De afgelopen weken hebben wij al meerdere topics gelezen en gevolgd, om zo wat kennis op te doen over de reizen in deze hoek. Wij hadden ons tripje al globaal vorm gegeven, de goedkope tickets zijn ook al geboekt, maar zijn benieuwd naar reacties van anderen. De reacties over LA zijn te verwachten, reden voor het (in vergelijking met anderen) lange verblijf in LA is dat ik 10 jaar geleden in Northridge heb gewoond en wat kennissen heb opgedaan. Daar willen we ook wat aandacht aan besteden!
Onze reis brengt ons op maandagavond in LA, alwaar wij onderdak hebben bij kennissen.
Dag 1, maandag 19 oktober: Aankomst LA
2: LA (The Valley / Northridge)
3: LA (Santa Monica, Venice, Hollywood. U kent het wel, de standaard zaken)
4: LA (Joshua Tree)
5: San Diego
6: San Diego ('s avonds weer naar LA)
7: LA, nog even relaxen met kennissen
8: LA, 's ochtends vertrek via de pacific coast highway. Oa bezoek aan Santa Barbara en shoppen in Camarillo.
9: PCH
10: PCH
11: 's middags richting SF
12: San Francisco (Alcatraz)
13: San Francisco
14: San Francisco, 's middags vertrek richting Yosemite
15: Yosemite
16: Yosemite
17: Yosemite, vertrek richting Kings Canyon
18: Kings Canyon / Seqouia
19: Death Valley (bezoek badwater, devil's golfcourse, artist pallette)
20: 's ochtends richting Las Vegas
21: LV (Helicoptervlucht Grand Canyon)
22: Lv (omgeving, o.a. Hooverdam)
23: 's ochtends richting LAX
We hebben nog wel wat ruimte hebben we gemerkt, met name dag 9 en 10. Ik vraag me op dit moment af of we die ´extra´ dagen kunnen inzetten in de route van SF naar LV, of dat we in de buurt van LV nog andere dingen kunnen bezoeken die de moeite waard zijn. Dag 20 en 21 moeten we in ieder geval in LV zijn. Zitten er wat schandalige missers bij, of missen we een aantal must sees?