Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Ervaringen gevraagd over Hotel Roger Williams in New York
Ervaringen gevraagd over Hotel Roger Williams in New York
Hallo,
Wij gaan, na een rondreis in het westen, van 30 december tot en met 2 januari naar New York. We zijn nog volop op zoek naar een hotel. We willen een hotel met een goede ligging en een redelijke prijs.
Kent iemand hotel Roger Williams? Wat zijn jullie ervaringen ermee? Ik heb net een offerte gekregen en voor deze 3 nachten zou het 539 dollar kosten.
Het hotel is gelegen: 131 Madison Avenue, New York, NY 10016
Kan iemand ons een ander, goed gelegen en mooi hotel aanraden. We willen liever niet in een hostel rond deze periode.
Bedankt !
Groeten
Katteke
Wij gaan, na een rondreis in het westen, van 30 december tot en met 2 januari naar New York. We zijn nog volop op zoek naar een hotel. We willen een hotel met een goede ligging en een redelijke prijs.
Kent iemand hotel Roger Williams? Wat zijn jullie ervaringen ermee? Ik heb net een offerte gekregen en voor deze 3 nachten zou het 539 dollar kosten.
Het hotel is gelegen: 131 Madison Avenue, New York, NY 10016
Kan iemand ons een ander, goed gelegen en mooi hotel aanraden. We willen liever niet in een hostel rond deze periode.
Bedankt !
Groeten
Katteke
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Re: Hotel Roger Williams
:welcome: op dit informatieve en gezellige Amerikaforum.
Dit forum maakt deel uit van de AllesAmerika.com-website, zie link bovenaan deze pagina.
Daarop is een Hotel- en campingreviewgedeelte waar forumleden o.a. hun hotelbevindingen hebben weergegeven. Kijk daar eens rond en misschien vind je daar nog een goed en leuk hotel, dat aan jouw eisen voldoet.
Dit forum maakt deel uit van de AllesAmerika.com-website, zie link bovenaan deze pagina.
Daarop is een Hotel- en campingreviewgedeelte waar forumleden o.a. hun hotelbevindingen hebben weergegeven. Kijk daar eens rond en misschien vind je daar nog een goed en leuk hotel, dat aan jouw eisen voldoet.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: Ervaringen gevraagd over Hotel Roger Williams in New York
Ik ken het hotel niet, maar de reviews op Tripadvisor.com zijn prima:
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... _York.html
http://www.tripadvisor.com/Hotel_Review ... _York.html
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1362 Weergaves
-
Laatste bericht door ClaireVHaut