Geweldig .. ik zal denk ik veel rouleren van avatar : ))Dennis schreef:Onder zware druk ben ik gezwicht en heb meer ruimte op de servers vrijgegeven voor grotere avatars. Ik wil hier dan nu ook nooit meer wat over horen.![]()
Je kunt nu avatars van max. 100 x 100 pixels uploaden met een maximumgrootte van 12000 bytes.
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Grotere Avatar verzoek
Sandy
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Ik heb die van mij ook gelijk maar aangepast aan de nieuwe grootte. En daarbij blijf ik trouw aan mijn eigen vertrouwde en prachtige Delicate Arch.Dennis schreef:Onder zware druk ben ik gezwicht en heb meer ruimte op de servers vrijgegeven voor grotere avatars. Ik wil hier dan nu ook nooit meer wat over horen.![]()
Je kunt nu avatars van max. 100 x 100 pixels uploaden met een maximumgrootte van 12000 bytes.
Persoonlijk vind ik steeds die wisselingen niet zo geweldig. Het gaat ten koste van de herkenbaarheid en de identiteit, ofschoon ik de seizoengerelateerde avatars af en toe wel leuk vind.
Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- hekkie
- Amerika-expert
- Partner van: Jhek
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Dat is een goed punt Anouschka. Mocht er volgend jaar weer een meeting komen, dan worden de badges van dit jaar weer gebruikt, ongeacht of men van avatar is veranderd of niet.Anouschka schreef:Ze willen de badges toch weer gebruiken bij de meeting van volgend jaar? Dan is het ook wel handig als je avatar hetzelfde blijft (of weer hetzelfde is geworden als dit jaar)
Uiteraard krijgen nieuwe meetinggangers dan wel een nieuw badge met een juiste avatar. E.e.a. heeft ook te maken met de kostenpost. Jan Gijs steekt hier vrijwillig heel wat tijd en energie in, maar de materialen moeten wel gekocht worden.
Voor zo'n grote groep mensen kost het maken van badges dus toch wat meer en we willen de kosten voor de meeting eigenlijk zo laag mogelijk houden en zo toegankelijk mogelijk blijven voor iedereen.
Groetjes Marjan
Gr. Marjan
20 USA-reizen:
20 USA-reizen:
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Op dit iets grotere avatarformaat is de mijne vermoedelijk ook wel iets duidelijker geworden.
Ik heb hem nu ook vergroot en houd dezelde afbeelding aan.
Voor de geïnteresseerden, het is een verkleining van het kunstwerk "American Hearts I" van de schilder Alfred Gockel. Hij heeft nog wel meer Amerikagerelateerde schilderstukken gemaakt. Kijk maar eens op genoemde website.
Ik heb hem nu ook vergroot en houd dezelde afbeelding aan.
Voor de geïnteresseerden, het is een verkleining van het kunstwerk "American Hearts I" van de schilder Alfred Gockel. Hij heeft nog wel meer Amerikagerelateerde schilderstukken gemaakt. Kijk maar eens op genoemde website.
Deze scene veroorzaakte een heel spektakel vlakbij Gibbon Falls.
Er stonden wel 40 auto's en veel grote lenzen.
In ieder geval werd er geroepen dat het een wolf was wat ook die drukte verklaarde, voor een coyote stoppen niet zoveel mensen (wij wel!!!!)
Maar experts zeiden dat het toch een coyote was. Was wel een dame en ze heeft de hele dag aan dat karkas lopen rukken en trekken.
Nu even de mening van een echte expert: Roland wat denk je ervan?
Coyote of wolf?

Er stonden wel 40 auto's en veel grote lenzen.
In ieder geval werd er geroepen dat het een wolf was wat ook die drukte verklaarde, voor een coyote stoppen niet zoveel mensen (wij wel!!!!)
Maar experts zeiden dat het toch een coyote was. Was wel een dame en ze heeft de hele dag aan dat karkas lopen rukken en trekken.
Nu even de mening van een echte expert: Roland wat denk je ervan?
Coyote of wolf?

