Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Alcatraz Tickets now on sale for July 1st through July 15th!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

dirky schreef:
Lauren schreef:Ik heb net geboekt voor de avondtour van 9 juli om 18.10 u :lol:
Tickets al uitgeprint, hoeven we niet meer in de rij!

Groet, Lauren
Hoe heb jij geboekt? ik krijg langs hun site altijd die AVS ( Adress Verification Code)
PS boek jij vanaf Belgie of Nederland?

Indien bij hun AVS aanstaat zou je niet kunnen boeken met Europese kaarten.
Ik heb ook zonder problemen geboekt via hun site en de tickets al uitgeprint.
Vanuit Nederland dus.
kreuknie
Amerika-newbie

Bericht door kreuknie »

Zou het dan misschien aan de schrijfwijze van het adres liggen?
Weet je toevallig nog hoe je dat hebt ingevuld?
paula58
Amerika-expert

Bericht door paula58 »

kreuknie schreef:Zou het dan misschien aan de schrijfwijze van het adres liggen?
Weet je toevallig nog hoe je dat hebt ingevuld?
Ik heb het adres met kleine letters ingevuld en de rest weet ik eigenlijk niet meer, totaal geen problemen mee gehad.
Als het echt niet lukt kan je ze wel een mailtje sturen, dan krijg je dezelfde dag een mail terug en dan kunnen ze je eventueel bellen.

Ik had wat problemen met de website, die kreeg ik niet te pakken dus gemaild en kreeg dit terug:
-------------------------------------------------------------------------------------

We are currently selling tickets through July 15th. I would be more then happy to assist you in your booking. Please forward me your contact information and the best time to ring you back or you can forward me your details via email and I am able to place your order that way as well.

· Name
· Phone number
· Date of travel
Number of passengers (adults/juniors /seniors/children)
Please DO NOT forward me your credit card details in the body of this email. Please provide those details ONLY in the note pad doc I am sending with this email.
I look forward to your reply. In the meantime have a great day and thank you for traveling with us.

Best regards,
Gary

Gary Harrell
Central Reservations Agent
Alcatraz Cruises, LLC
Pier 33, Hornblower Alcatraz Landing
San Francisco, California 94133
(415) 981-ROCK [415.981.7625]
(International callers: 00.1.415.981.7625)
http://www.alcatrazcruises.com
------------------------------------------------------------------------------
Maar na een paar uur deed de site het weer dus was niet meer nodig.
info@alcatrazcruises.com

succes,
Paula
Lauren
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Lauren »

dirky schreef:
Lauren schreef:Ik heb net geboekt voor de avondtour van 9 juli om 18.10 u :lol:
Tickets al uitgeprint, hoeven we niet meer in de rij!

Groet, Lauren
Hoe heb jij geboekt? ik krijg langs hun site altijd die AVS ( Adress Verification Code)
PS boek jij vanaf Belgie of Nederland?

Indien bij hun AVS aanstaat zou je niet kunnen boeken met Europese kaarten.
Ik heb geboekt vanuit Nederland met een Mastercard. Geen problemen gehad, lukte direct.

In de mail die ik ontving stonden twee manieren om te boeken.

You can purchase your tickets two ways:
Please call our Reservations Department at +1 (415) 981-ROCK (7625) to speak to one of our agents. They will be happy to assist you in booking your tickets.
Please go to our website at http://www.alcatrazcruises.com and click on “Buy Tickets”.

Groet, Lauren
kreuknie
Amerika-newbie

Bericht door kreuknie »

Aangezien ik er niet echt happig op ben om mijn credit card gegevens per email over het grote boze internet te sturen (ook niet in een leesbaar attachment) vraag ik mij af of iemand nog andere suggesties heeft.

Het lijkt me dat er meerderen moeten zijn die tegen het AVS-probleem aanlopen als dit echt met Nederlandse adressen te maken heeft.
kreuknie
Amerika-newbie

Bericht door kreuknie »

Na diverse pogingen met drie verschillende credit cards (allemaal Visa) is het mij gisteren eindelijk gelukt om met een vierde card (Mastercard) de tickets te bemachtigen.

Wellicht dat er dan toch verschil zit tussen Visa en Master card voor wat betreft de AVS.

Bedankt in ieder geval voor jullie hulp!

Groetjes,
Jeroen
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer