Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
heerlijke reis gehad: nu staan de koffers nog in Chicago
heerlijke reis gehad: nu staan de koffers nog in Chicago
Vanochtend teruggekeerd van een heerlijke valantie in het westen (4 weken rondgereisd), ik zal later nog wat hoogtepunten en tips posten.
Nu overheerst toch de irritatie dat mijn koffer nog in Chicago is achtergebleven. We vlogen met United vanuit Los Angeles met een overstap op O'hare. Ik vond de automatische self check-in in |Los Angeles zelf wel redelijk gaan, maar wat heerst daar een chaos zeg. Je weet s'ochtends niet wat je overkomt. Ik had gelijk al een naar gevoel over die koffer.
Hebben jullie ervaring hiermee? wanneer kan ik de koffer terug verwachten in Enschede?
Erg vervelend omdat ook alle toiletspullen en cadeautjes erin zitten. Moet nu het epileerapparaat van mijn vriendin als scheerapparaat gebruiken....
Groet EBTwente
Nu overheerst toch de irritatie dat mijn koffer nog in Chicago is achtergebleven. We vlogen met United vanuit Los Angeles met een overstap op O'hare. Ik vond de automatische self check-in in |Los Angeles zelf wel redelijk gaan, maar wat heerst daar een chaos zeg. Je weet s'ochtends niet wat je overkomt. Ik had gelijk al een naar gevoel over die koffer.
Hebben jullie ervaring hiermee? wanneer kan ik de koffer terug verwachten in Enschede?
Erg vervelend omdat ook alle toiletspullen en cadeautjes erin zitten. Moet nu het epileerapparaat van mijn vriendin als scheerapparaat gebruiken....
Groet EBTwente
Deze zomer via exit-reizen naar het Noordwesten en west: seattle - olympic - Portland -spokane- Whitefish/Glacier - Helena - Bozeman - Billings - Yellowstone - Salt Lake City - Las Vegas - Los Angeles
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Re: heerlijke reis gehad: nu staan de koffers nog in Chicago
Wij zijn vrijdagmorgen 29 juni geland op Schiphol zonder koffers. Die werden zondagmiddag, 2,5 dag later dus, thuisbezorgd per koerier.ebtwente schreef:Hebben jullie ervaring hiermee? wanneer kan ik de koffer terug verwachten in Enschede?
Dit is geen maatstaf hoor. Soms duurt het paar 1 dag en soms vel en veel langer. Het is afhankelijk wat er met je koffer is gebeurd en op welke vlucht hij is terechtgekomen.
Hopelijk duurt het niet te lang voor jullie. Ik weet nu hoe vervelend dat is.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Ik heb het ook al eens meegemaakt op een vlucht vanuit Los Angeles via Washington. Een uur staan wachten op de koffers op Schiphol en toen maar een rapportje laten opmaken. 's Avonds werd ik al gebeld dat de koffer terecht was en de volgende dag werd de koffer keurig thuisbezorgd door een koerier.
Lastig maar er zijn ergere dingen...
Roland
Lastig maar er zijn ergere dingen...

Roland
koffer terecht
bedankt voor de reacties,
werd gisteravond gebeld dat de kofer terecht is en dat een koeriersdienst deze vanochtend komt langsbrengen. Eind goed, al goed drhalve....
de hier op het forum reeds vaker genoeme tip om uit voorzorg een aantal "basis-items" in de koffer van je reispartner te stoppen, lijkt derhalve nog steeds van toepassing. Ik zal dit bij een volgende reis zeker doen.
Groet EBtwente
werd gisteravond gebeld dat de kofer terecht is en dat een koeriersdienst deze vanochtend komt langsbrengen. Eind goed, al goed drhalve....
de hier op het forum reeds vaker genoeme tip om uit voorzorg een aantal "basis-items" in de koffer van je reispartner te stoppen, lijkt derhalve nog steeds van toepassing. Ik zal dit bij een volgende reis zeker doen.
Groet EBtwente
Deze zomer via exit-reizen naar het Noordwesten en west: seattle - olympic - Portland -spokane- Whitefish/Glacier - Helena - Bozeman - Billings - Yellowstone - Salt Lake City - Las Vegas - Los Angeles
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht