Annie schreef:Ik zou niet graag in een Cruise camper gezien willen worden

, het zijn van die grote reclame bakken.
Ingrid je vergeet dat je bij Cruise Canada hebben gehuurd.
Wat wij onderweg zagen van Cruise Amerika was vaak niet veel soeps en hing met ducktape aan elkaar.
Je moet gewoon heel veel geluk hebben, om een goede te treffen, zal vaak liggen aan de plaats waar je hem huurt.
Volgens de verhuurder zijn Cruise Amerca/Canada campers allemaal hetzelfde qua kwaliteit, er stonden bij de verhuur in Calgary ook een heleboel campers met gewoon Cruise America erop, met een Amerikaans kenteken.
Wij hebben in 1999 ook een Cruise America camper gehuurd in Denver en die was helemaal nieuw en in super conditie dus.
Op onze afgelopen reis in 2007 hebben wij in Amerika goed op andere campers gelet van Cruise America vanwege de verhalen op dit forum en hebben geen narigheid kunnen ontdekken. Hebben ook mensen gesproken op campings die er in een reden en ook die hadden geen klachten, het zal dus best wel meevallen anders waren ze ook niet de grootste verhuurder in Amerika/Canada.
Natuurlijk wordt er op dit forum niet zo geweldig gesproken over deze verhuurmaatschappij maar het zou fijn zijn als mensen die echt gehuurd hebben bij CA en daar narigheid mee ondervonden hebben of juist goede verhalen hebben zich op dit topic zouden melden en niet mensen die verhalen van een ander hebben gehoord.
Ik ben me er terdege van bewust dat deze maatschappij, die een flink stuk goedkoper is, waarschijnlijk niet zo goed is als een Road Bear maar om nou gelijk te zeggen daar moet je niet huren, dat is onzin.
Ik wil gewoon mijn verhaal kwijt dat wij wel goede ervaringen hebben met deze maatschappij, ook in Amerika dus.
Wat betreft de stickers die erop zitten, ik vind ze best wel mooi en totaal geen probleem en wat een ander ervan vindt dat heeft me nog nooit geinteresseerd, wij rijden in nederland ook niet in dure, mooie auto's, integendeel,

anders kunnen we nooit naar Amerika! En wat een ander daar van vindt, dat is die ander zijn probleem.
Ik vind het trouwens erg jammer dat ik altijd maar in de verdediging moet als ik iets over Cruise America vertel, heel jammer, maargoed, ik hou vol, mensen!