Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis BiebYip: augustus 2015, toch naar Alaska ipv Denver - Seattle

Over de staten Washington, Oregon, Idaho, Montana, Wyoming en Alaska.
kalaman
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 24
Contacteer:

Re: Reis BiebYip: augustus 2015, toch naar Alaska ipv Denver - Seattle

Bericht door kalaman »

Prettige reis, vanaf morgen reizen we opnieuw met jullie virtueel mee naar Alaska :thumbup: .

Geen plaats meer gevonden in de Knik River Lodge? Dat was bij ons de beste overnachtingsplaats.
Tundra Rose vonden we maar zus en zo. Je wordt overstelpt met bordjes van zaken die je NIET mag doen en niet direct een goed restaurant :( .
Wel heel mooie cabins (wij hadden de Berries and Blossoms Suite).
biebyip
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door biebyip »

Dank je. We zijn er inderdaad klaar voor. Maaspost (onze versie van het roadboek) is klaar, koffers gepakt en de blog is opgestart. Met dank aan jullie tips komt die reis vast helemaal goed. Morgen om 2 uur vliegen we!

En de knik river lodge? Die bezorgden me vanmorgen bijna een 'hartwip'. Het was ons gelukt daar te reserveren, maar eerder vandaag meldden ze dat ze, met de update van hun reserveringssysteem een dubbele boeking hadden gedaan. We gaan er dus niet heen. Ze komen met een alternatief en tot die tijd heb ik zelf ook alvast een optie op een b&b in de buurt van Palmer om de reis af te ronden. De route zoals hij nu op de blog staat klopt dus niet helemaal, maar ook dat kun je meeslezen op de blog.
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Goede reis en veel plezier in Alaska!
biebyip
Amerikafan

Bericht door biebyip »

Ff snel, want crappy internet en hongerig enzo;-) Alaska is echt heel erg de moeite waard. Zeker als je, net zoals wij vandaag, met Charlie op pad gaat om beren te zoeken.

En al helemaal als dat beren zoeken lukt. Foto's plakken lukt even niet, maar op onze blog van vandaag kun je ze zien!
biebyip
Amerikafan

Bericht door biebyip »

Jaja, we zijn nog steeds in Alaska. En hebben vandaag een van de top tips opgevolgd: met de bus naar Eielson visitor center en dan op de terugweg uitstappen. Het was echt geweldig, en ondanks dat we al om 4.15 op moesten (iets met afstand tussen de cabin en het park, een zekerheidsmarge en werken aan de weg), loop ik nu nog te stuiteren - en het is hier al 20.00 uur. En ja hoor, de blog is ook op dit onderwerp bijna bijgewerkt;-)
biebyip
Amerikafan

Bericht door biebyip »

Nou okay - de afsluitingspost dan;-) Gisterenmiddag om 1 uur landden we op Schiphol. We kijken terug op een prachtige reis. Wat heeft Alaska ons verrast en vermaakt met de mooie uitzichten, grillige natuur en ontzettend vriendelijke mensen. Met dank aan alle tips, reisverslagen en linkjes die ik hier gekregen heb, hebben we een reis gemaakt die ons paste als een handschoen.

En voor iedereen die gisteren rond Schiphol was: ja, ik was die dame in die rolstoel. Meer over de oorzaak en waarom ik daarom business class mocht vliegen vind je in ons blog. Ik kan je een goede reisverzekering van harte aanraden!
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Pff, vevelend einde van de vakantie. Ik heb zowat exact hetzelfde meegemaakt (ook met mijn voet) vorig jaar in de VS. Waren leuke rekeningen van het ziekenhuis.

Beterschap!
Groetjes,
Daniel
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer