Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

17-mile drive (HW 1) een richting?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Ingrid26
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Ingrid26 »

Staat de route duidelijk aangegeven? En wat betaal je als tol?
Wij zouden deze namelijk ook erg graag willen rijden. Ik had deze al geschrapt van onze planning omdat werd gezegd dat het eenrichtingsverkeer was, maar nu ik de laatste post van Pete99 lees, wil ik het toch wel gaan proberen!
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Wij hebben hem gereden in 1992 en waren niet onder de indruk gezien de andere stukken langs de kust die je gratis kan rijden. Toegang nu is $ 8.50 en je kunt ook nog een rondje golfen bij Pepple Beach tegen de weggeefprijs van $ 425,--....per persoon natuurlijk.
Yeehaw
bbeurden
Amerikakenner

Bericht door bbeurden »

Als je in Street and Trips inzoomt, dan staat de 17 mile drive aangegeven. Hieronder een kaartje van de route (langs de kust). Street and Trips geeft als start-punt aan: 17 Mile drive-Hwy 1 Entrance. Ongetwijfeld zijn er meer startpunten.
We gaan het allemaal meemaken deze zomer :)

Afbeelding
Bauke
Zie voor de links naar alle reizen: http://www.bbeurden.nl/
avsboz
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: 17-mile drive (HW 1) een richting?

Bericht door avsboz »

Even een oud topic nieuw leven inblazen; op zoek naar info kwam ik een duidelijke route in Google Maps tegen, welke ik hier even wilde delen:

http://www.lkjh.org/bike/california/mon ... oogle.html

.
Grt,
Andries

2012-2014-2015-2016-2018 USA Blogs: http://avsboz.wordpress.com/
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Van de pebble beach site , http://media.pebblebeach.com/images/sto ... -drive.pdf

Er zitten wel stukken bij tussen bird rock& lone cypress waar in het broedseizoen hekken staan en het afgesloten/afgeschermt wordt voor publiek. Ook al is ht topic 5 jr oud, wij deden er ongeveer 2uur over.
Nootje
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door Nootje »

Wij hebben 3 weken terug fietsen gehuurd bij Blazing Saddles in Monterey en hebben vanuit daar de 17 mile drive fietsend gedaan totaan Pebble Beach en weer terug. We vertrokken om 3 uur smiddags en waren geloof ik rond 6 uur weer terug. We hebben wel heel veel wind gehad en het was mede door het klimmen toch verder fietsen dan dat we dachten :mrgreen:
Wat wielrenners uitgezonderd waren we ook de enigen die dag die de drive gingen fietsen. Iedereen bekeek ons vanuit de auto alsof we gek waren om met die wind te gaan fietsen (dat waren we denk ik ook :lol: ).
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

Als ik het kaartje goed bekijk dan komt de 17-mile drive over Cannery Row? Dus dan is het een leuk tripje om eerst Cannery Row te bekijken en vervolgens direct de 17-mile drive te rijden naar Carmel.
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

De 17 Mile Drive komt niet over Cannery Row en ligt volledig buiten Monterey. Het is een afgesloten gebied met enkele toegangswegen, maar geen van die toegangswegen komt direct in het centrum uit.
Mack
Amerika-expert

Bericht door Mack »

dan klopt het kaartje in het linkje van AVSBOZ niet ;-)
Mack
MW Drawings

2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
PSVwally
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Dat klopt voor ginne meter nee :D

Oude kaartje van spaceace op de vorige pagina klopt. Maar het staat ook aangegeven als je bij Carmel bent of van de andere kant als je monterey uit gaat naar t zuiden.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer