amboly schreef:Hotel The Mosser in San Francisco is denk ik wel wat voor je!
Dat ziet er inderdaad wel oke uit. Alleen heb ik toch maar besloten niet naar San Francisco te gaan. Toch bedankt voor het meedenken/de tip!
PSVwally schreef:Ik weet niet of je sportief bent, maar ook in de LA Area (laat ik het zo maar noemen) komen steeds meer fietspaden en routes. Vooral in Brentwood, maar ook in Hollywood en langs de kustlijn kun je ook gewoon een fiets huren en zo bv van Santa Monica via Venice naar Marina del rey rijden en weer terug.
Ik denk dat de Hop-bussies een mooi alternatief zijn uiteindelijk. Zag dat er ook daadwerkelijk meerdagen kaarten te krijgen zijn. Ook ben ik wel aardig sportief (doe mijn best). Al liep ik afgelopen jaar wel op mn eerste dag van mn vakantie dikke blaren op omdat ik besloot 19 kilometer te gaan lopen om de stad te verkennen. Maar dat is weer een ander verhaal
De verkleedde figuren vind je uiteindelijk wel in elke grote stad. Amsterdam, Londen, New York etc. Dat is ook niet echt zo heel spannend. Net als de verkopers en tourpromotors die ik zelf net zo 'chagrijnig' voorbij loop.
Ik zou naar San Francisco gaan vanwege dat ik daar graag 'The Phantom of The Opera' wou gaan kijken. Totaal niet iets wat men zou bedenken bij San Francisco, maar deze staat daar toevallig.

Toch zou ik de stad verder ook wel graag eens willen zien, zal net als New York voor een (ooit?) volgende keer zijn, hoop ik.
LA is uiteindelijk zo groot dat het allemaal toch niet in één keer bezocht kan worden. Misschien dat ik daadwerkelijk bekenden meet en dan kunnen we altijd nog kijken hoe wat waar en wanneer (met een eventuele auto). Wanneer ik er uit ben wanneer ik exact waar zal verblijven kan ik verder gaan plannen met wat ik wanneer en waar wil zien.

Vertrek pas (volgens planning) in september dus heb nog wel even de tijd, maar toch..
PSVwally schreef:Planet Hollywood is op zich een goede keus. Het ligt lekker centraal. Wij hadden daar een kamer met uitzicht op de Bellagio fonteinen en de Eiffeltoren en Ballon van Paris. Alleen was de kamer wat afgeragd en niet schoon. Elke kamer heeft een filmthema met allerlei attributen uit deze film die in de kamer hangen. Het zwembad viel me overigen wel wat tegen. 2 niet al te grote rechthoekige badjes, maar omdat dit niet op de begane grond was heb je vanaf het zwembadcomplex best een leuk uitzicht op the strip. De hotels van Citycenter die er tegenover liggen zijn m.i. inderdaad nog wel een klasse beter.
Klinkt allemaal erg leuk. Wel zonde dat de kamer niet schoon was. Heb ook aan hotel New York zitten denken (ook omdat ik er van droom om naar NYC te gaan, maar dat is helemaal godsgruwelijk duur met de theaterplannen eromheen), maar deze zag er ook erg verouderd uit. De badjes heb ik niet nodig. Ik hou helemaal niet van zwemmen. Dat is uiteindelijk wel weer jammer van de 'resort fee' dat je daar toch o.a. voor betaalt.