnen.
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Hoogseizoen is vaak midden juni tot ongeveer eind augustus.
Wil niet zeggen dat je binnen deze periode geen leuke deals kunt krijgen.
Kan mij nog een prijs herinneren van een dikke 300 euro. Wel vertrek vanaf Luxemburg :wink: :thumbup:
Jrabakker
Amerikakenner

Bericht door Jrabakker »

staar je niet blind op actieweken. Gebruik monitoring sites, die houden de prijzen voor vluchten bij en kunnen je een alert sturen wanneer de prijs onder een bepaald (door jou ingesteld) niveau daalt. Veel vluchten worden eens in de zoveel tijd voor een paar dagen in prijs verlaagd om wat stoelen geboekt te krijgen. Soms stijgt de prijs gelijk weer zodra er 1 of 2 stoelen geboekt zijn.

Dit alles wordt geregeld door complexe algoritmes, komt geen mens meer bij aan te pas..
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

Bij de Werelddeal weken van KLM België die vorige week zijn afgelopen, heb ik geen enkel tarief gezien wat nog maar in de buurt kwam van de Lufthansa vluchten die ik via Expedia heb geboekt. Bovendien zijn die wat totale reisduur en vluchttijdstippen ook nog eens een stuk interessanter, al heeft dat natuurlijk wel deels met persoonlijke voorkeur te maken.
Memories...
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

Op donderdag 27 augustus starten de KLM Werelddeal Weken weer.
Voor de liefhebbers.

Tip: Kijk morgenmiddag alvast, grote kans dat de prijzen er dan langzaam inkomen! Vorig jaar ook zo :thumbup:
Family5
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Family5 »

Richard033 schreef:Hallo,

Volgend jaar willen wij weer naar Florida, vetrekken op vrijdag 8 juli of indien het werk het toelaat de woensdag of donderdag ervoor. Als het goed is zijn volgende maand weer de KLM werelddeal weken, is dat een goed moment om te boeken of wachten tot werelddeal weken van het voorjaar?
Gisteravond zag ik retourtickets onder de 600 euro beginnend in het hoogseizoen vanaf 8 juli. Vertrekhaven: Brussel richting Miami met Iberia (mooie tijden) en rond de 500 euro met Air Europa (minder mooie tijden). Misschien de moeite waard om nu even te checken. Succes!
Richard033
Amerikafan

Air Europa inderdaad mindere tijden, maar zeer goedkoop voor de periode die wij willen. Iberia nog niet te boeken.

Bedankt voor de tip?

ondertussen geprobeerd via air Europa te boeken maar de site loopt steeds vast op het laatste moment :x was wel een leuke prijs
Laatst gewijzigd door Richard033 op 25 aug 2015, 22:06, 1 keer totaal gewijzigd.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Hinko schreef:
Op donderdag 27 augustus starten de KLM Werelddeal Weken weer.
Voor de liefhebbers.

Tip: Kijk morgenmiddag alvast, grote kans dat de prijzen er dan langzaam inkomen! Vorig jaar ook zo :thumbup:
Gaat dat nou per land of zo? Wij kregen vanmorgen de mail dat de KLM Dream Deals vandaag begonnen waren, maar dan van KLM Spanje. Prachtige prijzen, maar niet in het hoogseizoen.
Hinko
Amerika-expert

Bericht door Hinko »

ja per land kan, en is het vaak ook, anders zijn.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

OK, ik dacht dat die Wereldweken overal gelijk werden gedropt. Dat de prijzen heel verschillend zijn hebben wij ondervonden bij onze laatste boeking inderdaad. In ons voordeel hoor :thumbup:
MiniMe
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door MiniMe »

Klopt, voor KLM België is het al voorbij, was een week of twee geleden.
Memories...
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Kijk gewoon regelmatig naar tickets, een maand geleden hebben wij geboekt voor 450 euro met British airways naar Orlando / Miami. Tickets waren ook in juni beschikbaar.
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Richard033
Amerikafan

Ik heb geboekt, inclusief gereserveerde stoelen bij de nooduitgang op alle vluchten kwam ik voor 4 personen uit op 2148€
heen 8 juli terug 29 juli :thumbup:
groennom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door groennom »

Heb je geboekt bij Air Europe? Zit er zelf ook naar te kijken, wel erg interessant al is het nog ver weg :-)!
Richard033
Amerikafan

Ja geboekt bij Air Europa, ticketprijs was zonder extra's iets van €1750 voor vier personen.
Laatst gewijzigd door Hinko op 28 aug 2015, 15:36, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
groennom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door groennom »

Als ik wil boeken kan ik alleen tot 30 juni 2016 boeken. Jij kunt ook Juli boeken? Of heb je het via een Kilroy oid geboekt?

**Om topics aantrekkelijk leesbaar en rustig te houden verzoeken wij jullie om niet onnodig en ruimteverspillend te quoten. Houd het volgende in gedachte bij het quoten:

1. Probeer alleen de relevante informatie mee te nemen in een quote.
2. Quote alleen als je wilt refereren aan een berichtje eerder in het draadje, en niet direct op het laatste bericht.
3. Quote geen foto’s.

En verder, dit topic gaat eigenlijk over KLM en de Werelddeal Weken, er is een topic over Air Europa

Moderator Hinko
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer