Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
17-mile drive (HW 1) een richting?
- avsboz
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Re: 17-mile drive (HW 1) een richting?
Even een oud topic nieuw leven inblazen; op zoek naar info kwam ik een duidelijke route in Google Maps tegen, welke ik hier even wilde delen:
http://www.lkjh.org/bike/california/mon ... oogle.html
.
http://www.lkjh.org/bike/california/mon ... oogle.html
.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Van de pebble beach site , http://media.pebblebeach.com/images/sto ... -drive.pdf
Er zitten wel stukken bij tussen bird rock& lone cypress waar in het broedseizoen hekken staan en het afgesloten/afgeschermt wordt voor publiek. Ook al is ht topic 5 jr oud, wij deden er ongeveer 2uur over.
Er zitten wel stukken bij tussen bird rock& lone cypress waar in het broedseizoen hekken staan en het afgesloten/afgeschermt wordt voor publiek. Ook al is ht topic 5 jr oud, wij deden er ongeveer 2uur over.
- Nootje
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Wij hebben 3 weken terug fietsen gehuurd bij Blazing Saddles in Monterey en hebben vanuit daar de 17 mile drive fietsend gedaan totaan Pebble Beach en weer terug. We vertrokken om 3 uur smiddags en waren geloof ik rond 6 uur weer terug. We hebben wel heel veel wind gehad en het was mede door het klimmen toch verder fietsen dan dat we dachten
Wat wielrenners uitgezonderd waren we ook de enigen die dag die de drive gingen fietsen. Iedereen bekeek ons vanuit de auto alsof we gek waren om met die wind te gaan fietsen (dat waren we denk ik ook
).
Wat wielrenners uitgezonderd waren we ook de enigen die dag die de drive gingen fietsen. Iedereen bekeek ons vanuit de auto alsof we gek waren om met die wind te gaan fietsen (dat waren we denk ik ook
Als ik het kaartje goed bekijk dan komt de 17-mile drive over Cannery Row? Dus dan is het een leuk tripje om eerst Cannery Row te bekijken en vervolgens direct de 17-mile drive te rijden naar Carmel.
Mack
MW Drawings
2002: NY, NJ, PA, MI, IN, IL, WI, MN, ND, MT, WY, ID, WA
2005: NY, NJ, PA
2008: CA, NV, AZ, UT
2010: NY, CT, RI, MA, VT, NH, ME
2012: NY, CA, NV, AZ, UT
2013: NY
MW Drawings
De 17 Mile Drive komt niet over Cannery Row en ligt volledig buiten Monterey. Het is een afgesloten gebied met enkele toegangswegen, maar geen van die toegangswegen komt direct in het centrum uit.
dan klopt het kaartje in het linkje van AVSBOZ niet 
Mack
MW Drawings
MW Drawings
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Dat klopt voor ginne meter nee
Oude kaartje van spaceace op de vorige pagina klopt. Maar het staat ook aangegeven als je bij Carmel bent of van de andere kant als je monterey uit gaat naar t zuiden.
Oude kaartje van spaceace op de vorige pagina klopt. Maar het staat ook aangegeven als je bij Carmel bent of van de andere kant als je monterey uit gaat naar t zuiden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht