Ik heb gelezen dat dit voor overnachtingen wel zo is, maar geldt dit ook voor de rest?
Ik ga bijna naar Vegas en wil nu dus verschillende rewards gaan kopen, buffet, 2 voor 1, gratis drankjes etc.
Bedankt alvast
Maurice schreef:Ik ga in mei/juni ook weer naar Las Vegas en wil het MyVegas spel ook gaan proberen.
Als ik in de Apple appstore zoek, vind ik alleen de app Pop! Slots, is dat de goeie?
Het lijkt wel of deze punten weer los staan van de game op de pc via Facebook.
Het is lastig om wat basisinstructies te vinden hoe dit werkt
Dit is precies wat ik zocht, bedankt!Pipo Chris schreef:Maurice schreef:Ik ga in mei/juni ook weer naar Las Vegas en wil het MyVegas spel ook gaan proberen.
Als ik in de Apple appstore zoek, vind ik alleen de app Pop! Slots, is dat de goeie?
Het lijkt wel of deze punten weer los staan van de game op de pc via Facebook.
Het is lastig om wat basisinstructies te vinden hoe dit werkt
Voor uitleg omtrent de facebook versie verwijs ik je graag naar mijn reis tips amerika website, alwaar ik een uitleg op heb staan.
pat48 schreef: Ik wil alleen even weten of dit echt zo werkt; lijkt mij op deze manier vrij gemakkelijk te gaan. Ik koop geen speltegoed, ik wacht tot de gebouwen op de strip weer wat geven, en toch vind ik het redelijk snel gaan. Of mis ik iets?
Doel voor mij is vooral ontbijtjes, lunches, en diners bij elkaar te sparen, scheelt toch als we met 5 gaan.
Graag reactie of ik het zo begrepen heb, of dat het toch anders is.
groepjes Patricia