Hallo allemaal!
Ik zal mij eerst even voorstellen. Mijn naam is Andrea en samen met mijn man en onze 2 jongens wonen wij in het oosten van Nederland (Twente zei de trotse tukker

). Een aantal jaar geleden al eens het plan opgevat om naar Amerika te gaan, toen is het er door omstandigheden niet van gekomen. De wens is er altijd gebleven, en nu zijn we aan het plannen om volgend jaar in de zomer te gaan. We zijn er op tijd bij, na onze zomervakantie dit jaar kunnen we dan direct gericht prijzen opvragen en boekingen gaan doen (vlucht, huurauto en hotels, plan is om op 5 juli 2013 te vertrekken). Ervaren reizigers zijn we niet. Ik heb al veel aan dit forum gehad en durf het dan nu ook aan om ons reisschema hier te plaatsen, hopelijk hebben jullie goede tips! Volgens mij doen we het rustig aan qua route, we reizen natuurlijk wel met 2 kids die ook graag lekker willen zwemmen ipv alleen maar natuur en rotsen te zien. Met pijn in mijn hart heb ik Arches geschrapt, daar moeten we maar een andere keer naar toe

Graag willen we een stuk route 66 rijden, ik vind dit nogal lastig om in te plannen en vraag me dan ook af wat de mooiste plekken zijn. Bryce kan misschien ook in 1 dag, ik ben er nog niet van overtuigd of we hier 2 nachten moeten blijven. We hebben dan al flink gewandeld in Zion wat voor kinderen leuker is zoals ik heb begrepen. San Diego is bewust in de route opgenomen wegens de Zoo en Sea World. Vanuit Page kunnen we misschien op en neer naar Monument Valley (?), en voor Palm Springs is denk ik ook wel een beter alternatief te vinden. Graag jullie tips en opmerkingen!
Dag 1: directe vlucht naar San Francisco
Dag 2: San Francisco
Dag 3: San Francisco
Dag 4: San Francisco - Yosemite (voorkeur voor overnachting in Yosemite)
Dag 5: Yosemite
Dag 6: Yosemite
Dag 7: Yosemite - via Tioga Pass, bezoek aan Bodie en Mono Lake - Bishop
Dag 8: Bishop - via Death Valley - Las Vegas
Dag 9: Las Vegas
Dag 10 : Las Vegas - Zion
Dag 11: Zion
Dag 12: Zion - Bryce Canyon
Dag 13: Bryce Canyon
Dag 14: Bryce Canyon - Page
Dag 15: Page
Dag 16: Page