Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Las Vegas Budget
Re: Las Vegas Budget
Death Valley ligt ook niet echt in de buurt van Sequoia NP hoor...6-7 uur rijden en Los Angeles is dan weer 6 uur en terug naar Las Vegas 5 uur, als je niet in een trafficjam zit...
Ik blijf gefascineerd naar je berekening van je budget. Je geeft aan $34,- pp per dag voor eten.
Reken even mee:
Totaalbudget 4500,-
Af:
vluchten: 2910,- (3 x 970)
Hotel: 356,-
Benzine: 125,- (is wel erg mager geschat)
Autohuur: 625,-
Totaal: 4016,-
Resteert: 486,- euro
Dat is ongeveer 764 dollar (koers van 1,58. Kan nog stijgen/dalen)
764 dollar gedeeld door 14 dagen en door drie personen is toch echt maar 18,20 hele dollars per persoon per dag. Zeker geen 34 dollar per dag!
Hiervan moet betaald worden: eten, drinken, entreegelden en alles wat verder nodig is (bijvoorbeeld) golf-fees
Laat ik het zo zeggen: diep respect als jullie dit lukt!
Martijn
Reken even mee:
Totaalbudget 4500,-
Af:
764 dollar gedeeld door 14 dagen en door drie personen is toch echt maar 18,20 hele dollars per persoon per dag. Zeker geen 34 dollar per dag!
Hiervan moet betaald worden: eten, drinken, entreegelden en alles wat verder nodig is (bijvoorbeeld) golf-fees
Martijn
hey de vliegtickets die we op het oog hebben zijn nu 830 euro dus dat scheelt al weer...martijn76 schreef:Ik blijf gefascineerd naar je berekening van je budget. Je geeft aan $34,- pp per dag voor eten.
Reken even mee:
Totaalbudget 4500,-
Af:
Martijn
benzine is idd te laag geschat, we nemen een parken pas waarschijnlijk van 50 euro
- RiverCola
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
En verder nog: last vegas, grand canion/canon, vieze stad en de hele tijd dat ge- :beerchug:hey, onze hele reis is gebasseerd op TOUREN en daarom willen we n cabrio, als we geen cabrio nemen gaan we liever niet
Weet je wat jij het beste kunt doen: all-inclusive naar Turkije, lekker zuipen voor nix. Waarom wil je eigenlijk naar Amerika?
Omdat je dan, als je terug bent, tegen je vrienden kunt zeggen dat je in Amerika geweest bent? en in LasT Vegas? En de foto's laten zien van jullie 3 in een cabrio?
Alle goedbedoelde adviezen ten spijt, je blijft maar herhalen dat jullie in je cabriootje gaan touren, en dat je lekker/gezond eten niet belangrijk vind, en dat het heus niet zo warm zal zijn, en dat LasT Vegas slechts je uitvalsbasis is. Dat je het heus gaat redden met je budget, en dat 8 uur heen en weer rijden op 1 dag helemaal geen probleem is want jullie gaan het zus en zo doen en daarmee over en uit!!!!!!!!
Sorry dat ik me zo laat gaan, maar ik heb zoiets nog nooit eerder gelezen op dit forum en dan te bedenken dat zoveel mensen nog de moeite en tijd hebben genomen om goede reisadviezen te geven.....
Hey :beerchug: !
je bedoeld 8 uur totaal?RiverCola schreef:en dat 8 uur heen en weer rijden op 1 dag helemaal geen probleem is
Ik weet het, het mag niet. Maar toch moet je er de humor van inzien.
Wij hebben gisteravond een heerlijk leesavondje gehad! (en vanavond weer...
)
Het lukt ons niet ons te ergeren want over een weekje is het zover...
John

Wij hebben gisteravond een heerlijk leesavondje gehad! (en vanavond weer...

Het lukt ons niet ons te ergeren want over een weekje is het zover...
John
RonaldD schreef:ik zei vegas is vies omdat het een vieze stad is ten opzichte van de co2 uitstoot.
Nou, als er zoveel co2 uitstoot in Las Vegas is, zou ik zéker niet met de kap openrijden in Las VegasRonaldD schreef:nogmaals we gaan sochtens in de cabrio rijden midden op de dag doen we de kap dicht en savonds in de stad de kap open

- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
RiverCola merkte 'm ook al op maar ik vind het wel mooi gekozen. Ben bang dat Las Vegas ook echt LasT Vegas wordt met dat heen en weer gereis van jullie.RonaldD schreef:...dan die 15 euro in last vegas.

Roland
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik vind dit wel lachwekkend hoor, hoe iedereen adviezen zit te geven en uit probeert te leggen dat hij het verkeerd ziet, en ondertussen gaat alles volgens mij langs RonaldD heen. Hij heeft een heel eigen beeld "bedacht" van Amerika.
Ik wil je reisverslag wel eens lezen als je terug bent
Man, hoe kom je erop om het zo te gaan doen!
Ik wil je reisverslag wel eens lezen als je terug bent

Man, hoe kom je erop om het zo te gaan doen!

- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Ik zou wel eens een vlieg willen zijn op deze reis :)Alhoewel ik dan wel mijn leven riskeer in al die vieze CO2 
Ik ergerde me ook in het begin, maar ondertussen is duidelijk dat goedbedoelde adviezen toch geen nut hebben en amuseer ik me wel met dit topic
Carine

Ik ergerde me ook in het begin, maar ondertussen is duidelijk dat goedbedoelde adviezen toch geen nut hebben en amuseer ik me wel met dit topic

Carine
Groetjes,
Carine
Carine
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Dat doe ik ookweimar schreef:Ik weet het, het mag niet. Maar toch moet je er de humor van inzien.![]()
Wij hebben gisteravond een heerlijk leesavondje gehad! (en vanavond weer...)

Lig alleen bij tijd en wijle onder mijn bureau hier op het werk.... :hilarious:
Roland
@ RonaldD: Meen je nou ook echt alles wat je zegt op dit forum?? Ik heb zo langzamerhand het idee dat het een soort van "stangen" is ofzo. Is dit jouw soort van humor?
Ik hoop voor je dat dit zo is, want anders

Zoiets wilde ik net schrijven Anouschka!Anouschka schreef:@ RonaldD: Meen je nou ook echt alles wat je zegt op dit forum?? Ik heb zo langzamerhand het idee dat het een soort van "stangen" is ofzo. Is dit jouw soort van humor?
En dan dat gedoe over dat alles vies is en kakkerlakken in motels enzo

- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Precies!Anouschka schreef:@ RonaldD: Meen je nou ook echt alles wat je zegt op dit forum?? Ik heb zo langzamerhand het idee dat het een soort van "stangen" is ofzo. Is dit jouw soort van humor?
Sinds Racerke hebben we denk ik niet zo veel meer gelachen. Ronald lijkt ook een beetje op die humorist, kom hoe heet hij ook alweer, die schaatser, of staat die zelf op de foto??
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Erik Hulzebosch ... tja, fietsen op je rollerskates is al maf. Misschien is dat dé manier om van de natuur rondom Las Vegas te genieten?!Yeehaw schreef:Sinds Racerke hebben we denk ik niet zo veel meer gelachen. Ronald lijkt ook een beetje op die humorist, kom hoe heet hij ook alweer, die schaatser, of staat die zelf op de foto??
I :dance: :dance: :dance: Wie er ook op de foto staat, het blijft een raar typetje!

Yeehaw schreef:Sinds Racerke hebben we denk ik niet zo veel meer gelachen. Ronald lijkt ook een beetje op die humorist, kom hoe heet hij ook alweer, die schaatser, of staat die zelf op de foto??

- gahoogenboog
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Is het zinvol om nog langer adviezen te geven?
Of wordt dit een kwestie van:wie niet horen wil........?
En als hij terugkomt is alles waarschijnlijk precies zoals hij had verwacht en had niemand gelijk!
Greet
En als hij terugkomt is alles waarschijnlijk precies zoals hij had verwacht en had niemand gelijk!
Greet
- Bushmaster
- Amerika-expert
Nee zeker doorgaan met adviezen, moet zondag nog 14 uur in vliegtuig zitten (SF),gahoogenboog schreef:Is het zinvol om nog langer adviezen te geven?
Greet
kan ik dit lekker doorlezen. :beerchug:
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 118 Reacties
- 16752 Weergaves
-
Laatste bericht door Big Al