Daarom moet je ook met Carmellimo bellen als je door immigrations en de douane bent, er staat echt niet één auto klaar speciaal voor jou, er staan gewoon meerdere auto's, en pas nadat jij gebelt hebt wordt de chauffeur van een auto geinformeerd wie hij op moet pikken, en plaatst dan een naambordje op de auto, het is bij Carmellimo dan ook onzin dat je moet betalen voor de tijd dat een chauffeur staat te wachten, je betaalt gewoon een vastgestelde prijs vanaf JFK naar Manhattan, en bij Carmellimo is dat $ 40 ex.tol en ex.tax.sabine_1979 schreef:Het vooraf reserveren van een 'service' (of dit nou taxi of shuttle is) staat mij inderdaad ook een beetje tegen daar ik geen idee heb hoeveel tijd ik voor de douane uit moet trekken.
Je kunt ook afspreken dat ze je met een naambordje opwachten in de aankomsthal, maar dan betaal je gewoon wat meer omdat ze dan de kans lopen dat ze even moeten wachten.
Mocht je besluiten wel met een taxi te gaan, zorg er dan wel voor dat je een officiele taxi hebt die met een flat-rate werkt, anders kan het alsnog een duur ritje worden, voor ons was dit en de soms hele lange wachttijd bij de taxistandplaats de reden om met een limoservice te gaan.
Harry