We lopen in ieder geval ook even de Gap binnen, we denken er nog steeds over om naar een outlet te gaan dus dan pakken we daar de Gap ook meteen mee.
Tips genoteerd

Hoi Tosca, zo ver ik weet is het legaal. We hebben ook gewoon tax betaald etc. Er is een kantoortje in het gebouw en ze staan op allerlei sites genoemd. Mijn ervaring was echter dat ze volgens alle sites vol zaten behalve als je rechtstreeks boekte. Ik had aribnb overwogen maar dat van de tafel geveegd vanwege het risicovolle, illegale karakter. Toen kwamen we op deze terecht.tosca schreef:Dat appartement ziet er goed uit zeg, en is dus wel bevallen?
Deze appartementen zijn wel legaal (is het vanuit een hotel / organisatie) en niet in strijd met die nieuwe wet? Die gaat natuurlijk specifiek over onderverhuur, maar liever zeker dan straks voor een dichte deurWant wij zijn ook op zoek naar een appartement voor volgende zomer!
Nadat ik had gereserveerd, kreeg ik maar geen bevestiging van de boeking, toen heb ik gemaild en kreeg ik een paar dagen later alsnog de bevestiging. Verder alleen een week voordat we gingen nog contact gehad omdat wij de vluchtgegevens nog door moesten sturen en dat ging eigenlijk goed. Niet meteen antwoord maar wel op tijd zeg maar. Mijn ervaring is dat ze wat langzamer antwoorden als een willekeurig hotel maar wel op tijd en correct.tosca schreef:Heb ik nog een vraagje.. Hoe was jullie contact met de organisatie? Ik had ze van de week een mailtje mailtje gestuurd waarbij ik direct dezelfde dag nog antwoord kreeg.
Hierop een reactie teruggestuurd en een paar dagen later een herinnering, maar nu hoor ik niets meer?
Wij hadden de one bedroom without a view. Deze is op de derde etage, voordeel: je hoort de andere huurders niet, want ze lopen niet boven je hoofd, nadeel: steeds die trappen op.tosca schreef:Wij hebben nu al bijna 10 dagen niets gehoord
Ik wilde er graag reserveren, maar weet niet zo goed welke kamer.... Nog maar even afwachten dan, want de locatie is echt perfect!
Wij hadden een woon- en slaapkamer, ideaal. Alvast veel plezier!tosca schreef:En zojuist geboekt! Uiteindelijk 2-bedroom apartment vanwege het feit dat er dan niemand in de woonkamer slaapt, ook al is het deluxe-appartement wel wat groter en mooier! We zullen er toch niet veel zijn...
De locatie is echt bijna niet te overtreffen met zoveel metrostations én lijnen in de buurt.. En dan ook nog in een leuke buurt. Ben benieuwd!
In ieder geval bedankt voor de tip en de aanvullende informatie!