Charlotte + GJ schreef:Nog minder dan 1 weekje en nu begint deze stresskip natuurlijk te bedenken wat ik vergeten kan zijn/had moeten regelen/bij me moet hebben.
Uiteraard zijn er de tickets, vouchers voor de auto, paspoort, verzekering,creditcards, kopie van belangrijke documenten in m'n mail gezet etc maar heb ik toch nog enkele brandende vragen:
- is het echt noodzakelijk een printje van je ESTA te hebben of is het feit dat je geregistreerd hebt voldoende?
Zo ver ik weet is het verplicht een printje te hebben, aangezien er bovenop de print een nummer staat. Dit nummer wordt gebruikt om je op te zoeken in het systeem (dan gaat het allemaal wat sneller
Charlotte + GJ schreef:
- is het nodig telefoonnummers van de ambasade mee te nemen en welke onmisbare nummers dien ik zeker niet te vergeten?
Creditcard, Bankpas, Zorgverzekering, Reisverzekering, Autoverzekering.
Meer kan ik er even snel niet bedenken.
Charlotte + GJ schreef:
- ik heb een sony ericsson W890i en zou bij nood of voor sms gebruik willen maken hiervan. Uiteraard bij de winkel geweest waar ik deze gekocht heb en daar krijgt ik totaal tegenstrijdige antwoorden m.b.t. bruikbaarheid. Is er een site waar ik dit kan terug vinden?
Als ik het goed heb, is dat een plat toestel in twee kleuren verkrijgbaar, bruin en zilver. Als je typenummer juist is, dan is het toestel bruikbaar in Amerika. Het toestel beschikt namelijk over een quad-band functionaliteit en dus over de juiste frequentie voor Amerika.
Charlotte + GJ schreef:
Bedankt vast voor jullie hulp!
Groetjes!