Een compliment aan het OT; jullie hebben het leuke georganiseerd en er veel werk van gemaakt. Haha die Quiz, ja dan heb je ineens geen kandidaten meer als niemand bij het juiste antwoord stond.
Ik wist niet dat Death Valley qua opp het grootste NP was! Daarom duurde het eromheen rijden zo lang natuurlijk

Dank ook aan alle Nederamerikanen die hebben gezocht dat ik met de bewerkte Zwart Wit foto van Monument Valley heb mogen winnen!!!

He Dude het waren 2 dames die wonnen hoor.. haha

Thuul gefeliciflapstaart he! Prachtig plaatje hoor, White Sands is erg bijzonder en je foto ook!
Erg geinig om te zien hoe de medeforummers er nou echt uitzien. Ach en ja op zo'n avond heb je niet tijd voor iedereen. (en dan heb ik ook altijd last van mijn gehoor dat minder is in grote groepen en dan wordt ik aan het einde moe... maar erg leuk) Mara het was bijzonder om wat mensen te zien en spreken. Manlief was totaal verbaasd dat er zoveel mensen zo vaak naar USA gaan. Ik had wel een verteld maar dat was dus niet overdreven.

Jasmino prachtig album hoor!
Genoten van alle plaatjes van anderen ook. Je krijgt dan weer zo zin om weg te gaan.
*kunnen we morgen op het vliegtuig?*