Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Hotel rondom Page??

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Re: Hotel rondom Page??

Bericht door Jasmino »

Maar wel heerlijk rustig :mrgreen:
De gastheer is echt een schatje, en het ontbijt 's ochtends is er niet te versmaden. Heerlijk!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
sabrinacom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door sabrinacom »

Momo schreef:Wij zaten in Bob's Bashfull motel, hilarisch! Appartementen met 2 slaapkamers, woonkamer, keuken, voor- en achtertuin. Hilarisch vanwege de eigenaar en de bloemengordijntjes, de keuken met een erg laag keukenblad, alles oud maar wel schoon. TV was echter splinternieuw en huge, daar gaat de prioriteit naartoe blijkbaar :wink:

Zoals gezegd, het is oud, maar schoon en wij waren toen de enige gasten (augustus 2008) wij vonden het een leuke afwisselng van de standaard hotels en motels. Ligt in een woonwijk waar wij ons iig veilig voelden. Ik zou er zo weer slapen.
Dit motel is nu Lake Powell Motel geworden, waar ik het al over had. Het heeft een flinke opknapbeurt ondergaan. Ik had het idee dat alleen de (overigens zalige) banken nog niet vervangen waren.
Edman!
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door Edman! »

eddepet71 schreef:Zit je nu in Page of heb je dit geboekt en ga je later? Olotels is volgens vele reviews een NO NO. Dus ik ben benieuwd naar je ervaring....
Zit nu in Page, geen probleem gehad met de Olotels boeking (Double Run of the House). Voucher uitgeprint en ingeleverd.
Travel USA (2010-now) o.a.: roadtrip SW, roadtrip Denver-LA, Las Vegas, Grand Canyon, Yellowstone, NYC, Washington, SF.
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Motel 6 ziet er aan de buitenkant prima uit, ligt naast Super8 waar wij verbleven en tegenover tarvellodge, prima locatie voor Page.
Momo
Amerikafan

Bericht door Momo »

sabrinacom schreef:
Momo schreef:Wij zaten in Bob's Bashfull motel, hilarisch! Appartementen met 2 slaapkamers, woonkamer, keuken, voor- en achtertuin. Hilarisch vanwege de eigenaar en de bloemengordijntjes, de keuken met een erg laag keukenblad, alles oud maar wel schoon. TV was echter splinternieuw en huge, daar gaat de prioriteit naartoe blijkbaar :wink:

Zoals gezegd, het is oud, maar schoon en wij waren toen de enige gasten (augustus 2008) wij vonden het een leuke afwisselng van de standaard hotels en motels. Ligt in een woonwijk waar wij ons iig veilig voelden. Ik zou er zo weer slapen.
Dit motel is nu Lake Powell Motel geworden, waar ik het al over had. Het heeft een flinke opknapbeurt ondergaan. Ik had het idee dat alleen de (overigens zalige) banken nog niet vervangen waren.
Geen bloemetjesgordijnen meer? :?
2008: 3,5 week westkust Amerika. http://www.everyoneweb.com/Gowest/" onclick="window.open(this.href);return false;
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
sabrinacom
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door sabrinacom »

Helaas! Hele hippe nieuwe, nou ja, voor Page dan..
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Ik heb de best western plus kunnen boeken voor 62 dollar ex tax met code MVP in juli. Misschien ook voor andere periode interessant.
Momo
Amerikafan

Bericht door Momo »

sabrinacom schreef:Helaas! Hele hippe nieuwe, nou ja, voor Page dan..
Jammer...die maakten het voor mij helemaal af :wink:
2008: 3,5 week westkust Amerika. http://www.everyoneweb.com/Gowest/" onclick="window.open(this.href);return false;
2010: week New York
2012: 4 dagen New York en 2,5 week Noordwest Amerika
2013: week New York
Pete.Z
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Pete.Z »

Knights Inn aan Lake Powell blvd heeft kamers beschikbaar voor de genoemde data, 141 euro totaal.
Niet het beste motel in Page, wel goedkoop.
Edne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door Edne »

mimi2013 schreef:We hebben nu gereserveerd voor het Rodeway Inn motel/hotel. Voor te veel geld maar was het enige wat niet boven de $400 uitkwam :shock:

Iemand die ervaring heeft met dit hotel???
Wij hebben hier vorig jaar één nacht overnacht. Het is een simpel hotel, maar wel schoon. AC werkt prima, klein zwembadje, ook schoon. Redelijke kamer, voor één nacht prima. Ontbijt niet veel bijzonders, keihard gekookte koude eieren, maar we gingen in ieder geval met een gevulde buik richting Horseshoe Bend. Hotelmedewerkers zijn aardig en behulpzaam.

Let wel op tijdsverschil Utah - Arizona, het is in Arizona een uur vroeger (handig om rekening mee te houden in je aankomsttijd). Wij hebben onze tijd gedood bij de Glen Canyon Dam, prima!
2010: Florida
2012: Zuidwesten
2013: Las Vegas
2014: Utah & Colorado
2015: Gepland: van New York naar Miami
EvelienK.
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door EvelienK. »

Wij hebben overnacht in motel 6 in Page. Prima allemaal. Na een slechte nacht in een motel 6 in San Luis Obispo, hadden we niet meer veel vertrouwen in motel 6. Maar motel 6 in Page heeft ons weer vertrouwen gegeven ;-) Niet heel veel bijzonders, maar prima motel... Ik zou er zo weer heen gaan.
1998: West-Amerika
2000: Houston & Florida
2008: New York
2012: West & Oost-Amerika
2014: West-Canada
2016: Zuidwest/Noordwest, Oost-Amerika & Zuid-Afrika
2017: Deep South & Florida
Vanessa1979
Amerika-ontdekker

Bericht door Vanessa1979 »

leuk te horen, want die hebben wij een aantal dagen geleden geboekt in Page.

Wij stuitten ook op hetzelfde probleem....
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer