Zoals een aantal van jullie al wel weten vertrekken we donderdag a.s. voor onze 13e trip naar Amerika. Deze keer wil ik proberen om een liveverslag bij te houden en daarom gaat de laptop ook mee.
Het wordt onze eerste reis met een camper en ik moet tot mijn "schande" bekennen, dat ik daarom bloedje nerveus ben. Allereerst hebben we een nogal "vreemde" constructie. We komen aan in Phoenix, huren daar een auto waarmee we naar Las Vegas rijden. Daar halen we zaterdag de camper op en dus zitten we met zowel een camper als met een auto, hetgeen betekent dat IK moet rijden om die auto in te leveren op de luchthaven van Vegas. Aangezien ik nog nooit gereden heb in Amerika, zie ik daar ook als een berg tegenop. M.a.w. ik ben een "schijtlijster"...
De afgelopen weken heb ik twee maal gemaild hebben met El Monte in Las Vegas over het tijdstip waarop we de camper kunnen halen. We hebben nl betaald voor PAD-service (vroege pick-up time), maar hebben geen transfer nodig, omdat we zelf met de auto komen. Ik kreeg steeds geen antwoord terug.
Zo juist heb ik dan maar gebeld naar Las Vegas voor uitsluitsel hierover. Daar bleek ook al dat ik toch wel een "uitzonderlijk geval" was. Komt waarschijnlijk nooit voor dat iemand PAD heeft betaald en niet hoeft te worden opgehaald van een hotel. Na wat misverstanden en heen en weer gepraat, heb ik dan toch de afspraak kunnen maken dat we zaterdagmorgen om 8:00 uur de camper op kunnen halen. We gaan er maar vanuit dat dat goed komt, want zwart op wit heb ik dat niet.
We hebben het instructiefilmpje van El Monte ook net even bekeken, zodat we dat ter plekke niet meer hoeven te doen. Ik ben ook al aan het inpakken geslagen, dus eigenlijk kunnen we wel weg nu.....
Maar ja, het duurt nog twee volle dagen....