New Life schreef:ach A4plus belgen blijven rare mensen toch?.
:ban:
Nu moet ik het toch even voor de Belgen opnemen. Hoewel er tussen Belgen en Nederlanders toch behoorlijk veel cultuurverschillen zijn, die je (volgens mij) vooral merkt in het zakenleven, maar ook wel in de persoonlijke contacten, zijn Belgen over het algemeen heel aardige, bourgondische, lieve, geïnteresseerde, beleefde mensen (een enkele uitzondering daargelaten, maar die uitzonderingen tref je in NL nog veel meer!)
hahahahah heb je honger? :nana:.
nee hoor plaag alleen maar. Ken genoeg mensen uit belgie geen problemen. Tja het taalje is zo zacht (Belgie - Het Goede Doel).
a4plus:
Pech kan je altijd hebben met mensen helaas komt het nog te vaak voor.
Lukt het nu wel allemaal?
Afgelopen maandag visumaanvraag bij de Ambassade ingeleverd en nu 3 - 4 maanden wachten. Ons huis in Texas is verhuurd tot 1 november, dus we kunnen toch niet eerder weg
Volgens mij is het al helemaal rond. Toen ik de laatste keer in Amerika was had hij alle papieren rond hij hoefde verder niet op gespreken te komen of zo. Zijn collega wel beetje vreemd?.
Voordeel het werk regelt alles dus voor hem alleen erna toe gaan.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.