http://www.allesamerika.nl/forum/viewtopic.php?t=3230
Ga dus met m'n vriendin van 12 tot 30 apr. 2006 naar the States. We komen aan op JFK (NYC), en vertrekken de 30e vanuit Washington.
Vragen:
Hotel of hostel, we willen wel privacy, maar betaalbaarheid mag het winnen van luxe.
Heeft iemand ervaring met goedkope hotels of hostels (adressen)? Heb een hotel gevonden (Holland Motor Lodge) wat 64 euro per nacht per 2 pers. kost. Volgens mij is dit goedkoop, de recenties waren ook goed.
Echter: is het belangrijk om een hotel/hostel op Manhattan te hebben? (ivm de bezienswaardigheden, etc.) of kun je net zo goed (evt. goedkoper) iets buiten Manhattan zoeken, en dan via de metro of OV naar die plekken toe?
Verder denk ik dat we een week in NY nodig hebben om de meeste leuke dingen te kunnen bezoeken? Misschien een kleine week naar Washington (vanaf daar vertrekken we immers). Iemand nog suggesties voor de rest van de 18 dagen?
Alvast bedankt voor de reacties!!
Owja, m'n vriendin wil graag een keer naar de Niagara Falls, is het mogelijk om vanuit NY bijvoorbeeld daar een dagje heen te gaan?
(owja, mods, wees niet bang, ik zal niet om de 2 weken met topics blijven smijten