Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Harry Potter in San Francisco kijken

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Harry Potter in San Francisco kijken

Bericht door IngeRene »

Wie kan ons vertellen wat een mooie bioscoop cq bioscoop ervaring is in San Francisco? Wij willen met onze meiden de laatste film uit de Harry Potter reeks in SF gaan kijken. 3D zou kunnen, maar liever de gewone versie. Kan nog niet zo wennen aan die 3D hype.
Ik vind wel de nodige bioscopen via Google, maar de recensies lopen enorm uiteen. Ik vertrouw liever op de AA ervaringen :D
We zitten in FW met ons hotel en zijn die dagen zonder auto.
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Lena
Amerika-ontdekker

Re: Harry Potter in San Francisco kijken

Bericht door Lena »

Hoi,

Is je vraag nog van toepassing?
Harry draait nog wel in de bioscopen, waarschijnlijk, maar zijn jullie al in San Francisco geweest?

edit. Ah jammer, ik zie nu op je blog dat jullie op reis zijn, maar al in SF geweest zijn. Is het nog gelukt met Harry? :-)

Groetjes, Lena
A time and place for wonder
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Harry Potter in San Francisco kijken

Bericht door IngeRene »

Hi jazeker! We zijn naar AMC Theatres - Van Ness 14 geweest. Locatie vlakbij drop off van Alamo dus kwam mooi uit. Grote bioscoop, ik meen 14 zalen op 4 verdiepingen. Helaas draaide de 3D versie niet meer, maar de 'gewone' was ook prima. Stoelen prima, zaal vrij klein. Scherm weer maximaal groot (voor de zaal) en beeld + geluid waren super. Snacks idem. Personeel zeer behulpzaam. Ik kwam net terug van Alamo en was mijn vest vergeten. Heb meteen mogen bellen met privé mobieltje van personeel om Alamo te bellen (zonder resultaat helaas). Al met al prima ervaring vonden wij.

Opdag 9 stond een klein stukje over ons bezoek aan de bios inderdaad :)
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer