Vorige week de fietsen gehuurd bij Blazing Sadles en via de bonnen die je in elke folder vind $ 5,00 korting ( wat weer meer opleverd dan 10% via de slogan) de standaard fiets kost 32,00 maar ik heb wel de verzekering van 4 dollar erbij genomen, tegen diefstal, schade enz. je krijgt inderdaad een kaartje voor de veerpont mee, dat kost je 10,50 extra, lever je deze weer in dan hoef je niet te betalen.
We zijn gestopt in Sausolito, en zijn vrijwel direct als je binnen rijd aan de linkse kant gestopt bij een bakery, hele lekkere muffins enz en in de etalage binnen salades enz die er werkelijk waar FAN-TAS-TISCH uitzagen. Sausolito ziet er erg gezellig uit.
Wij hebben muir woods overgeslagen en hebben de route verder gevolgd naar Tiburon, flinke route maar wel leuk, onderweg rijd je door een ecologisch natuurgebied, gelukkig hier veel gelijkvloers, verder inderdaad veel hele stijle afdalingen waar je als een speer de heuvel afgaat en je fietst niet op een apart fietspad dus wel oppassen met een kind van 10 maar... wij Nederlanders zijn fietsen gewend dus dat komt wel goed.
Die stijle heuvels naar beneden moet je af en toe ook eerst opfietsen...

dat is even flink tanden op elkaar.
Je komt ook 'woonboten' tegen maar dan op zijn Amerikaans is wel grappig om te zien.
Al met al zeker de moeite waard om door te fietsen naar Tiburon en ik ben geen liefhebber van fietsen
En de brug... ja het is chaos want er lopen mensen, er fietsen mensen, er sjezen wielrenners je voorbij en dat allemaal van beiden kanten en de brug is zo'n 2 meter breed denk ik maar het is gewoon leuk; ik zou het gewoon gaan doen.
Trui mee want het is inderdaad behoorlijk fris. Overigens was het in de richting van Tiburon veel beter weer dan SF zelf.