Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

In welk stadsdeel San Francisco hotel boeken?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
mtl
Amerika-expert

Re: In welk stadsdeel San Francisco hotel boeken?

Bericht door mtl »

@Rjkd: Al op trivago gekeken? Daar vind ik wel betaalbare opties.
Rjkd
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door Rjkd »

@mtl vanmiddag even snel maar daar ga ik vanavond even goed voor zitten. 😁
SuperFieke
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuperFieke »

En moet dat per se in het centrum zijn? Iets erbuiten is wel goedkoper.
Op het einde van onze rondreis komende zomer verblijven wij ook een paar dagen in SF, ook met 4 personen en in juli. We logeren in de Quinta Inn&Suites, niet zover van de luchthaven, voor slechts 115 euro per nacht (wel al een tijdje geleden geboekt): ontbijt inbegrepen, gratis parking, gratis wifi, zwembad en double queenbedden. Op 20 minuten sta je in het centrum. Voor die prijs kunnen er wel een paar keer parkeerkosten in het centrum vanaf. Ik heb hier trouwens gelezen dat parking daar niet zo heel duur is.
Rjkd
Amerikafan

Bericht door Rjkd »

@SuperFieke dat is idd een idee. Ik heb even bij jou hotel gekeken. Voor onze data bijna 1300 euro 😱.
Ik ga idd eens kijken of er iets verder weg iets te vinden is...
Anita74
Amerikafan

Bericht door Anita74 »

Ik ben ook nog op zoek naar een betaalbaar hotel half augustus, maar wat een prijzen zeg :o
Airbnb maar eens afstruinen vandaag, het is ook wel fijn als de kids (18 en 15) een keer een aparte kamer hebben en we zelf een simpele maaltijd kunnen maken ipv uit eten.
Iets verder weg vinden wij geen probleem, maar hoe is het verkeer in de ochtend? Wij zijn er op doordeweekse dagen.
Zit nu te denken aan regio zuid/Millbrae, dan zijn we de dag van vertrek ook sneller weg richting zuiden.
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Rjkd
Amerikafan

Bericht door Rjkd »

Hier ben ik ook wel benieuwd naar en ik lees vooral dat parkeren zo duur is in San Francisco. Waar moet ik aan denken qua prijs? En zij er bv ook parkeergarage die centraal liggen waar je voor een vast bedrag de hele dag kan staan?
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Het ligt er aan. Je hebt plekken waar je voor $20 een hele dag kan staan en je hebt plekken waar je (veel) meer moet betalen. In SF moet je overigens ook nog opletten dat je op heuvels de wielen gedraaid hebt staan. Verder is het, op meer plekken in de US overigens, verboden om tegen de richting in te parkeren.

Soms scheelt een klein stukje verder parkeren veel kosten. In LA kan je bij het Staples Center in een straal van 300m ineens $10 minder hoeven te betalen.
We logeren in de Quinta Inn&Suites, niet zover van de luchthaven, voor slechts 115 euro per nacht (wel al een tijdje geleden geboekt): ontbijt inbegrepen, gratis parking, gratis wifi, zwembad en double queenbedden. Op 20 minuten sta je in het centrum.
Ehhh ik zou toch minimaal op het dubbele rekenen of je moet een Über of dergelijke pakken. Je moet ook nog naar San Bruno of naar het vliegveld voor de BART-stations komen. Eenmaal in de BART is het 30min van het vliegveld naar Union Square.
markro
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Bericht door markro »

Zoek je een parking: gebruik de website https://www.bestparking.com/ .

Voor een gehele dag kan je op ongeveer $ 20,= rekenen op een parkeerterrein of parkeergarage. Soms iets goedkoper, vaak ook duurder.
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
SuperFieke
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door SuperFieke »

@PSVWally: Wij hebben nog onze huurwagen om naar het centrum te rijden (gratis parking bij het hotel). Als ik op google maps kijk, dan zie ik dat het van ons hotel 21 min rijden is tot aan Union Square, waaronder je voor 35$ voor 24u kan parkeren (hier gelezen op het forum). Dan zijn we nog altijd goedkoop af. Ik zal ook nog eens informeren naar andere parkeerplaatsen.

@Rjkd: 1300 euro??? Als ik bvb op hotels.com kijk voor jouw data in ons hotel, dan zie ik 797 euro. Nog altijd duur en meer dan bij ons (wij verblijven er van 24-26 juli), maar van waar haal jij die 1300? Of reizen jullie met kinderen van boven de 18 jaar? Kan mss schelen?
Almere vak V
Amerika-expert

Bericht door Almere vak V »

SuperFieke schreef:
31 jan 2020, 21:11
Ik heb hier trouwens gelezen dat parking daar niet zo heel duur is.
Voor 24 uur parkeren onder Union Square, centraler in SF kan echt niet, betaal je max $36
PSVwally schreef:
01 feb 2020, 14:04
Ehhh ik zou toch minimaal op het dubbele rekenen
In de spits zou ik het ook niet proberen. Maar buiten de spits rij je op je gemakkie in 20 minuten naar Union Square.
Rjkd schreef:
01 feb 2020, 13:55
Hier ben ik ook wel benieuwd naar en ik lees vooral dat parkeren zo duur is in San Francisco.
Zie bovenstaand. Probeer jij je auto maar is 24 uur in het centrum van een omhoog gevallen dorp als Amsterdam te parkeren. Wens je veel succes voor €32,50
SuperFieke schreef:
31 jan 2020, 21:11
We logeren in de Quinta Inn&Suites, niet zover van de luchthaven
Prima hotel! Niks mis mee.
Rjkd
Amerikafan

Bericht door Rjkd »

@SuperFieke ik heb nog eens gekeken en je hebt gelijk, ik weet niet wat ik de eerste keer verkeerd heb gedaan 🤔. Ik ga eens even kijken!
terralinda
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door terralinda »

https://www.bestwestern.com/en_US/book/ ... 52018.html
Wij hebben hier vorig jaar een paar nachten doorgebracht, voor toen maar 80 dollar/nacht, inmiddels iets duurder zag ik....
Verwacht geen luxe, maar wij vonden t prima, zeker voor t geld :D
Je kan via de Bay Bridge in 25 min naar San Fran.
Parkeren doe je voordelig via de App BestParking
IngridUSA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door IngridUSA »

Rjkd schreef:
31 jan 2020, 07:59
Ook op town house gekeken maar was voor onze datum bijna 900 euro...
Voor Town House met 4 personen op 8 tm 11 juli (toch?) kom ik bij Booking mobiele prijs op 496 euro. Gratis parkeren. Gratis parkeren, gratis WiFi en zelfs ontbijt. Maar misschien heb ik iets over het hoofd gezien :?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik heb ook gekeken op booking.com voor Townhouse Motel en ik kom op 534 euro voor 3 nachten met 4 personen.
Rjkd
Amerikafan

Bericht door Rjkd »

Wij willen graag minimaal 2 queen size bedden.
Deze had ik nog wel ergens gezien ( ik weet niet meer waar, niet op booking en niet op de eigen site ) maar dat was dus een stuk duurder.

We hebben zojuist geboekt bij el rancho inn signature collection voor 515 euro met ontbijt en parkeren en zelfs zwembad!

Bedankt voor het meedenken en de tips. Toch gegaan voor een hotel buiten het centrum en dan of met auto, openbaar vervoer of Uber richting stad!
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

@SuperFieke
Ik ging er even vanuit dat je met je antwoord op de post om bij het vliegveld te gaan zitten bedoelde om met het OV (BART) de stad in te gaan. Dat red je niet in 20min. De auto zal sneller gaan. Mijn ervaring met de auto in SFis dat ik in 2 dagen SF meer file heb gehad dan in bijna 2 weken LA (van ness
Avenue, hw1, golden gate, bay bridge, tussen silicon valley en SFO vliegveld, Oakland).

De 49mile trail (even uit mn hoofd maar zoek die maar eens op) hebbem wij daarom nooit afgemaakt.

Overigens zaten wij op Lombard Street.
IngridUSA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door IngridUSA »

Ik had dat persoonlijk niet gedaan. Dan liever een iets smaller bed maar wel in het centrum. Drie dagen heen en weer reizen vanaf het vliegveld kost ook geld en wat mij betreft echt zonde van je tijd. Maar wel fijn dat je iets naar je zin hebt gevonden!
Anita74
Amerikafan

Bericht door Anita74 »

Ook wij hebben vanmiddag de knoop doorgehakt en geboekt, 3 nachten Hyatt House Belmont. Ook iets verder weg van de stad, maar we hebben maar 2 dagen SF gepland. Dag van aankomst willen we naar Google en Apple en dat zit daar in de buurt. Dag van vertrek hoeven we dan niet de stad meer door.
We hebben 2 aparte slaapkamers (met Kingsize bedden), wel zo fijn met 2 tieners. En ook nog een keukentje, dus kunnen we ook zelf een keer wat te eten maken. Ontbijt en parkeren is inclusief, totaal € 596.
Florida 2014
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Jacobien
Amerikafan

Bericht door Jacobien »

Ff nieuwsgierig: je schrijft dat je google wilt bezoeken. Wat kan ik mij daar bij voorstellen.
Anita74
Amerikafan

Bericht door Anita74 »

Ik heb dit al in diverse blogs gelezen, lijkt ons wel leuk om even een kijkje te nemen. Je kunt het terrein op en wat rondkijken, rondleiding kan alleen als je iemand kent die er werkt. Het heet Googleplex.
https://hurray-usa.nl/silicon-valley-ho ... gle-apple/
Florida 2014
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves