We gaan dit jaar in augustus naar Amerika voor een trip met een camper. We gaan voor het eerst met onze kinderen (14 en 16 jaar). Nu hebben we 2 dagen Page gepland waarbij in de planning zit om ook een bezoek te brengen aan Antelope Canyon. Uit dit forum en website allesamerika.com maak ik op dat Lower Antelope een aanrader is. Wat zouden jullie adviseren om te gaan bekijken en evt. reserveren in Antelope Canyon? Welke tour zou je adviseren. Photograpic of een andere tour? We nemen een Lumix fototoestel mee. Verder zullen we ook de iphone gebruiken om foto's te maken. Moeten we in Augustus vroeg of laat op de dag reserveren?
Ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaringen.
Wij deden in 2008 de Lower Antelope Canyon met onze kinderen; die waren toen ongeveer even oud als die van jullie nu en ze vonden het erg leuk.
De Lower is in de ochtend het mooiste, je moet direct zonlicht in de canyon vermijden. Ik weet niet of de foto tour iets voor jullie is; dat zal voor de kinderen minder interessant zijn (als ze al mee mogen) en je moet ook een statief bij je hebben dacht ik.
Toen wij er waren was reserveren niet nodig, maar tegenwoordig is dat wel aan te raden.
wij gaan in augustus ook met onze kinderen naar de lower. zij zijn dan 13 en 10. de eerste rondleiding in de ochtend hebben we geboekt. ik denk dat onze kinderen een prima leeftijd hebben, zolang duurt de rondleiding ook weer niet.
TIReppie schreef:Photograpic of een andere tour? We nemen een Lumix fototoestel mee. Verder zullen we ook de iphone gebruiken om foto's te maken.
Ik heb gezien dat jullie al een keus gemaakt hebben (en de goede!), maar om toch nog even aan te vullen: Op de fototours moet elke deelnemer zijn eigen spiegelreflexcamera en tripod meehebben...
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.