We hoeven hier maar 1 overnachting te maken, dus het hoeft geen luxe hotel te zijn aangezien we ervoor en erna toch in Vegas zijn.
Alvast bedankt.

Het is nog niet zeker, maar ik denk van 4 op 5 oktober.Nathalie21 schreef:Wij overnachten in de Maswik Lodge, om welke nacht gaat het precies?
Zoals ik hierboven al zei: in het park zelf is er voor die periode op de website niets vrij meer. Ik zou toch echt eens bellen en horen of er toch niets is en anders alvast in Tusayan proberen boeken. Annuleren kan je in de meeste gevallen toch nog, maar zo ben je zeker dat je een slaapplaats hebt.mastergraveyard schreef: Ik ga het hotel voor de Grand Canyon dan ook niet vooruit boeken, maar ik verzamel wat hotels en kijk dan daar wel welke ik pak.
De kans dat er wat geschoven wordt is vrij groot omdat ik niet weet hoelang we overal nodig hebben en ik me niet wil haasten, als ik ergens een dag langer wil blijven moet dit kunnen (of een dag korter als we het gezien hebben), we hebben bovendien nog 2 dagen als reserve niet ingevuld.Martin & Marianne schreef:Ik zou reserveren ook verstandig vinden. Hoe ziet je routeplanning er uit? Hoe groot is de kans dat je gaat schuiven? Kun je überhaupt wel schuiven zonder de planning helemaal om te gooien? Wat zijn evenutele twijfelpunten?
Marianne
The Red Feather Lodge heb ik inderdaad ook gezien, die is nog beschikbaar in de periode dat ik ga. Deze zag er prijstechnisch ook het beste uit en 9 minuten van het park vandaan.Montyrulezz schreef:Wij gaan over 4 weken en ik heb in mei al de hotels voor de parken geboekt. Er zijn niet zoveel hotels in de buurt en de goedkoopste zijn sowieso al ver van tevoren vol, dus ik zou het er zeker niet op gokken maar zo snel mogelijk iets reageren. De vorige keer hebben we in Tusayan geslapen in The Red Feather Lodge, wat niet te duur was en wel fatsoenlijk, en nu slapen we in het park in The Bright Angel Lodge. Dat was wel wat duurder, maar omdat je in het park zit hoef je er niet naartoe te rijden.