Ik ben dan wel geen echte expert, maar ik denk vanwege de spitse, relatief lange oren, en het gezicht in voornamelijk één kleur dat het een coyote is.
Gaat wel erg offtopic, maar quiz:
Wat is het dier van mijn avatar? (Antwoord zo compleet mogelijk / mensen die ik op de meeting erover gesproken heb, zijn van deelname uitgesloten :p)
Gaat wel erg offtopic, maar quiz:
Wat is het dier van mijn avatar? (Antwoord zo compleet mogelijk / mensen die ik op de meeting erover gesproken heb, zijn van deelname uitgesloten :p)
Heb nog steeds geen foto's en reisverslag online van maart/april '06 *schaam*
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Mooie foto Bart! Zo zie je het alleen in natuurfilms.Bart40 schreef: Nu even de mening van een echte expert: Roland wat denk je ervan?
Coyote of wolf?
Zonder twijfel een Coyote. Zag het gelijk toen ik de foto zag en je verhaaltje nog niet eens gelezen had. Aan de hele bouw van het dier zie je het, de spitse neus, de staart en de vacht(kleur).
Daar komt bij, zou een wolf wel zo dichtbij de mensen komen? Nu was dit waarschijnlijk nog op een grote afstand maar ik denk niet dat je een wolf zo "dichtbij" te zien krijgt. Kan het mis hebben maar de plaats waar de wolven waren (Noordoost uitgang) toen ik voor het eerst in 2002 in Yellowstone was, waren zo ver weg dat je ze zonder verrekijker echt niet kon waarnemen.
Voor mij dus een Coyote. Als iemand er anders over denkt, zou ik het graag horen.
Roland
Is het een Rode Lynx (oftewel de Lynx Rufus) die alleen in Noord-Amerika voorkomt met uitzondering van enkele gebieden in het Mid-Westen?Arjen schreef:Gaat wel erg offtopic, maar quiz:
Anders zou ik het echt niet weten

Ik dacht ook al dat het een coyote was ook al omdat we later bij Blacktail deze zagen. Daar was een heel roedel (ik dacht dat dat het woord was)
Bij degene bij Gibbon Falls was de afstand meer dan 100 meter.
Bij Blacktail zag ik op dezelfde afstand er weer 1 en ik ging uit de auto om een goed standpunt te krijgen. Liep iets het veld in en schoot een stuk of wat. Toen ik terug wilde lopen stond deze op misschien 15 meter van me en keek me aan of ik helemaal gek geworden was. Gauw wat geschoten en terug naar de auto gelopen.

Tja dan heb je mazzel zoals altijd eigenlijk wanneer zo iets te zien krijgt.
Bij degene bij Gibbon Falls was de afstand meer dan 100 meter.
Bij Blacktail zag ik op dezelfde afstand er weer 1 en ik ging uit de auto om een goed standpunt te krijgen. Liep iets het veld in en schoot een stuk of wat. Toen ik terug wilde lopen stond deze op misschien 15 meter van me en keek me aan of ik helemaal gek geworden was. Gauw wat geschoten en terug naar de auto gelopen.

Tja dan heb je mazzel zoals altijd eigenlijk wanneer zo iets te zien krijgt.
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Bedankt Bart en Arjen,
ben al een tijdje op zoek naar een leuk andere avatar van een Coyote maar was er nog niet eentje tegengekomen.
@ Arjen: heb je deze foto ook in een groter formaat, wil nl. de kop "knippen" uit de foto en die gaan gebruiken. Ik zal ook nog even wachten of Bart wat tegenkomt.
Als het goed is hebben jullie beide mijn emailadres zodat jullie het daar ook naartoe mogen sturen. Anders pluk ik 'm wel van het forum als jullie daar de foto plaatsen.
Roland
ben al een tijdje op zoek naar een leuk andere avatar van een Coyote maar was er nog niet eentje tegengekomen.
@ Arjen: heb je deze foto ook in een groter formaat, wil nl. de kop "knippen" uit de foto en die gaan gebruiken. Ik zal ook nog even wachten of Bart wat tegenkomt.
Als het goed is hebben jullie beide mijn emailadres zodat jullie het daar ook naartoe mogen sturen. Anders pluk ik 'm wel van het forum als jullie daar de foto plaatsen.
Roland
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik wilde dus nu ook een nieuwe avatar uploaden, ik heb de grootte al aangepast, maar het aantal kb's is te groot. Ik krijg hem niet kleinder dan 18kB. Hoe pas ik dat nu aan? En hoe maak ik hem iets scherper?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!