Owh ships! Ik was de hele week al aan het puzzelen geslagen, maar ik had de feedback nog niet gezien!
Ik heb wat verslagen gelezen en ook gekeken naar mijn route van vorige reis.
Dit lijkt mij toch wel een prima route, toch nog wel relaxed? Kan ook zijn dat we een dag/halve dag even niet op pad gaan en een momentje pakken aan het zwembad ofzo. Een rustdag.
Ik moet 1 ding vragen, mijn man had het idee dat we de eerste en de laatste overnachtingen vastleggen en daartussen niet.
Dus als een plek mooi is blijven en bevalt het niet, door naar een volgende. Ik ben ervan overtuigd dat het met zo'n vakantie als deze absoluut niet handig is. Als ik een reactie heb van de experts, dan kunnen we daar ook een beslissing over maken
Super bedankt voor jullie tips, ik ga kijken of ik wat van de tips kan toepassen in de route die ik nu heb gemaakt. Vorige keer vloog ik vanaf Bozeman, dus ik ging daar automatisch van uit. Zal de opties eens bekijken! Ik zit niet perse vast aan deze data, maar wilde niet in het weekend in Las Vegas aankomen. Vond het ook een heeeel goed punt dat we het zo ook mooi 50/50 hebben qua klimaat!
27 juli 2026 Thuis -> Las Vegas
28 juli 2026 Las Vegas -> Las Vegas
29 juli 2026 Las Vegas -> Zion
30 juli 2026 Zion -> Zion
31 juli 2026 Zion -> Grand Canyon North Rim
1 augustus 2026 Grand Canyon North Rim -> Monument Valley
2 augustus 2026 Monument Valley -> Moab via Natural Bridges
3 augustus 2026 Moab -> Moab (Arches)
4 augustus 2026 Moab -> Moab (Canyonlands omgeving)
5 augustus 2026 Moab -> Salt Lake City of andere mooie tussenstop
6 augustus 2026 Salt Lake City -> Jackson / Grand Teton regio
7 augustus 2026 Grand Teton regio -> Grand Teton regio
8 augustus 2026 Grand Teton regio -> Yellowstone
9 augustus 2026 Yellowstone -> Yellowstone
10 augustus 2026 Yellowstone -> Yellowstone
11 augustus 2026 Yellowstone -> Yellowstone
12 augustus 2026 Yellowstone omgeving -> Bozeman
13 augustus 2026 Bozeman -> Thuis
Voor de terugvlucht heb ik overstappen van een uur gezien in Salt Lake City, Atlanta en Minneapolis.