Wij gaan eind september/begin oktober 8 dagen op huwelijksreis naar New York! Wij hebben inmiddels een paar kleine dingen gepland, en willen uiteraard al een hoop zien in New York. Grotendeels van de dagen hebben wij dus nog 'vrij' staan om eigenlijk een paar dagen van te voren pas te bekijken wat we willen doen. Dit ook met het weer.
Zijn er meer mensen die hier ervaring mee hebben? Ik ben een beetje benieuwd hoe andere mensen hier over denken.
Ook zie ik door de bomen het bos niet meer. Wij willen nog 1 of heel misschien 2 dagen 'er tussen uit' in New York. 1 om een dag volop te shoppen (Woodbury common, Roosevelt Field, Palisades Center). Echter is het natuurlijk altijd maar de vraag waar je het goedkoopst een auto kan huren. Wij hoeven geen gigantisch brede amerikaanse muscle car, een mega Ford of iets anders, gewoon een goedkope en simpele auto.
Zelf kom ik er niet meer uit waar ik het goedkoopst en veiligst een auto kan huren. Het moet natuurlijk goedkoop zijn maar ook tegen 'redelijke' voorwaarden.
Ik wacht de berichten af