Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
nogmaals een WAVE vraagje
nogmaals een WAVE vraagje
Wij zouden graag aan permits willen geraken voor de wave in juni 2007. Om me wat voor te bereiden ben ik vandaag (1 december) eens gaan kijken hoe alles in zijn werk gaat. Om precies 20u onze tijd heb ik willekeurig een datum genomen in voor in maart. Heb er op geklikt en kom dan op een scherm terecht waar je al je gegevens moet invullen. Eén van die gegevens is de Trip Leader Information. Daar ben je verplicht de country en state in te vullen. Bij country stond automatisch al USA geschreven, en bij state kreeg je een drop box waar je de state moest kiezen.
Wil dit zeggen dat het enkel mensen van de usa zijn die aan permits kunnen geraken? Aangezien je verplicht een state moet aanklikken.
Wil dit zeggen dat het enkel mensen van de usa zijn die aan permits kunnen geraken? Aangezien je verplicht een state moet aanklikken.
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Olivier, wij hebben op 1 januari ook online permits bemachtigd voor april, dus ook mensen van buiten de USA kunnen via de site permits bestellen. Nu weet ik niet meer precies hoe wij dat toen hebben ingevuld, maar volgens mij hebben wij vanuit de drop box de bovenste (lege) regel gekozen.
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- BaconPopper
- Amerikafan
Als je bij country iets anders zet dan "USA", dan moet je de dropdown bij State gewoon leeglaten.
Je moet het maar eens testen door een staat te selecteren en dan het land te veranderen. Hij zal dan een boodschap genereren waarin hij zegt dat de state leeg moet zijn in dat geval.
Heb vlug wat ge-oefent, want binnen een kleine 2u moet ik paraat staan voor onze permits in mei
Je moet het maar eens testen door een staat te selecteren en dan het land te veranderen. Hij zal dan een boodschap genereren waarin hij zegt dat de state leeg moet zijn in dat geval.
Heb vlug wat ge-oefent, want binnen een kleine 2u moet ik paraat staan voor onze permits in mei
- Mieke & Paul
- Amerika-ontdekker
- BaconPopper
- Amerikafan
Pfff niet gelukt.
Alles ging vlot tot 5min voor 20u.
Dan ging de site ineens supertraag (uiteraard
)
Om 20u stipt in de kalender geraakt met nog alles vrij.
Ik klik op 20 mei, wacht... wacht... wacht...
poink! time-out helemaal opnieuw beginnen.
15 minuten later eindelijk terug binnen geraakt.
Nog 4 plaatsen over. Net genoeg.
Alle gegevens ingevuld. Ik klik door om te bevestigen en voor de betaling.... time-out
Het spijt me voor het taalgebruik, maar ik vind het gewoon schijte degoutant dat ik op die manier geen permits heb kunnen bemachtigen
Dan ging de site ineens supertraag (uiteraard
Alle gegevens ingevuld. Ik klik door om te bevestigen en voor de betaling.... time-out
Het spijt me voor het taalgebruik, maar ik vind het gewoon schijte degoutant dat ik op die manier geen permits heb kunnen bemachtigen
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Precies hetzelfde heb ik twee jaar geleden ook meegemaakt. Dat ging net zo, mij is het toen ook niet gelukt om aan kaarten te komen.BaconPopper schreef:Pfff niet gelukt.
Dan ging de site ineens supertraag (uiteraard)
Alle gegevens ingevuld. Ik klik door om te bevestigen en voor de betaling.... time-out![]()
![]()
- BaconPopper
- Amerikafan
zoiets japyca schreef:enne laat me raden: degoutant = disgusting?
Dit moet de dag daarvoor gebeuren zeker?wendyjol schreef:Wat een teleurstelling. Dat wordt dus 's morgens mee loten voor een permit als je ter plekke bent.
De Wave is een unieke fantastische ervaring. Voor foto's, kijk maar in mijn foto album (link in het onderschrift).
Dan zal dat niet lukken of we moeten extreem vroeg vertrekken vanuit Grand Canyon.
Spijtig
Wat die foto's betreft... thanks, maar voorlopig wil ik liever geen foto's van The Wave zien
Ik heb het ook weer in de gaten gehouden, want wij willen in juni ontzettend graag naar de wave.... maar inderdaad...de site loopt om 20.00 uur helemaal vast....Wij hebben t.z.t. 2 dagen in Page dus ik hoop dat het ons gaat lukken om via internet de permits te bemachtigen en anders hebben we nog 1 kans ter plaatse...
Iemand anders nog wel geluk gehad om ze te bemachtigen voor mei???
Iemand anders nog wel geluk gehad om ze te bemachtigen voor mei???
- Mieke & Paul
- Amerika-ontdekker
Joepie, het is mij wel gelukt
2 kaartjes voor 15 mei.
Kreeg zelfs 3 bevestigingen per email!
Bij mij ging alles goed tot 2 minuten voor 8, toen liep hij 5x vast, maar ik ben gewoon op F5 blijven drukken tot ik weer beeld kreeg en toen ging toen ik eindelijk op het aantal kon klikken dat nog beschikbaar was, ging daarna alles goed, het duurde wel heel lang voor een volgende pagina geladen was, maar dat maakt nu niet meer uit.
Ben echt superblij!
2 kaartjes voor 15 mei.
Kreeg zelfs 3 bevestigingen per email!
Bij mij ging alles goed tot 2 minuten voor 8, toen liep hij 5x vast, maar ik ben gewoon op F5 blijven drukken tot ik weer beeld kreeg en toen ging toen ik eindelijk op het aantal kon klikken dat nog beschikbaar was, ging daarna alles goed, het duurde wel heel lang voor een volgende pagina geladen was, maar dat maakt nu niet meer uit.
Ben echt superblij!

- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Jee wat jammer BaconPopper, dat het niet gelukt is. Balen zeg! En Mieke en Paul, proficiat dat jullie wel kunnen gaan. Dat is echt een heerlijk vooruitzicht.
Groetjes,
Henriëtte
Groetjes,
Henriëtte
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
De loterij is stipt om 9 uur 's ochtends in het BLM kantoor (ook echt geen minuut later).
Wij hebben 2 ochtenden meegedaan, de 2e ochtend hadden we geluk en kregen we twee kaartjes voor de dag erna.
De Wave kostte ons in totaal 3 dagen, maar het was het wachten méééér dan waard.
Succes voor wie het gaat proberen.
Wij hebben 2 ochtenden meegedaan, de 2e ochtend hadden we geluk en kregen we twee kaartjes voor de dag erna.
De Wave kostte ons in totaal 3 dagen, maar het was het wachten méééér dan waard.
16x USA / 30 staten
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Wij hebben 3 ochtenden meegedaan en de derde keer was scheepsrecht. Je zit dan ook met drie lootjes in de hoed en maak je dus meer kans.Liz schreef:De loterij is stipt om 9 uur 's ochtends in het BLM kantoor (ook echt geen minuut later).
In totaal kostte het ons dus 4 dagen, maar dat hadden we ingecalculeerd.
Wave is een en blijft een unieke ervaring.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- Iris_1982
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
PFFF nou wij wilden alvast even "oefenen" voor 1 maart , want we gaan in juni op vakantie.
Die site liep idd helemaal vast....elke keer als ik op "calendar" klikte, kwam er een pagina met "pagina kan niet worden weergegeven"
Soms kwam dat meteen, soms pas na een minuut wachten (en hopen dat je er in kwam!!).
Ik heb echt een hekel aan dit soort dingen via internet, met concertkaarten is het ook altijd zo'n drama.
Nou ja...ik heb het om 10 over 8 opgegeven, hopelijk heb ik op 1 maart meer geluk
Maak je nog kans trouwens als je er pas om kwart over 8 op komt bijvoorbeeld?
Die site liep idd helemaal vast....elke keer als ik op "calendar" klikte, kwam er een pagina met "pagina kan niet worden weergegeven"
Soms kwam dat meteen, soms pas na een minuut wachten (en hopen dat je er in kwam!!).
Ik heb echt een hekel aan dit soort dingen via internet, met concertkaarten is het ook altijd zo'n drama.
Nou ja...ik heb het om 10 over 8 opgegeven, hopelijk heb ik op 1 maart meer geluk
Maak je nog kans trouwens als je er pas om kwart over 8 op komt bijvoorbeeld?
- Mieke & Paul
- Amerika-ontdekker
Hij bleef gisteren steeds vastlopen, maar gewoon alles in nieuw venster open zodat je steeds snel opnieuw kunt proberen. Ik kwam er ook pas om 20.17 doorheen en heb nu 2 kaartjes
Er was op dat moment 1 datum die helemaal weg was al (5 mei).
Gewoon blijven proberen en niet wanhopen als hij vastloopt, de aanhouder wint
Manonneke, je kan even op site van henriette kijken (http://www.case23.com), daar staat een erg mooie beschrijving van The Wave.
Er was op dat moment 1 datum die helemaal weg was al (5 mei).
Gewoon blijven proberen en niet wanhopen als hij vastloopt, de aanhouder wint
Manonneke, je kan even op site van henriette kijken (http://www.case23.com), daar staat een erg mooie beschrijving van The Wave.

- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Hallo Manon,Manonneke schreef:Kan iemand mij uitleggen wat de Wave is?
Manon
Anders kijk eens in dit topic.
Hier heb ik een hele beschrijving gegeven en ook foto's erbij van onze tocht naar de Wave.
Gr. Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
-
Erika
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 17
- Contacteer:
De meeste Wave gangers moeten ook een bezoek brengen aan de Second Wave mochten ze er tijd voor hebben.
Deze is net zo grillig als de meer bekende Wave.
Hij ligt vrij kort achter de "normale" Wave.
Maar in ieder geval geluk gewenst aan de mensen die er in zijn geslaagd tickets te bemachtigen.
Nu staat er een leuk avontuur in een knap verlaten gebied op jullie te wachten.
Groetjes Erika
Deze is net zo grillig als de meer bekende Wave.
Hij ligt vrij kort achter de "normale" Wave.
Maar in ieder geval geluk gewenst aan de mensen die er in zijn geslaagd tickets te bemachtigen.
Nu staat er een leuk avontuur in een knap verlaten gebied op jullie te wachten.
Groetjes Erika
-
jta
- Amerika-expert
dag,
voor wie naar de wave kan : een kaartje + uitleg richting dinosaurustracks vlakbij de wave
http://www.zionnational-park.com/coyote ... -paria.htm
jacques
voor wie naar de wave kan : een kaartje + uitleg richting dinosaurustracks vlakbij de wave
http://www.zionnational-park.com/coyote ... -paria.htm
jacques