Alhoewel ik Yosemite mooi vind, zie ik wel veel vergelijkingen met de alpendorpen...ik vind Zion en vooral Moab mooier en specialer. Ook de grand canyon is wel een must see als je er in de buurt bent, maar om de een of andere reden had ik na een aantal uitkijkpunten een gevoel van dit is veel van hetzelfde qua uitzicht...
Pluisjeshaar schreef: en mijn vriend zal waarschijnlijk wel wat voetbalstations willen zien.
Iemand hier nog een goede tip voor?
Voetbal..... Niet echf de sport in Amerika en de enige die ik zo weet wat echt voetbal is is het stadion van de LA Galaxy. En dat is het stubhub center. Ook de rose bowl in Pasadena wordt nogal eens voor soccer gebruikt. Maar het zijn voornamelijk honkbal en nfl stadiums en basketball/ijshockey hallen.
Zo heb je in LA het staples center, het colloseum, dodgers stadion en iets zuidelijker in Anaheim het Angels stadion.
In San Francisco heb je candelstick park voor het nfl stadion en at&t park voor het giants honkbal. Ook in Oakland aan de overkant van de baai heb je een mooi complex waar basketball honkball en nfl dicht bij elkaar liggen in het coliseum complex
Las Vegas heeft volgens mij geen echte sportteams, wel een indoor hall waar kan worden gebasketbald, al zou dat ook in wat hallen van sommige hotels makkelijk kunnen
Wel zou je in het noorden van Vegas naar een Nascar/indycar oval kunnen en daar zelf rijden.. Ik weet dat LA ook ovals heeft, maar ik weet zo niet of je daar ook kunt rijden.
Eigen ervaring trouwens is dat ik de rose bowl erg vind tegenvallen al gaan daar 90000+ mensen in en ook rond het colliseum vond ik het niet het fijnste buurtje van LA.