Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Naar de City of Angels!

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ja, dat was onze wens, maar alles zit al vol (het is daar ook spring break). Nu gaan we in de Heritage Inn in Ridgecrest (net geboekt), dat ligt ongeveer een uur rijden van de ingang van DV, dus dat valt wel mee. In een dag zullen we lang niet alles kunnen zien, dus zo moet het dan maar. Ik ben al blij, dat ik tenminste een deel van het park zal zien, want het staat al op mijn verlanglijstje sinds ik erover hoorde, meer dan 20 jaar geleden :).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Mijn blog over deze reis is hier te lezen, er staat nu nog alleen de vertrekdag op, maar ik hoop vanavond de dag in Death Valley gisteren erop te zetten.
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Hoi Petra,

Een bijzonder leuk verslag om te lezen van jullie dagje Death Valley. Lijkt me ook wel eens lekker om daar met "normale" temperaturen te zijn.

De foto's en vooral de filmpjes zijn ook erg leuk om te bekijken. Die ene foto van Stovepipe Wells met de zandduinen vind ik werkelijk prachtig.

Het is echt genieten hoor om jullie zo te volgen.

Groetjes Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Karinita
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Karinita »

Hoi Petra,

Heel erg leuk om jullie uitgebreide verslag over Death Valley te lezen. Mooie foto's en leuke filmpjes! Ik ben benieuwd naar het vervolg van de reis.

Karin
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Hoi Petra,

leuk om je verslagen te lezen. Het lijkt mij ook wel eens leuk om Death Valley met die temperaturen mee te maken. Ik ben er nu 2x geweest maar steeds was het erg heet (40+). :shock:

Ik ben reuze benieuwd naar de verhalen in Los Angeles.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Penners
Amerika-newbie

Bericht door Penners »

Petra,

Dank voor je prachtige verslag van de LA-Death Valley trip.
Voelt alsof ik in de States ben.

Paul
jerbia
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door jerbia »

Leuk verslag Petra, ben je dan eindelijk toch eens in Death Valley geweest ! :lol: Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen in LA.
Groetjes Bianca

USA: 1995, 1997, 1999, 2001, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011, 2012, 2014, 2018, 2020
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Het verhaal van gisteren in Venice Beach staat er nu ook op: http://losangeles2007nl.blogspot.com/
Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Petra/VS schreef:Het verhaal van gisteren in Venice Beach staat er nu ook op: http://losangeles2007nl.blogspot.com/
Weet je het zeker ... het lijkt wel een blog van iemand anders (in Duits ook) ..
Sandy
Manonneke

Bericht door Manonneke »

Hoi Petra!

Leuk verhaal weer en zo lekker herkenbaar als je er ook geweest bent!

Geniet van de rest van de week, ik blijf je blog volgen hoor!

Manon
Manonneke

Bericht door Manonneke »

He Sandy,

Je moet even het berichtje van de eerste blog nemen=

http://losangeles2007nl.blogspot.com/

Manon
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

Sandy
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door Sandy »

Manonneke schreef:He Sandy,

Je moet even het berichtje van de eerste blog nemen=

http://losangeles2007nl.blogspot.com/

Manon
Bedankt Manon, ik zie het al ... Petra was de 'nl' vergeten .. Ik dacht al, ik herken helemaal niets ;)
Sandy
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Ja, sorry, in de snelheid voor het naar bed gaan de "nl" vergeten :oops: .

Heb de link even aangepast.
Rob
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Tussen al het uitpakken en eieren eten en zoeken ben ik bezig met de laatste drie dagen. Woensdag staat nu online:
http://losangeles2007nl.blogspot.com/20 ... hills.html
hekkie
Amerika-expert
Partner van: Jhek
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door hekkie »

Petra/VS schreef:Tussen al het uitpakken en eieren eten en zoeken ben ik bezig met de laatste drie dagen. Woensdag staat nu online:
Hoi Petra,

Welkom terug..... :wink:

Je hebt weer fantastisch geschreven over je dagje Hollywood. Ik ga, als je het goed vindt, dit maar mooi als leidraad gebruiken voor mijn komend bezoek aan Hollywood volgende maand.

De foto van Saskia met Zorro is echt te gek!

Gr. Marjan
Gr. Marjan

20 USA-reizen:
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

hekkie schreef:
Petra/VS schreef:Tussen al het uitpakken en eieren eten en zoeken ben ik bezig met de laatste drie dagen. Woensdag staat nu online:
Hoi Petra,

Welkom terug..... :wink:

Je hebt weer fantastisch geschreven over je dagje Hollywood. Ik ga, als je het goed vindt, dit maar mooi als leidraad gebruiken voor mijn komend bezoek aan Hollywood volgende maand.

De foto van Saskia met Zorro is echt te gek!

Gr. Marjan
Tuurlijk mag je onze ervaringen als leidraad gebruiken! Dat is gedeeltelijk de reden, waarom ik de reisverslagen online plaats.

Pas op, dat je niet per ongeluk met zo'n figuur als die Zorro op de foto gaat, want sommigen waren flink pushy met hun tips en een aantal buitenlanders had niet door, dat het ze daarom te doen was. Maar Zorro vond ik het dus wel waard en Saskia vond hem ook leuk :lol: .

Donderdag staat trouwens inmiddels ook online.
Marjol
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Marjol »

Hartstikke leuke verslagen, Petra :) En die FOL pasjes zijn inderdaad zeer handig he? :)
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Hoi Petra,

Ik heb zojuist de laatste dagen van jullie trip gelezen. Jullie hebben weer enorm genoten zo te lezen. :D

Alles is zo herkenbaar omdat ik er ook (soms meerdere malen) geweest ben. Toch zou ik er zo weer naartoe gaan nu ik je enthousiaste verhalen weer lees. Zit naast het Saddle Ranch Chop House niet een Starbucks? Daar heb ik al meerdere malen op het terrasje gezeten en was mij het Saddle Ranch Chop House ook al opgevallen. Ook heb ik het al meerdere malen op tv gezien. Een volgende keer moet ik toch maar eens een kijkje binnen nemen. :D

De Front of Line passes zijn toch wel handig, zeker als je wat later zoals jullie in het park bent. Misschien moet ik daar een volgende keer ook maar voor kiezen.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
Bert&Hanny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Bert&Hanny »

Hoi Petra,

Wat een heerlijk uitgebreid verslag, we hebben het met veel plezier gelezen. Hier kunnen we mooi wat tips uithalen voor onze komende vakantie die we eindigen in LA. Ook de route van LV naar Death Valley (via Red Rock Canyon, Shoshone, Badwater, Dantes View) hadden we ook zo gepland. Kun je aangeven hoeveel tijd je ermee kwijt was? Wij overnachten in Stovepipe Wells. Is dit allemaal goed haalbaar?

Maar wat ons het meeste interesseert is het volgende; welk attractiepark vonden jullie (vooral de kinderen) het leukst? En welke zou je ons aan raden? Bedenk hierbij dat onze kinderen geen Engels verstaan en dat we dinsdag 28 en woensdag 29 augustus in LA zijn. Dit is, als ik het goed nagekeken heb, in de eerste week na de summer vacation. Dan schijnt het veel minder druk te zijn in de parken.
Ben benieuwd.

Hanny
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer